Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef F.M.D. het volgende:
nu komt stakhofsky erin voor granollers. vind ik een verbetering
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:36 schreef rooneyelst het volgende:
meneer djoko heeft een schouder blessure..yeah right! schijnheilig gebeuren! Zeg gewoon dat je een week heb gefeest en dat je dus niet in vorm bent. Krijg je heel wat meer respect voor
Thomas zal wel een WC voor het hoofdtoernooi krijgen, want die heeft zich niet aangemeld voor de kwalies. Zal wel verzekerd zijn door Krajicek dat ie een WC krijgt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En Djokotron meldt zich dus af
Thiemo nu er direct in .... kijken wat Krajicek met zn 2 overgebleven wildcards nu doet dan ...
En aangezien JHG en Sijsling direct in de qualies zitten kan ie daar ook nog wat gaan strooien voor wat Nederlanders
Zou ik grote onzin vinden. Als je talentvolle, jonge landgenoten hebt vind ik dat je die altijd voor moet laten gaan bij het verdelen van de wildcards.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien aan wat spelers die veel potentie hebben, om ze te binden aan het toernooi op de langere duur.
Die heeft vandaag idd opgegeven tegen Berrer in Zagreb, dus daar geloof ik het dan wel van dat ie geblesseerd isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef F.M.D. het volgende:
ook gasquet meld af voor rotterdam. jammer hoor, dat is een speler die ik graag zie spelen.
Ik moest lachen om je PI.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
![]()
Daar krijg je een 0-punter voor...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:36 schreef franklop het volgende:
weet iemand hoe het zicht is van de 2e ring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |