quote:Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Aldus...hier weer verder!
Eentje die gaat over naoorlogse filmsquote:
De schurkquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:34 schreef Patch het volgende:
Substitute laat me weer zoeken naar dit topic.... potverdikke
vandaag ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben echt niet scherp vandaag. Ben met alle vragen steeds te laat
Een biertje pakken? Op dit tijdstip?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:29 schreef Patch het volgende:
Niemand aanwezig?
Mooi, dan ga ik een biertje pakken.
Eigenlijk is het gewoon 'raad de acteur'...quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:32 schreef wieksel het volgende:
ikke wel...maar dit is niet mijn vraag
Wat doe je dan voor werk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:41 schreef Patch het volgende:
Op dit tijdstip ja...![]()
Ik vind het ook laat, maar ja...
Ik hoef straks pas te werkenquote:
Met een biertje achter de mikquote:
Hij staat gewoon waar hij moet staan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:34 schreef Patch het volgende:
Substitute laat me weer zoeken naar dit topic.... potverdikke
Wat?quote:
Mag dat niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:50 schreef Patch het volgende:
Maar geen linkje hier naartoe in je laatste post van het vorige topic schelm !
Schijnt wel aardig te zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:12 schreef wieksel het volgende:
wie heeft biuitiful al gezien?? ik twijfel of ik er vanaaf heen ga
Mmm, zie net trailer London Boulevard...
Colin of Javier?
Betekent dit dat je 'm gaat kijken? Een Spaanse film?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef FireFox1 het volgende:
Schijnt wel aardig te zijn
http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=20667
Gaat eigenlijk tegen mijn principes inquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef The_Substitute het volgende:
Hij lijkt mij erg interessant.
[..]
Betekent dit dat je 'm gaat kijken? Een Spaanse film?
Jij staat ook op mijn todo lijstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef wieksel het volgende:
ben er niet heen geweest, beide staan op mn todo lijst
Uit Patch' fotoboek:quote:
Never underestimate a guy's talent for rudeness.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef wieksel het volgende:
hahaha, jongens jongens, ik dacht toen ik het typte, moet ik er tosee van maken, nee, dat lijkt me toch niet noodzakelijk...ahum
Joh, ik heb werkelijk geen flauw idee... zelfs niet na wat opzoek werkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je mag ook zijn kleurenfilms noemen hoor
Ach, da's het spel, toch? Soms weet je het wel, soms niet. Uiteindelijk middelt het allemaal wel uit, en het is állemaal filmtrivia.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kunnen we niet 2 verschillende FMT topics maken?
Een voor de zwarte/witte films, en één voor de wat recentere films. Tegenwoordig ben ik bij de helft van de vragen als kansloos. En nee, ik heb geen interesse in zwart/films, en ja, ik ben een filmliefhebber. Alleen niet van dat genre
Natuurlijk heb ik die 2 films gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, da's het spel, toch? Soms weet je het wel, soms niet. Uiteindelijk middelt het allemaal wel uit, en het is állemaal filmtrivia.
Schindler's list dus ook niet bekeken, FF1?
En Pleasantville?
tuurlijk, want ik sta bij zo'n vraag net zo hard met mijn bek vol tanden. Maar dat is het spel, ik ben dan weer redelijk goed in scifi en domme komedies. Zegt vooral iets over mijn (gebrek aan) culturele ontwikkeling.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik die 2 films gezienSchindler's list behoort zelfs tot mijn top 5 beste films.
Je snapt wat ik bedoel hé
Het is dan vooral een onderonsje tussen Samuel, Patch, Dopekoe, Sands en Doffquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef wieksel het volgende:
Ik kan me het wel indenken. Zoveel 'grijze' films de laatste tijd, niet echt een afspiegeling van wat de meeste FMT'ers kijken vlgs mij
Hoort Dopekoe daar tussen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is dan vooral een onderonsje tussen Samuel, Patch, Dopekoe, Sands en Doff
De rest weet het dan gewoon niet
Kunnen we lekker klagen over de dinosauriërsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef wieksel het volgende:
idd, en je moet dus wel heel lang wachten soms, mja, voor ons 'zwart-wit'virgins is dit topic er haha
True Lies!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:10 schreef wieksel het volgende:
Als je nou zorgt dat ik deze vraag goedheb hinten? ordinair voorzeggen... zorg ik voor een recente vraag
SCHEIDS! Overtreding!quote:
Die had ik alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:22 schreef DragonFodder het volgende:
Hoho, eerst geel! Of had je dat al
Zou het?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef wieksel het volgende:
Was al 9 minuten eerder gezegd door Samuel, helaas haha
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:26 schreef FireFox1 het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet de laatste post had
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:32 schreef wieksel het volgende:
grr, nou zijn we aan de grillen van the sub overgeleverd, brrr
Nanananananaquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef FireFox1 het volgende:
Is 20 titels van Tom Hanks niet een beetje veel?
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:21 schreef DragonFodder het volgende:
Saving Private Ryan
Big
the 'burbs
the money pit
road to perdition
bachelor party
cast away
turner and hooch
dragnet
philadelphia
that thing you do
joe vs the volcano
sleepless in seattle
you've got mail
turner en hooch 2
the green mile
apollo 13
the polar express
the da vinci code
angels & demons
forest gump
ik was allang blij dat ik het aantal wist, nu al 3 keer ofzo op twee na gekomen.quote:
Daar heb ik ook vaak last vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik was allang blij dat ik het aantal wist, nu al 3 keer ofzo op twee na gekomen.
Ik nu weer.quote:
quote:
KILL IT WITH FIRE or in this case black&white moviequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef FireFox1 het volgende:
En Sands heeft het topic weer gekilld
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef Sands het volgende:
[..]
KILL IT WITH FIRE or in this case black&white movie
Ik heb voor zover ik weet maar 1 x een zwart/wit-film vraag gepostquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is dan vooral een onderonsje tussen Samuel, Patch, Dopekoe, Sands en Doff
De rest weet het dan gewoon niet
Hoi Patchquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb voor zover ik weet maar 1 x een zwart/wit-film vraag gepost
Daar nog verbaasd over zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Sands het volgende:
Die vraag gaat nog wel even duren denk iknaja tenzij Doff of The_Substitute komen binnenrollen
Het is een Hitchcock film...ik bedoel kom opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daar nog verbaasd over zijn.
Ik heb zelfs Psycho nooit gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is een Hitchcock film...ik bedoel kom op
Ik heb geen specifieke filmsmaak want ik zoek films @ random uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
Degene die ik ken zijn al genoemd en fout bevonden. Je hebt duidelijk een andere filmsmaak dan ik, prima toch? Ik vind het alleen jammer dat de vaart er wel flink uitgaat.
Ok komt zoveel mogelijk info aan dan moet het bijna wel te raden zijn of nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef DragonFodder het volgende:
Dus: doe je nog een hint die voor ons cultuurbarbaren ook te volgen is, of doe ik een opstarter?
Kleurrijke foto toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Als je met een zwart/wit film vraag komt Dragon, dan doe ik je wat
Heel leuk... ik was weer eens te laatquote:
Daar kan ik dan weer niks aan doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heel leuk... ik was weer eens te laat
I'm tryin, i'm tryin. Ik heb een CE UI, dus ik móet de vraag eigenlijk wel weten héquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga in ieder geval zuipen, verjaardagsbezoek is er. Tot morgen!
Zuip zequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga in ieder geval zuipen, verjaardagsbezoek is er. Tot morgen!
Nou nee, tijdens mijn studie ben ik hier nooit.quote:
Heb ik ook. Hetzelfde geldt ook voor mijn studie.quote:Ik heb ook weinig parate kennis. Ik vergeet altijd alles en onthoud vooral de dingen die me aanspreken. Schiet ook niet op.
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Doff het volgende:
Ik ga gewoon lekker stug vragen over 'oude' en Europese films stellen. Dat motiveert vast wel
En?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:47 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weet het ook niet... Zal wel een "oh ja" gevalletje zijn als ik het antwoord zie
Groot kop koffie + eindje joggen!quote:
Volgens mij valt die kater wel mee, 'pannenkoek!'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:55 schreef DragonFodder het volgende:
Geprobeerd, maar bij het joggen schudt de koffie steeds uit de mok. Ik denk dat volleybal alleen maar moeilijker is met koffie.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Groot kop koffie + eindje joggen!![]()
Of volleyballen, wat jij wil
ik heb trouwens sterk de indruk dat ik hier met mijn eigen postgeschiedenis geconfronteerd wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Volgens mij valt die kater wel mee, 'pannenkoek!'
Tja, best creepy nu je 't zegt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:01 schreef DragonFodder het volgende:
ik heb trouwens sterk de indruk dat ik hier met mijn eigen postgeschiedenis geconfronteerd wordt
Oh jaquote:
Ik heb 3 hondenquote:
Ik vind het een leuke vraag! Ben alleen nog driftig aan het puzzelen..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:09 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zit er echt over te denken om maar weer '7 films van....' vragen te stellen. Dan maar niet gaan voor de originaliteitsprijs.
Ik was maar aan het puzzelen... had al het gevoel dat het geen normale film kon zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:50 schreef wieksel het volgende:
van je hoofdpijn af?
Ik snapte de hint in elk geval, dacht ik. maar kon nergens opkomen, toen maar gaan zoeken....en in mijn antwoord stond dont worry (hakuna matata) haha
Was een leuke Patch
Zo raar dan?quote:
Gedraag ik me dan zo kinderlijk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Patch het volgende:
Ik dacht tot dusver dat je een 17jarig manneke was
Een jongetje en een meisjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef wieksel het volgende:
op het plaatje ben je dan wel een ouwe heer, toch had ik het niet verwacht. Leuk man...2 mannetjes?
Sands, met zn alleen maar grijze films, hem verwacht ik wel 40+ haha
Ga jij lekker een biertje nemen ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Patch het volgende:
Ik dacht tot dusver dat je een 17jarig manneke was
straksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ga jij lekker een biertje nemen ofzo
Maar ff serieus Patch, hoezo dacht je dat? Ik hoor het namelijk wel vakerquote:
Patch is leraar ofzoiets... zal wel 50+ zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef wieksel het volgende:
lekker lekker! ik lust ook wel een biertje
patch denk ik ook 40 ofzo?:D
Dat dacht ik gewoon, waarschijnlijk n.a.v. je posts, schrijfstijl, opmerkingen e.d.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar ff serieus Patch, hoezo dacht je dat? Ik hoor het namelijk wel vaker![]()
Ben gvd 28!
33 doe maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Patch is leraar ofzoiets... zal wel 50+ zijn
Was een (welkom) foutjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef wieksel het volgende:
2 jaar ouder dan ik, en dan al tweeling van 4,5??? Druk baasje:D
Komt omdat ik me nog 18 voel en soms zo gedraagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat dacht ik gewoon, waarschijnlijk n.a.v. je posts, schrijfstijl, opmerkingen e.d.
daarom denken mensen waarschijnlijk ook dat jij 50 bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat dacht ik gewoon, waarschijnlijk n.a.v. je posts, schrijfstijl, opmerkingen e.d.
Whahaha, inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daarom denken mensen waarschijnlijk ook dat jij 50 bent
Vergeet de link naar de nieuwe topic niet in je laatste postquote:
Ik woon er sinds eind decemberquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Meneer zit gewoon in Wenen.
Plaatjes mogen alsnog hoor.
Hier of in 't slowchat.
Nog nooit. Bepaalde beelden ken ik wel uiteraard. Maar altijd gehoord dat 't een mooie stad is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:14 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik woon er sinds eind december.
Weleens in Wenen geweest?
Dan is dit een erg leuke site: http://axion.physics.ubc.ca/thirdman/thirdman.html
Zeker een mooie stad, ben er vorig jaar geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nog nooit. Bepaalde beelden ken ik wel uiteraard. Maar altijd gehoord dat 't een mooie stad is.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef wieksel het volgende:
op het plaatje ben je dan wel een ouwe heer, toch had ik het niet verwacht. Leuk man...2 mannetjes?
Sands, met zn alleen maar grijze films, hem verwacht ik wel 40+ haha
Betekent kijken ook gelijk waarderen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Doff het volgende:
Jonge mensen kunnen oudere films blijkbaar beter waarderen.
Ik laat me graag verrassen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:37 schreef Doff het volgende:
Laten we er maar van uit gaan dat iemand geen films gaat kijken waarvan hij/zij verwacht dat het niks is.
Ik ook denk aan Twilightquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik laat me graag verrassen.
Hou je aandacht erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:47 schreef wieksel het volgende:
ik ga vanaaf Inception maar es kijken
Zo moeilijk is het niet gewoon een droom in een droom in een droom van een droom....oh nvmquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef wieksel het volgende:
heb em lang uitgesteld na alle verhalen, ben bij voorbaat al bang dat ik em niet snap....![]()
![]()
Nee, je moet gewoon geen essentiele minuten missen. Er wordt veel uitgelegd nl.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef wieksel het volgende:
heb em lang uitgesteld na alle verhalen, ben bij voorbaat al bang dat ik em niet snap....![]()
![]()
Het mooie van die film is dat je niet alles de eerste keer hoeft te doorgronden, en toch een leuke kijkervaring hebt. Hij nodigt uit tot nadenken en herkijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef wieksel het volgende:
![]()
Ik heb Inception als een keer of 6 gezien. Ik snap niet dat sommige mensen de film niet snappen... wat is er zo moeilijk aan danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het mooie van die film is dat je niet alles de eerste keer hoeft te doorgronden, en toch een leuke kijkervaring hebt. Hij nodigt uit tot nadenken en herkijken.
Schönbrunn vind ik niet bepaald het hoogtepunt (woon er op een steenworp afstand vanaf - je kan er wel lekker joggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben jaren geleden eens een paar daagjes in Wenen geweest. Dat was veel te kort, want ik kon niet meer naar Schönbrunn. Prachtige stad, hopelijk kom ik er ooit nog eens.
Ahja, daar kan je vast wel lekker hangen in de zomer, goed ideequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
Op het grasveld voor de Hofburg heerlijk van het zonnetje genoten. Ook in het Praterpark geweest, dat viel tegen.
Hundertwasser in het Kunsthaus.
Ik gun het je wel hoor lieve dragonquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hihi, ik gun het je, ook al gun je het mij niet
Ik denk niet dat mijn kennis groter is, hoor. Je huidige vraag bijvoorbeeld, geen idee!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gun het je wel hoor lieve dragon![]()
Maar meestal ben je mij te snel af, of is je kennis eenmaal groter
WAAAT!??quote:
Zou goed kunnenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
WAAAT!??
Ik denk dat de film niet bestaat dan
Ik heb briefje net zelf geschreven, foto gemaakt en geupload met tinypic.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
WAAAT!??
Ik denk dat de film niet bestaat dan
Goed bezig! Vooral die ferrari die je gehuurd hebt voor de tweede foto.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb briefje net zelf geschreven, foto gemaakt en geupload met tinypic.
You got me there... partner
Gehuurd?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Goed bezig! Vooral die ferrari die je gehuurd hebt voor de tweede foto.
Daar twijfelde ik al over. Maarreh... Road trip? Nog nooit in een lamborghini gezetenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gehuurd?![]()
En het is trouwens een Lamborghini
Ik heb er zelfs in geredenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik al over. Maarreh... Road trip? Nog nooit in een lamborghini gezeten
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs in gereden
En in een Ferrari 360 Modena en Jaguar XLK
Auto, film en voetbal liefhebberquote:
Ik speel al 9 jaar 2 gamesquote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef DragonFodder het volgende:
Dat heb ik met film en videogames. Ik heb te weinig tijd!
Ben meer van de rpg's dragon age, the witcher, maar vooral knights of the old republic en mass effect.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel al 9 jaar 2 games
Counter-Strike & Pro Evolution Soccer.
Ben nu ook bezig met CM:Dirt 2 & NFS Hot Persuit
CSSquote:
RPG's zijn niet aan mij besteed. Weet niet eens hoe WoW eruitzietquote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ben meer van de rpg's dragon age, the witcher, maar vooral knights of the old republic en mass effect.
Als strak the old republic verschijnt kon ik wel eens van de aardbodem verdwijnen voor enkele maanden
Wow!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
CSS![]()
PES is voor mij meer dan een game. Ik ben regelmatig naar kampioenschappen geweest, en heb er ook geldprijzen mee gewonnen![]()
wow is ook niet aan mij besteed. Maar mass effect speelt als een blockbuster sci-fi, met een donders goed verhaal. Is ook een halve shooter. Zeker de moeite van het proberen waard.quote:[..]
RPG's zijn niet aan mij besteed. Weet niet eens hoe WoW eruitziet
Ik heb Mafia 2 en nog een boel andere spellen geïnstalleerd waar ik geen zin heb om te spelen. Mass effect zal daar waarschijnlijk ook bij horenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wow!
[..]
wow is ook niet aan mij besteed. Maar mass effect speelt als een blockbuster sci-fi, met een donders goed verhaal. Is ook een halve shooter. Zeker de moeite van het proberen waard.
Mafia 1 was ook al zo geniaal, net of je een film speelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Mafia 2 en nog een boel andere spellen geïnstalleerd waar ik geen zin heb om te spelen. Mass effect zal daar waarschijnlijk ook bij horen![]()
Ik speel liever games waar ik zeker weet dat ik er goed in ben
Kan nogal slecht tegen mijn verlies zoals je waarschijnlijk al heb gemerkt
Mafia 1 was inderdaad geweldigquote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mafia 1 was ook al zo geniaal, net of je een film speelt.
En je komt idd behoorlijk competitief over ja
Nice, jij bent er zeker ook zo een die met al die wisselende tactieken enzo tijdens de wedstrijd speelt? Daar ben ik altijd te lazy voor geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
CSS![]()
PES is voor mij meer dan een game. Ik ben regelmatig naar kampioenschappen geweest, en heb er ook geldprijzen mee gewonnen![]()
Ik heb 6 voorgeprogrammeerde instellingen ja. Welke ik toepas, hangt af met welke tactiek of club de tegenstander mee speelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nice, jij bent er zeker ook zo een die met al die wisselende tactieken enzo tijdens de wedstrijd speelt? Daar ben ik altijd te lazy voor geweest
Dat forum wordt in mijn instellingen volgens mij niet eens getoondquote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef The_Substitute het volgende:
Er is ook een Games-Slowchat hoor.
Het keldertje wel?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat forum wordt in mijn instellingen volgens mij niet eens getoond
Ik heb ook enkele oninteressante subforums waar ik toch nooit zal komen (zoals het keldertje) uit mijn instellingen gehaald.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
ah bij mind and bodyja die staan er nog wel
het over camphoeren en dat soort ongein, ik zit liever hier tussen de 20 plussersquote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef The_Substitute het volgende:
Er is ook een Games-Slowchat hoor.
Inderdaad, daar zitten over het algemeen nerds die je écht niks hoeft te vertellen omdat ze alles beter denken te weten en hun e-penis zo groot is, dat het tot de grond hangt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het over camphoeren en dat soort ongein, ik zit liever hier tussen de 20 plussers
Goed punt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het over camphoeren en dat soort ongein, ik zit liever hier tussen de 20 plussers
Een beetje danquote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef wieksel het volgende:
compensatie:)
Gelukkig zijn jullie geen nerdssss
Oh, ik ben een gigantische nerd (D&D, games, sci-fi, fantasy etc.). Is het geeky, dan vind ik het waarschijnlijk leuk. Maar ik koppel het aan een gigantische set sociale vaardigheden en grenzeloze bescheidenheidquote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef wieksel het volgende:
compensatie:)
Gelukkig zijn jullie geen nerdssss
Een grotere paradox bestaat bijna nietquote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, ik ben een gigantische nerd (D&D, games, sci-fi, fantasy etc.). Is het geeky, dan vind ik het waarschijnlijk leuk. Maar ik koppel het aan een gigantische set sociale vaardigheden en grenzeloze bescheidenheid
Ontmoet mij, en sta verbaasd.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Een grotere paradox bestaat bijna niet
Ik had er meer dan jij!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
Wel een schande eigenlijk. Als groot voetballiefhebber ken ik nauwelijks films die over voetbal gaan
haha, ik vind voetbal een k-sport, en ik ken ze wel. Mn beste vriendje heeft ze allemaal, en zodra het lekker fout is zoals Goal, of Jimmy Grimble, ben ik blijquote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
Wel een schande eigenlijk. Als groot voetballiefhebber ken ik nauwelijks films die over voetbal gaan
Jij wist Looking for Eric niet, en ik welquote:
Films over voetbal is hetzelfde als films met porno, je doet het liever zelf dan ernaar kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
Enige (echte) voetbalfilm wat ik gezien heb is In Oranje. De rest weet ik van naamquote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef wieksel het volgende:
[..]
haha, ik vind voetbal een k-sport, en ik ken ze wel. Mn beste vriendje heeft ze allemaal, en zodra het lekker fout is zoals Goal, of Jimmy Grimble, ben ik blij
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij wist Looking for Eric niet, en ik wel
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef wieksel het volgende:
Shaolin had ik goed gerekend hoor:)
Ik wou eerst iiets met Office Space doen, maar was bang dat hij te onbekend was...wie kent deze?
quote:[talking on the phone] And I said, I don't care if they lay me off either, because I told, I told Bill that if they move my desk one more time, then, then I'm, I'm quitting, I'm going to quit. And, and I told Don too, because they've moved my desk four times already this year, and I used to be over by the window, and I could see the squirrels, and they were married, but then, they switched from the Swingline to the Boston stapler, but I kept my Swingline stapler because it didn't bind up as much, and I kept the staples for the Swingline stapler and it's not okay because if they take my stapler then I'll set the building on fire...
Weet ik, maar aangezien Patch zo lekker uit zn plaat gaat als het een direct to dvd is, durf ik niet zoveel. En hallo, Jalla Jalla...quote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Toch wel een cult comedy. Erg vermakelijk.
En btw, je zit hier op 't FMT, tenzij het een film uit het zwartwit-tijdperk is, is hij bij de meeste bekend hier.
Zelfs Patch zal die leuk vinden, en goed dulden, denk ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:10 schreef wieksel het volgende:
[..]
Weet ik, maar aangezien Patch zo lekker uit zn plaat gaat als het een direct to dvd is, durf ik niet zoveel.
Er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:En hallo, Jalla Jalla...
Milton!quote:
En anders gaat ie uit zijn plaat, hij is niet de enige FMT'er.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zelfs Patch zal die leuk vinden, en goed dulden, denk ik.
Wel de strengstequote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En anders gaat ie uit zijn plaat, hij is niet de enige FMT'er.
Hij staat er al een seconden of 15quote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef DragonFodder het volgende:
Schiet eens op met het nieuwe topic, ff! Ik weet hem denk ik.
Doe dat maar ja!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
*Kruipt bij nader inzien in een hoekje, trekt zijn knieën tegen borstkas en gaat zich schamen
Ga je nog dieper schamen!!!quote:
Vind ik niet. Ik vind hem veel leuker in de ace ventura filmsquote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga je nog dieper schamen!!!
The Mask is een van de leukste comedy aller tijden.
Smaak verschillenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind hem veel leuker in de ace ventura films
32 keer o_0quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Smaak verschillen
Met The Mask heb ik mijn kijk record gevestigd: Teller staat nu op 32 x
Batman Begins staat op no. 2
Kinda sad huh?quote:
D'r zijn wel meer films wat ik meerdere keren met veel plezier kan kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij heb ik in heel mijn leven niks 32x gezien qua media. Misschien the lion kin, die kende ik op een gegeven moment qua dialoog letterlijk woord voor woord, incl. timing en intonatie.
Hoe oud ben jij dan? Volgens mij ben je ook pas een jaar of 23/24 toch?quote:
Dit jaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef wyccie het volgende:
Jemig, 32x. Dat vind ik echt zonde van de tijd. Ik heb maar 2 of 3 films vaker gezien en niet meer dan 3 keer. Er zijn nog zoveel films te zien en er is zo weinig tijd.
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 6 februari 2011 22:50 schreef Sands het volgende:
Je hebt ook mensen die een film
1x kijken = wat een kutfilm
2x kijken = wow
3x kijken = OMG BESTE FILM OOIT !!!
Als ik een film kut vindt ga ik hem niet nog een keer kijken..
Nou zie iemand ken ik dus wel die dat had met Blade Runner...en nu moet ik aanhoren dat het dus de beste film ooit isquote:
Blade Runner was de eerste keer al geniaalquote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Nou zie iemand ken ik dus wel die dat had met Blade Runner...en nu moet ik aanhoren dat het dus de beste film ooit is
Dat was hij ookquote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blade Runner was de eerste keer al geniaal
Zoals?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef Sands het volgende:
De enige films die ik echt vaker kan kijken zijn animatie films
Dat kan in het geval van Blade Runner heel goed kloppen. Als je 'm voor 't eerst kijkt en je verwacht een echte actie-scifi; dan kom je ook bedrogen uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Sands het volgende:
Nou zie iemand ken ik dus wel die dat had met Blade Runner...en nu moet ik aanhoren dat het dus de beste film ooit is
Dat heb ik weer nietquote:Op zondag 6 februari 2011 23:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Lion King, Beauty and the Beast , Ratatouille, Toy Story etc.
14x gekekenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef daruk het volgende:
Ik heb gister de Matrix maar weer eens gekeken, fuck ,die film blijft toch wel zo geniaal...
Naja ik maak dan ook zelf dingetjes in 3D en 2012 gogo eerste echte short (hoop ik)quote:Op zondag 6 februari 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb ik weer niet
[..]
14x gekeken
Alleen de eerste deel. De andere 2 delen heb ik maar 1x gezienquote:
Doe eens een promo postenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Naja ik maak dan ook zelf dingetjes in 3D en 2012 gogo eerste echte short (hoop ik)
vond je de andere 2 zo slecht danquote:Op zondag 6 februari 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen de eerste deel. De andere 2 delen heb ik maar 1x gezien
Ja. 2 verschrikkelijke vervolgen die niet eens in de buurt komt van het origineelquote:
En nou komen misschien deel 4 en 5quote:Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. 2 verschrikkelijke vervolgen die niet eens in de buurt komt van het origineel
Echt?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En nou komen misschien deel 4 en 5
Las laatst een berichtje dat Keanu zei dat The matrix terug zou komen...quote:
Geen Matrix 4quote:
Niet bepaaldquote:
Truequote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet bepaald
Ze hadden het bij 1 deel moeten laten![]()
LotR; daar waren bijna alle delen van zeer hoog niveau
LotR is de shit vooral Return of The King met die paarden DAMNquote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet bepaald
Ze hadden het bij 1 deel moeten laten![]()
LotR; daar waren bijna alle delen van zeer hoog niveau
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
LotR is de shit vooral Return of The King met die paarden DAMN
Is eigenlijk een vraag voor de Triva héquote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
LotR is de shit vooral Return of The King met die paarden DAMN
Maar daar zijn in principe toch wel meer antwoorden mogelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is eigenlijk een vraag voor de Triva hé
Welke film trilogy haalde alle 3 films een hoog niveau
Me eensquote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef daruk het volgende:
[..]
Maar daar zijn in principe toch wel meer antwoorden mogelijk.
The dollar trilogy
Eensquote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef daruk het volgende:
En ik vond de bourne trilogy ook wel erg goed
Nee hoor, dit is niet competitiefquote:Op zondag 6 februari 2011 23:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het zou in ieder geval leiden tot verbazing en afschuw bij de (niet) goedgekeurde antwoorden
Samen met Clive Owen, mijn nieuwe heldenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:44 schreef daruk het volgende:
Inderdaad, die blijven geweldig
Gerard Butler
Gerard Butler in Law Abiding Citizenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Samen met Clive Owen, mijn nieuwe helden
Dinsdag a.s. 34quote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Volgens mij ben je ook pas een jaar of 23/24 toch?
Alvast gefeliciteerd.... ouwe lulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |