Elaborate on bouwtools?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef UBERDHOKER het volgende:
hey mensen kent iemand goeie bouw tools?
Nice!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Havenstadje Shan Gang.Met m'n texturepack die nog niet af is.
De lantarens zijn eigenlijk pumpkins/jack-o-lanterns.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef Gorefieldt het volgende:
Mijn vuurtoren is nu zo goed als af. Je kan hem bezoeken via de brabant en liefdebos warp.
Liefdebos warp uitzicht:
[ afbeelding ]
Brabant warp uitzicht:
[ afbeelding ]
wow, dat ziet er mooi uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee nieuwe plaatjes uit het nieuwe havendorpje.
eindelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:35 schreef Drebbelman het volgende:
ben terug
is er inmiddels al een leuke dramavrije server?
Moet jij een user voorstellen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Moet dat het parthenon voorstellen?
Ik speel er al een tijdje hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Moet jij een user voorstellen?Jij gaat het VAST naar je zin krijgen op onze server.
Shan Gang ligt in het communistische China, hè.quote:
Je zou de tempel van goud moeten makenquote:
Good luck met graven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:23 schreef Samael het volgende:
[..]
Je zou de tempel van goud moeten maken
Check.quote:
Notch zit in Amerika.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:33 schreef drumstickNL het volgende:
Hmm, had intussen wel weer updates verwacht.
Chinezen zijn niet zo flashy.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:23 schreef Samael het volgende:
[..]
Je zou de tempel van goud moeten maken
kan niet ik krijg steeds een foutmelding shit dingesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:41 schreef Berend. het volgende:
Vanavond om 8 uur is er een leuk spel! Kom online en zie het
Net of er iets gereleased wordt zonder dat Notch er uitgebreid naar heeft gekeken.quote:
Dat is jammer, maar was je server de laatste tijd nog online dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:20 schreef Toothless het volgende:
Mensen ik ben niet meer in de gelegenheid om de server te hosten.
Dit komt omdat ik voor 3 maanden naar China ga en vanuit China kan ik de server niet regelen.
wow china nice en wie gaat dan hosten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:20 schreef Toothless het volgende:
Mensen ik ben niet meer in de gelegenheid om de server te hosten.
Dit komt omdat ik voor 3 maanden naar China ga en vanuit China kan ik de server niet regelen.
Niemand? Er is een server, zoals het hoortquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:16 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
wow china nice en wie gaat dan hosten?
ok maar die is survival right?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
Niemand? Er is een server, zoals het hoort
Nee. Maar als ik het goed heb was jij die gast die hakenkruizen zat te maken. Dat soort mensen hebben wij liever niet op onze serverquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:39 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
ok maar die is survival right?
ja ok ik zal het niet meer doen maak je er niet druk omquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee. Maar als ik het goed heb was jij die gast die hakenkruizen zat te maken. Dat soort mensen hebben wij liever niet op onze server
Ik ga het even overleggenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
ja ok ik zal het niet meer doen maak je er niet druk om
als ik er een zet mag je me direct bannen
Vanaf nu ook via http://www.map.mfok.nlquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:13 schreef Eierbal het volgende:
Nieuwe render staat online. Hier te vinden.
is die niet wat overbevolkt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:13 schreef Eierbal het volgende:
Nieuwe render staat online. Hier te vinden.
Hoezo overbevolkt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:25 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
is die niet wat overbevolkt?
Alle mensen die ooit langs zijn gekomen jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:37 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
er staan zo 500 mensen op de render
weet ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Alle mensen die ooit langs zijn gekomen jaEn je kunt ze uitzetten dmv het vinkje bij 'Players'
Jewel, wij hebben op een normale dag zo'n 500 users onlinequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef UBERDHOKER het volgende:
weet ik
dus die zijn niet allemaal actief hoop ik?
lol tuurlijk xDquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
Jewel, wij hebben op een normale dag zo'n 500 users online
iedereen heeft datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:00 schreef S0nic het volgende:
Wat een heerlijk spel zeg
Hoorde het van vrienden en vond het eerst maar niks, maar wat is het verslavend zeg![]()
Heel de dag gespeeld
als ik in de berend server mag, mag je me altijd helpen met mijn eerste projectquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:50 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ben benieuwd of dit spel me gaat liggen, ga het iig proberen
Volgens mij had je nog een behoorlijke grote bek nadat je ban had gekregen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
ja ok ik zal het niet meer doen maak je er niet druk om
als ik er een zet mag je me direct bannen
je bedoelt toch nieuwste versie minecraftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
geen spaties of wat dan ook erin:P
Heb ik altijd...
Nee, in het ip adres.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:21 schreef wuuht het volgende:
[..]
je bedoelt toch nieuwste versie minecraft
Klopt. Of 100% cpu load.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef NietTeVolgen het volgende:
Te weinig ram in je server waarschijnlijk.
Ehm gratis versie is alleen creative he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef NietTeVolgen het volgende:
De gameplay is hetzelfde, alleen dan met meer mensen in een wereld. 't leeft wat meer zeg maar.
Nee ik had wel minecraft beta gedownload.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ehm gratis versie is alleen creative he.
Hmm.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Nee ik had wel minecraft beta gedownload.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |