aha, was vergeten het watermerk uit te zettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:35 schreef ToT het volgende:
Gekkepoes; het is de bedoeling dat het anoniem is, om het stemmen zo eerlijk te laten verlopen!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
Er zitten hier en daar wel wat subtiliteiten in een paar paints.
euh..... heb je die standaard erin dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
aha, was vergeten het watermerk uit te zetten
Als ik een foto open via het mapje Fok.nl dan heb ik een template voor dat watermerk er al in. normaal zet ik die in de achterste laag dat je hem niet ziet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
euh..... heb je die standaard erin dan?
ach zo..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ik een foto open via het mapje Fok.nl dan heb ik een template voor dat watermerk er al in. normaal zet ik die in de achterste laag dat je hem niet ziet.
SPOILER: TussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meteen zo deprimerend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:55 schreef ToT het volgende:
Zou jammer zijn als deze reeks NU al weer een vroege dood sterft bij gebrek aan stemmers.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:03 schreef ToT het volgende:
Kom op mensen; pas als eentje 10 stemmen heeft, weten we wie gewonnen heeft!
Edit: Ah en thx voor het vermelden van de titels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |