Het is allemaal wat provisorisch gemaakt, sommige 'ontploffen' ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:30 schreef ETA het volgende:
maar ik dacht altijd dat molotov cocktails veel langer en feller branden. Hier lijken deze meteen uit te gaan.
Beter als dat de VS met Obama deed ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:30 schreef Ugjerke het volgende:
Relatief krachtige woorden van Cameron.
Bevestiging van schieten @ proM's???quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:31 schreef senesta het volgende:
JohnWRees John Rees
From Katan Alder by phone from Tahrir: thugs pushed back across Sq to Museum side. Some soldiers firing at thugs.Five of us are dead #egypt
1 minute ago
Het leger grijpt dus wel inquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:31 schreef senesta het volgende:
JohnWRees John Rees
From Katan Alder by phone from Tahrir: thugs pushed back across Sq to Museum side. Some soldiers firing at thugs.Five of us are dead #egypt
1 minute ago
_Organica kwam ook met die "ontploffingen" in Philadelphia wat 2 minuten later een brandje bleek te zijn door onderhoud... Is niet echt een betrouwbare bron...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:31 schreef raistlin6 het volgende:
sarahrifky Sarah Rifky
RT @Organica_: Live call from Tahrir: The protesters caught a policeman and are beating the shit out of him #Jan25
Dat is volgens mij diegene die rond 3en werd gepakt toen Pro ging rennen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
volgens een verslaggever van RTL:
er is al een cameraman van Al-Arabiya nieuwszender neergestoken, volgens mij is hij dood
Las net onder in beeld dat er vele doden zijn gevallen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
er is al een cameraman van Al-Arabiya nieuwszender neergestoken, volgens mij is hij dood
benzine in een flesje, doekje erin, aansteken en weggooien toch? Waarschijnlijk zullen ze een minder brandbare vloeistof gebruiken, benzine krijg je niet zo eventjes uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:31 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Het is allemaal wat provisorisch gemaakt, sommige 'ontploffen' ook niet
Later weer herroepen. Nog niet zeker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Al een uur Arcee. Dit is wat anders dan een rondje 36.2 hè ?quote:
vlakbij het spektakel, Hij had popcorn mee moeten nemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waar zit kurpershoek dan? Net ingeschakeld pas op 1.
Volgens mij in een hotel bij het plein ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Weet ik niet, in 36,2 het Tahrir plein rond is best snel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al een uur Arcee. Dit is wat anders dan een rondje 36.2 hè ?
Hij zegt het nu zelf.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |