Wat is er bijzonder aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee moet je nou eens kijken![]()
[ afbeelding ]
Het is nieuwquote:
quote:Wegens de verwachte weersomstandigheden (harde wind) zijn er voor vrijdag en zaterdag preventieve maatregelen genomen in de treindienst:
Er rijden minder intercity's tussen Zaandam en Alkmaar (in de spits: Schagen)
Tussen Nijmegen en Den Helder stappen intercityreizigers extra over te Amsterdam centraal.
Vertraging: 15-30 minuten.
Deze vind ik mooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:29 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
2x SLT-IV als Stoptrein naar Dordrecht, te Brug over de Oude Maas
quote:BILTHOVEN - ProRail bevestigt dat bij een bijna-ongeluk op een spoorwegovergang in Bilthoven de spoorbomen openstonden. Op de overgang op de Leyenseweg werd een taxibusje met acht kinderen woensdagochtend op een haar na gemist.
Door op het laatste moment gas bij te geven, kon de chauffeur een aanrijding met de trein voorkomen. Volgens de chauffeur deden de spoorbomen en waarschuwingslichten het niet. ProRail beaamt nu dat dit klopt.
MACHINIST REED DOOR ROOD
De machinist van de trein die bijna een taxibusje aanreed op de spoorovergang van de Leyenseweg in Bilthoven is door rood gereden. Dat zegt ProRail.
Vervoersbedrijf Connexxion heeft een klacht ingediend bij ProRail, die de zaak verder onderzoekt. Deze spoorwegovergang staat hoe dan ook slecht bekend en is vaker het toneel van ongelukken.
ONDERZOEK
Gemeente De Bilt wil onafhankelijk onderzoek naar de veiligheid van de spoorovergang Leyenseweg. In 2009 gebeurde overleed een 92-jarige man toen bij het oversteken de spoorbomen dichtgingen.
ProRail is begonnen met een onderzoek, maar De Bilt wil dat dit door een onafhankelijke partij gebeurt.
Bron: RTV Utrecht
zie http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/072abcc2.wmvquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Crientj het volgende:
Lalala. Weer iets met de overweg in Bilthoven, Leyenseweg.
AGAIN. xD, veiligste overgang, mn neus.
[..]
Ligt het aan mij of staan daar ook geen borden die aangeven dat er een overweg komtquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Crientj het volgende:
Lalala. Weer iets met de overweg in Bilthoven, Leyenseweg.
AGAIN. xD, veiligste overgang, mn neus.
[..]
Het staat inmiddels ook bij de NS te lezen. k vind het ook apart om dan alleen daar de treindienst aan te passen. Zou het zijn omdat de kop van Noord-Holland een relatief smalle landstrook is met aan twee kanten water?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:57 schreef dennistd het volgende:
Beetje overdreven lijkt me, en waarom juist dat traject
[..]
Dat klopt. Je hebt alleen vanaf de kant van brandweer/politiebureau een waarschuwingsbord. Maar vanaf de Plus helemaal niets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of staan daar ook geen borden die aangeven dat er een overweg komt
Nou dat lijkt me niet, het IJsselmeer is binnenwater gewoon. En dan nog, er wordt alleen maar windkracht 8 voorspeld, en alleen maar aan de kust. Daar de treindienst op gaan aanpassen is volstrekte waanzin.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het staat inmiddels ook bij de NS te lezen. k vind het ook apart om dan alleen daar de treindienst aan te passen. Zou het zijn omdat de kop van Noord-Holland een relatief smalle landstrook is met aan twee kanten water?
ik moet zaterdag naar Zandvoort. Waar kan ik een tank huren?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
Uhuh. Je zou eerder verwachten dat ze de dienst op de Hoekse Lijn dan in gaan krimpen.
Tofquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef James1988 het volgende:
Cabride op de HSL, en dan versneld. Schiphol - Rotterdam in 7 minuten:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |