Nou nee, tijdens mijn studie ben ik hier nooit.quote:
Heb ik ook. Hetzelfde geldt ook voor mijn studie.quote:Ik heb ook weinig parate kennis. Ik vergeet altijd alles en onthoud vooral de dingen die me aanspreken. Schiet ook niet op.
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Doff het volgende:
Ik ga gewoon lekker stug vragen over 'oude' en Europese films stellen. Dat motiveert vast wel
En?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:47 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weet het ook niet... Zal wel een "oh ja" gevalletje zijn als ik het antwoord zie
Groot kop koffie + eindje joggen!quote:
Volgens mij valt die kater wel mee, 'pannenkoek!'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:55 schreef DragonFodder het volgende:
Geprobeerd, maar bij het joggen schudt de koffie steeds uit de mok. Ik denk dat volleybal alleen maar moeilijker is met koffie.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Groot kop koffie + eindje joggen!![]()
Of volleyballen, wat jij wil
ik heb trouwens sterk de indruk dat ik hier met mijn eigen postgeschiedenis geconfronteerd wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Volgens mij valt die kater wel mee, 'pannenkoek!'
Tja, best creepy nu je 't zegt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:01 schreef DragonFodder het volgende:
ik heb trouwens sterk de indruk dat ik hier met mijn eigen postgeschiedenis geconfronteerd wordt
Oh jaquote:
Ik heb 3 hondenquote:
Ik vind het een leuke vraag! Ben alleen nog driftig aan het puzzelen..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:09 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zit er echt over te denken om maar weer '7 films van....' vragen te stellen. Dan maar niet gaan voor de originaliteitsprijs.
Ik was maar aan het puzzelen... had al het gevoel dat het geen normale film kon zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:50 schreef wieksel het volgende:
van je hoofdpijn af?
Ik snapte de hint in elk geval, dacht ik. maar kon nergens opkomen, toen maar gaan zoeken....en in mijn antwoord stond dont worry (hakuna matata) haha
Was een leuke Patch
Zo raar dan?quote:
Gedraag ik me dan zo kinderlijk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Patch het volgende:
Ik dacht tot dusver dat je een 17jarig manneke was
Een jongetje en een meisjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef wieksel het volgende:
op het plaatje ben je dan wel een ouwe heer, toch had ik het niet verwacht. Leuk man...2 mannetjes?
Sands, met zn alleen maar grijze films, hem verwacht ik wel 40+ haha
Ga jij lekker een biertje nemen ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Patch het volgende:
Ik dacht tot dusver dat je een 17jarig manneke was
straksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ga jij lekker een biertje nemen ofzo
Maar ff serieus Patch, hoezo dacht je dat? Ik hoor het namelijk wel vakerquote:
Patch is leraar ofzoiets... zal wel 50+ zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef wieksel het volgende:
lekker lekker! ik lust ook wel een biertje
patch denk ik ook 40 ofzo?:D
Dat dacht ik gewoon, waarschijnlijk n.a.v. je posts, schrijfstijl, opmerkingen e.d.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar ff serieus Patch, hoezo dacht je dat? Ik hoor het namelijk wel vaker![]()
Ben gvd 28!
33 doe maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Patch is leraar ofzoiets... zal wel 50+ zijn
Was een (welkom) foutjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef wieksel het volgende:
2 jaar ouder dan ik, en dan al tweeling van 4,5??? Druk baasje:D
Komt omdat ik me nog 18 voel en soms zo gedraagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat dacht ik gewoon, waarschijnlijk n.a.v. je posts, schrijfstijl, opmerkingen e.d.
daarom denken mensen waarschijnlijk ook dat jij 50 bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat dacht ik gewoon, waarschijnlijk n.a.v. je posts, schrijfstijl, opmerkingen e.d.
Whahaha, inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daarom denken mensen waarschijnlijk ook dat jij 50 bent
Vergeet de link naar de nieuwe topic niet in je laatste postquote:
Ik woon er sinds eind decemberquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Meneer zit gewoon in Wenen.
Plaatjes mogen alsnog hoor.
Hier of in 't slowchat.
Nog nooit. Bepaalde beelden ken ik wel uiteraard. Maar altijd gehoord dat 't een mooie stad is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:14 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik woon er sinds eind december.
Weleens in Wenen geweest?
Dan is dit een erg leuke site: http://axion.physics.ubc.ca/thirdman/thirdman.html
Zeker een mooie stad, ben er vorig jaar geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nog nooit. Bepaalde beelden ken ik wel uiteraard. Maar altijd gehoord dat 't een mooie stad is.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef wieksel het volgende:
op het plaatje ben je dan wel een ouwe heer, toch had ik het niet verwacht. Leuk man...2 mannetjes?
Sands, met zn alleen maar grijze films, hem verwacht ik wel 40+ haha
Betekent kijken ook gelijk waarderen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Doff het volgende:
Jonge mensen kunnen oudere films blijkbaar beter waarderen.
Ik laat me graag verrassen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:37 schreef Doff het volgende:
Laten we er maar van uit gaan dat iemand geen films gaat kijken waarvan hij/zij verwacht dat het niks is.
Ik ook denk aan Twilightquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik laat me graag verrassen.
Hou je aandacht erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:47 schreef wieksel het volgende:
ik ga vanaaf Inception maar es kijken
Zo moeilijk is het niet gewoon een droom in een droom in een droom van een droom....oh nvmquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef wieksel het volgende:
heb em lang uitgesteld na alle verhalen, ben bij voorbaat al bang dat ik em niet snap....![]()
![]()
Nee, je moet gewoon geen essentiele minuten missen. Er wordt veel uitgelegd nl.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef wieksel het volgende:
heb em lang uitgesteld na alle verhalen, ben bij voorbaat al bang dat ik em niet snap....![]()
![]()
Het mooie van die film is dat je niet alles de eerste keer hoeft te doorgronden, en toch een leuke kijkervaring hebt. Hij nodigt uit tot nadenken en herkijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef wieksel het volgende:
![]()
Ik heb Inception als een keer of 6 gezien. Ik snap niet dat sommige mensen de film niet snappen... wat is er zo moeilijk aan danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het mooie van die film is dat je niet alles de eerste keer hoeft te doorgronden, en toch een leuke kijkervaring hebt. Hij nodigt uit tot nadenken en herkijken.
Schönbrunn vind ik niet bepaald het hoogtepunt (woon er op een steenworp afstand vanaf - je kan er wel lekker joggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben jaren geleden eens een paar daagjes in Wenen geweest. Dat was veel te kort, want ik kon niet meer naar Schönbrunn. Prachtige stad, hopelijk kom ik er ooit nog eens.
Ahja, daar kan je vast wel lekker hangen in de zomer, goed ideequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
Op het grasveld voor de Hofburg heerlijk van het zonnetje genoten. Ook in het Praterpark geweest, dat viel tegen.
Hundertwasser in het Kunsthaus.
Ik gun het je wel hoor lieve dragonquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hihi, ik gun het je, ook al gun je het mij niet
Ik denk niet dat mijn kennis groter is, hoor. Je huidige vraag bijvoorbeeld, geen idee!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gun het je wel hoor lieve dragon![]()
Maar meestal ben je mij te snel af, of is je kennis eenmaal groter
WAAAT!??quote:
Zou goed kunnenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
WAAAT!??
Ik denk dat de film niet bestaat dan
Ik heb briefje net zelf geschreven, foto gemaakt en geupload met tinypic.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
WAAAT!??
Ik denk dat de film niet bestaat dan
Goed bezig! Vooral die ferrari die je gehuurd hebt voor de tweede foto.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb briefje net zelf geschreven, foto gemaakt en geupload met tinypic.
You got me there... partner
Gehuurd?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Goed bezig! Vooral die ferrari die je gehuurd hebt voor de tweede foto.
Daar twijfelde ik al over. Maarreh... Road trip? Nog nooit in een lamborghini gezetenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gehuurd?![]()
En het is trouwens een Lamborghini
Ik heb er zelfs in geredenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik al over. Maarreh... Road trip? Nog nooit in een lamborghini gezeten
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs in gereden
En in een Ferrari 360 Modena en Jaguar XLK
Auto, film en voetbal liefhebberquote:
Ik speel al 9 jaar 2 gamesquote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef DragonFodder het volgende:
Dat heb ik met film en videogames. Ik heb te weinig tijd!
Ben meer van de rpg's dragon age, the witcher, maar vooral knights of the old republic en mass effect.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel al 9 jaar 2 games
Counter-Strike & Pro Evolution Soccer.
Ben nu ook bezig met CM:Dirt 2 & NFS Hot Persuit
CSSquote:
RPG's zijn niet aan mij besteed. Weet niet eens hoe WoW eruitzietquote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ben meer van de rpg's dragon age, the witcher, maar vooral knights of the old republic en mass effect.
Als strak the old republic verschijnt kon ik wel eens van de aardbodem verdwijnen voor enkele maanden
Wow!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
CSS![]()
PES is voor mij meer dan een game. Ik ben regelmatig naar kampioenschappen geweest, en heb er ook geldprijzen mee gewonnen![]()
wow is ook niet aan mij besteed. Maar mass effect speelt als een blockbuster sci-fi, met een donders goed verhaal. Is ook een halve shooter. Zeker de moeite van het proberen waard.quote:[..]
RPG's zijn niet aan mij besteed. Weet niet eens hoe WoW eruitziet
Ik heb Mafia 2 en nog een boel andere spellen geïnstalleerd waar ik geen zin heb om te spelen. Mass effect zal daar waarschijnlijk ook bij horenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wow!
[..]
wow is ook niet aan mij besteed. Maar mass effect speelt als een blockbuster sci-fi, met een donders goed verhaal. Is ook een halve shooter. Zeker de moeite van het proberen waard.
Mafia 1 was ook al zo geniaal, net of je een film speelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Mafia 2 en nog een boel andere spellen geïnstalleerd waar ik geen zin heb om te spelen. Mass effect zal daar waarschijnlijk ook bij horen![]()
Ik speel liever games waar ik zeker weet dat ik er goed in ben
Kan nogal slecht tegen mijn verlies zoals je waarschijnlijk al heb gemerkt
Mafia 1 was inderdaad geweldigquote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mafia 1 was ook al zo geniaal, net of je een film speelt.
En je komt idd behoorlijk competitief over ja
Nice, jij bent er zeker ook zo een die met al die wisselende tactieken enzo tijdens de wedstrijd speelt? Daar ben ik altijd te lazy voor geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
CSS![]()
PES is voor mij meer dan een game. Ik ben regelmatig naar kampioenschappen geweest, en heb er ook geldprijzen mee gewonnen![]()
Ik heb 6 voorgeprogrammeerde instellingen ja. Welke ik toepas, hangt af met welke tactiek of club de tegenstander mee speelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nice, jij bent er zeker ook zo een die met al die wisselende tactieken enzo tijdens de wedstrijd speelt? Daar ben ik altijd te lazy voor geweest
Dat forum wordt in mijn instellingen volgens mij niet eens getoondquote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef The_Substitute het volgende:
Er is ook een Games-Slowchat hoor.
Het keldertje wel?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat forum wordt in mijn instellingen volgens mij niet eens getoond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |