Je sig klopt nogsteeds niet.quote:
Sony Ericsson Vivaz. ( OS is Symbian S60 V5 )quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat voor telefoon heb jij?![]()
ik wil ook pokemonnen gek
ik draai neit wat ik leuk vind, ik draai waarvan ik denk dat jullie dat leuk vinden, alhoewel een groot deel uit mijn eigen muziek komtquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Elmofan is volgens mij niet helemaal zeker wat voor een muziek hij nou leuk vindt
Maar ik ben dan toch koud?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar maar maar maar![]()
We kunnen elkaar toch warm houden?
Prima muziek mang!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik draai neit wat ik leuk vind, ik draai waarvan ik denk dat jullie dat leuk vinden, alhoewel een groot deel uit mijn eigen muziek komt
victory is zeker bazigquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef mc-Piel het volgende:
Goeien muziek! Dj Khaled, bazeng album trouwens! '' Victory''
Moet je m'n terras-heater lenen Noot?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee joh, ik neem wel kaarsjes mee![]()
Als Merel daar warm heet van wordt, dan maar welquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Moet je m'n terras-heater lenen Noot?
Ah leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee joh, ik neem wel kaarsjes mee![]()
Ja dit is wel jammer, beetje.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb net bijna mn volledige artiestenlijst overgetypt, ik lijk wel gek
Iemand vroeg watvoor muziek ik luisterde en om een of andere reden besloot ik het over te typenquote:
Post het nu hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iemand vroeg watvoor muziek ik luisterde en om een of andere reden besloot ik het over te typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |