karma? wat heb ik nou weer gedaanquote:
Ik ga manus toch neit helemaal afspelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Rockiejj het volgende:
Ja wtf. Speel een liedje wel of niet af, maar niet half/half.
Jij wordt vast niet zo heet dat ik je niet meer kan aanraken, of wel?quote:
jaaaa vriendjesquote:
Weet ik niet, maar er zal wel een reden zijn waarom je niet bij mij in het lijstje staatquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef dragems het volgende:
[..]
karma? wat heb ik nou weer gedaan
Sorry lieverd, ik ben vanavond niet live, patje heeft mn tijd gejatquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik slapen om 21:00 en dan om 23:00 wakker worden om DJ steen te luisteren
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sorry lieverd, ik ben vanavond niet live, patje heeft mn tijd gejat
WHOLLA WAT IS DEZENquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sorry lieverd, ik ben vanavond niet live, patje heeft mn tijd gejat
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij wordt vast niet zo heet dat ik je niet meer kan aanraken, of wel?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb pokemon op me rekenmachine
Dan ben je toch veel minder heet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik hoop het nietDat zou zonde zijn
Ik Crystal op m'n telefoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nerdquote:
Dat is baasquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar maar maar maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ben je toch veel minder heet?
wat voor telefoon heb jij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik Crystal op m'n telefoon![]()
..
Cyndaquil is net level 8! Nog 2 levels dan leert hij ember!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |