pek en veren, ik zeg 't jequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
Hij is nu 28, ik hoop dat de FOT mods mij vergeven.
Geeeil.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:55 schreef Wiebeldak het volgende:
Besteld:
Canon EF 135mm F/2.0 L USM + ET-78II (zonnekap) + UV filter.
[ afbeelding ]
Als het goed is donderdag binnen. Ik kan niet wachten.
Wat een geld! Wel mooi spulquote:Op zondag 27 februari 2011 03:11 schreef Vendris het volgende:
[ afbeelding ]
ennnnn
[ afbeelding ]
Beide Mark II's
Had al eerder de 70-200 maar de foto van hoe die er uit ziet bespaar ik jullie.. neem maar van mij aan dat er geen glas meer in de voorkant zit...
de 16-35 aangeschaft ivm overstap 7d > 5MII (doch hou ik de 7d als backup) had een 17-55 2.8 maar deze was EF-S en gaat derhalve niet passen op de 5DMII
Hm zalige lens, staat ook op mijn verlanglijstje... Sponsors?quote:
Ben ik inderdaad ;-) Helaas door het sneue weer nog niet echt de kans gehad er op uit te gaan, vrijdag pas binnengekomen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je van Mark 1 naar Mark 2 bent gegaan is het een grote vooruitgang
Jawel joh! Tijd voor een "post hier je gesloopte apparatuur" draadje, met horrorfoto's en bijbehorende verhalen en anekdotes? :pquote:Op zondag 27 februari 2011 03:11 schreef Vendris het volgende:
Had al eerder de 70-200 maar de foto van hoe die er uit ziet bespaar ik jullie.. neem maar van mij aan dat er geen glas meer in de voorkant zit...
lol heb hetzelfde vandaag binnen gehadquote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb nieuwe CPS goodies van 2011 binnen![]()
[ afbeelding ]
Dat mocht wel een keer, het is al maart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |