SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Sands +1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef Sands het volgende:
Alien
Blade Runner
Gladiator
Kingdom of Heaven
Black Hawk Down
G.I. Jane
Robin Hood
Hannibal
Body of Lies
American Gangster
Matchstick Men
A Good Year
Ja ja, uitslover.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef Sands het volgende:
Ik dacht ik doe maar alles wat ik heb gezien voor het geval er een foutje inzit
Eentje waarop het antwoord "operation Dumbo drop" is aub.quote:
Oh die filmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Eentje waarop het antwoord "operation Dumbo drop" is aub.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef DragonFodder het volgende:
Operation Dumbo drop!
Predator 2
Lethal weapon 1
lethal weapon 2
lethal weapon 3
lethal weapon 4
Death at a funeral (de schreeuwerige, amerikaanse remake)
....
...
..
Craaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!
Ja, dat wist ik eigenlijk ook wel.quote:
FireFox1 +1quote:
Sinds wanneer is er een turner & Hooch 2quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:21 schreef DragonFodder het volgende:
Saving Private Ryan
Big
the 'burbs
the money pit
road to perdition
bachelor party
cast away
turner and hooch
dragnet
philadelphia
that thing you do
joe vs the volcano
sleepless in seattle
you've got mail
turner en hooch 2
the green mile
apollo 13
the polar express
the da vinci code
angels & demons
forest gump
Revenge! is mine.quote:
dat wist ik ook niet zeker, daarom had ik er 21 genoemd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een turner & Hooch 2
Daarom keurde ik het goed jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat wist ik ook niet zeker, daarom had ik er 21 genoemd.
quote:
Maar in dit geval is 1 teken gelijk 10.000 jaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Sands het volgende:
Dat is het ook! en het is nog kutter als je de vraag op 1 teken fouttypt...
Ik ook -___-quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb gelukkig de film gemeden. Maar ik wist wel dat het uit 20.000 10.000 BC kwam
Als je 'um had gezien, had je waarschijnlijk wél het juiste antwoord gegevenquote:
Dit soort tikfouten maken ze op mijn loonstrookje nou nooitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar in dit geval is 1 teken gelijk 10.000 jaar
Ik had hem gezien maar ik wist het antwoord...dat bedoel ik....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je 'um had gezien, had je waarschijnlijk wél het juiste antwoord gegeven
Dat waren nummer 5 en 6quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Sands het volgende:
Robert Downey Jr.
Daniel Radcliffe
Leonardo DiCaprio
Ben Stiller
Als je 7 seconden later had gepost had jij hem gehadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef DragonFodder het volgende:
..en natuurlijk had ik er weer 4 van de 5
Wat zijn de best bezochte films van 1891?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef Sands het volgende:
Is even om mijn harde fail goed te maken
Maar weer ideetjes voor een vraag?
Newark Athlete denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat zijn de best bezochte films van 1891?
Dat heb je opgezocht!quote:
I rest my casequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee recent toegevoegd aan the National Film Registry en ik heb hem ook gezien
Nee Sands kijkt allesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:38 schreef MrBarros het volgende:
Sands kijkt alleen maar zwartwit films?
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef Desdemona het volgende:
en een gokje op dial M for Murder...
Van mij mag je gokken wat je wilquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:29 schreef Desdemona het volgende:
is het trouwens geoorloofd zo te gokken?...zo ja Marnie?
Zijn ze ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:32 schreef Desdemona het volgende:
aaaah...het is toch niet stiekem the birds?
The man who knew too much en rear window heb ik zo vaak gezien, dat kunnen ze niet zijn...
Het was toch niet goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef wieksel het volgende:
dubtiel hoor, 3 antwoorden in 1 post;)
Zo was het niet bedoeld. Ik vrees dat ik niet meer hitchcock films ken...dus ik dacht ik geef jullie vast een hint dat dit ze iig niet zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef wieksel het volgende:
dubtiel hoor, 3 antwoorden in 1 post;)
Het is een 50's movie laatste hintquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:34 schreef Desdemona het volgende:
en nog zo'n meisjesnaam...euh...euh...
You cheated? nee toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:09 schreef DragonFodder het volgende:
Ik wil hier geen punt voor, heb ik niet verdiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |