Vanaf dit jaar is het bij heel veel evenementen verplicht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Kou, wind en regen kan je je tegen kleden. Brandende zon, hitte en windstilte niet
Je optimisme is aandoenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kou, wind en regen kan je je tegen kleden. Brandende zon, hitte en windstilte niet
Vandaag was t beterquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
En jij maar zeuren dat je het zo koud had
En het was beduidend minder koud vandaagquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaag was t beterhad me iets beter gekleed nu.
quote:
Vooral minder windquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het was beduidend minder koud vandaag
ohja, is wel logischquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar is het bij heel veel evenementen verplicht.
Hier in het dorp word er regelmatig iets georganiseerd.
Braderie, carnavalsoptocht, survivalrun, dat soort dingen waarbij je een aantal mensen moet hebben die die cursus gedaan hebben
Ik denk dat ik een tikje overprikkeld zou raken. Ik heb niet voor niets paniekaanvallen tijdens rijles.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik meen het hoor
en het is best leuk om orde te creëren in chaos. T is niet iets wat elke imbeciel kan doen. (hoewel een hbo opleiding ook weer overdreven is
)
Dan is t niet iets voor jou neequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een tikje overprikkeld zou raken. Ik heb niet voor niets paniekaanvallen tijdens rijles.
Nee zeggen kan ik dan wel weer heel goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is t niet iets voor jou neeje moet wel keihard "NEE" kunnen blijven zeggen als er een chauffeur van 100kg uit z'n vrachtwagen komt stappen om nog eens te 'vragen' of die er langs mag
Durf je ook voor de vrachtwagen te blijven staan? Dan ben je al voor 80% geslaagd, voor de rest is het kunnen inschatten welke wagen het beste waar kan komen te staan. Op basis van hoeveelheid vracht, lengte, manier van lossen en beschikbare ruimte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee zeggen kan ik dan wel weer heel goed.
Maar ik heb al een baan hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Durf je ook voor de vrachtwagen te blijven staan? Dan ben je al voor 80% geslaagd, voor de rest is het kunnen inschatten welke wagen het beste waar kan komen te staan. Op basis van hoeveelheid vracht, lengte, manier van lossen en beschikbare ruimte.
Je wilde toch wat anders?quote:
Staat-ie net op?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Lotusss het volgende:
Hèhè... soep staat nu te pruttelen...
Over een kwartiertje mijn heerlijke feel-good soepje
T werk is vooral ook leuk omdat je op rustige momenten lekker de fiets pakt en of met collega's gaat ouwehoeren of door de hallen gaat fietsen om bijv te kijken hoe ze in 2-3 dagen een compleet huis van 3 verdiepingen bouwen (binnen!). Incl afwerking en werkende rioleren etc.quote:
Yepquote:
Hoe krijg jij soep in een kwartier klaar? Ik weet niet beter dan dat dat uren moet trekken. Zo geleerd van oma én mams, en dat doe ik dus ook altijd braaf.quote:
(Semi)kant en klare soep koken gok ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe krijg jij soep in een kwartier klaar? Ik weet niet beter dan dat dat uren moet trekken. Zo geleerd van oma én mams, en dat doe ik dus ook altijd braaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |