Het zijn volgens mij wel goede Asics schoenen, in de aanbieding. Ze waren ¤70. Maar ik ga morgen wel even bij een PerrySport of een andere Sport2000 kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is wel weer zonde. Hopen maar dat je geen blessures oid krijgt dan.
Persoonlijk twijfel ik altijd als ik lees dat schoenen 50 euro kosten.
Hoezo beginnen,quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
ja, die stok heb ik nodig, alleen mag 't niet geloof ik![]()
Zou zondag beginnen... ga ik zaterdag met de motor onderuitbont en blauw en een shitload spierpijn en rugpijn, die gelukkig wel weer aan het wegtrekken is.
Vandaag lijkt het zo goed als weg, dus morgen dan maar weer een poging wagen...
Zonder Evy dit keer, met (een nog te bestellen) Nike+ (grafiekjes) en ga maar 's even wat fijne hardloopmuziek opzoeken!
Ik doe sowieso altijd een warming up van een halve km flink wandelen. Geen idee of het wat uitmaakt maar het voelt wel prettiger dan direct te gaan rennen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef MissMSX het volgende:
Ff spammen met mijn afgeronde week 6 van Evy. Les 18 ging weer lekker
200 meter minder gelopen dan les 15, maar who cares, ik heb het fluitend gedaan en ben zelfs nog verder gelopen
Zaterdag dus beginnen met les 19. Dat begint direct met 5 minuten lopen, maar ik gooi d'r een warming-up van 2 minuten voor, want ik ben bang dat ik anders m'n arme lichaam sloop
Ik wandel ook vooraf een flink stuk, maar ik vind dat niet voldoende. Die eerste paar minuten voelen altijd erg zwaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik doe sowieso altijd een warming up van een halve km flink wandelen. Geen idee of het wat uitmaakt maar het voelt wel prettiger dan direct te gaan rennen.
Van mijn les vandaag is overigens niets terechtgekomen (). vanmorgen heb ik me verslapen en ik was pas vlak voor het avondeten thuis. Rennen na het avondeten kan ik niet
![]()
Morgen maar inhalen!
Heb je al een loop op het oog?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Heb een jaar lang nauwelijks gelopen. Tijdgebrek én last van m'n onderrug, wat nu gelukkig weer wat minder is. Wel gesport in de sportschool en ik spin regelmatig, dus niet stilgezeten, maar wil nu toch eens een 10km loop meedoen, dus ik ga weer aan de slag..
En tsja.. dit keer was 't een ijsplakkaatmaar stoppen doe ik niet
Dat klinkt niet heel goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef ray_nl het volgende:
Vandaag les 3 gelopen, ging best aardig. Alleen die kramp tijdens het wandelen is echt te erg.
Hopelijk hou ik het vol
Zoiets moet je ook niet te ver willen doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Marikenlooplekker in de buurt
Heej, daar ga ik ook aan meedoen! En als je in de buurt woont hoef je de treintoeslag ook niet te betalen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Marikenlooplekker in de buurt
Ik in Wijchen, dus ik euh laat me brengen ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik woon in Nijmegen, dus ga gewoon fietsen![]()
dat is ook mijn streven om de marikeloop te doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik in Wijchen, dus ik euh laat me brengen ofzo.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga er morgen ook weer tegenaan, voor het eerst les 2. Zonder poep aan mn schoen hopelijk dit keer.
Ugh, ik word wakker en voel dat ik nog steeds spierpijn heb van de vorige sessie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:26 schreef Blinker het volgende:
[..]Succes
Ik ga er morgen ook weer tegenaan
Nou vroeg ik mij af of dat wel waar was. Volgens mij lopen nl heel veel (tevreden) mensen op Asics schoenen. Kan me ook niet voorstellen trouwens dat asics een (schoen)merk is dat kwalitatief zulke slechte schoenen maakt die vervolgens toch veel? gekocht worden..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Periodista het volgende:
Ik heb net een loopbroek en loopjasje van Asics gekocht.
Bij de sportwinkel zei de verkoopster dat hardloopschoenen van Asics alleen geschikt zijn als je één keer per week hardloopt, omdat je anders binnen een paar maanden om nieuwe schoenen kan. Maar overal lees/zie ik dat mensen op Asics lopen.
De Asics schoenen waren daar overigens ¤50 en ze probeerde me na haar negatieve praatje een paar schoenen van Nike van ¤90 aan te smeren, zal het een verkooppraatje zijn geweest of is dit echt zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |