Precies. Als ze al niet direct overleden zijn, zullen er nog wel een hoop mensen aan verwondingen bezwijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:00 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Inderdaad, verre van betrouwbare bron, als je beelden van vanmiddag ziet is het onmogelijk dat maar 1 iemand zou zijn overleden
En in Israël wel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar maakt Muba geen vrienden mee in het westen.
Volgens mij zijn er binnenkort weer een paar live gevechten te volgen ja!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef Infection het volgende:
Zijn er nog ergens de gevechten live te volgen? AJE en CNN zenden niks bijzonders meer uit.
Hij heeft ook helemaal geen vrienden meer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar maakt Muba geen vrienden mee in het westen.
Hier zelfde verhaal. M'n vriend vindt het maar onzin dat ik me hier mee bezig houquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Precies. Als ze al niet direct overleden zijn, zullen er nog wel een hoop mensen aan verwondingen bezwijken.
Man, wat zou ik graag willen helpen. En het boeit godverdomme niemand hier in m'n omgeving.
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.htmlquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef Infection het volgende:
Zijn er nog ergens de gevechten live te volgen? AJE en CNN zenden niks bijzonders meer uit.
De helden van nu zijn de boeven van morgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef -jos- het volgende:
Ik heb toch het idee dat de demonstranten nu aan de winnende hand zijn. Helden
Mubarak zal wel geen overuren uitkerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef -jos- het volgende:
Ik heb toch het idee dat de demonstranten nu aan de winnende hand zijn. Helden
Idd! Lelijke vrouwen, okee, maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]
Schande dat zij deze leuke dame hebben aangevallen! De boefjes!
Het is al de hele dag mis, er zijn doden gevallen, er is met brandbommen gegooid en geplunderd, maar NU zijn ze echt te ver gegaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]
Schande dat zij deze leuke dame hebben aangevallen! De boefjes!
Ziet er grappig uit met die pijlen. 'Dáár en dáár aanvallen aub, netjes in rijen van twee, dan kunnen we het wel aan'.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Nummertje 74 zo alweer. 22200 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |