In jouw bekrompen wereld misschien wel ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dan zit daar het verschil. Wij zijn open-minded en jij bekrompen
Waarom ben je er dan niet mee samen? En als dat op de een of andere manier geen optie is, dan lijkt het me juist pijnlijker op den duur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb graag seks met een man waar ik van hou, of we nu samen zijn of niet.
Ik zou grootverbruiker zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]gevoelens.
.
Als ze daar nou eens een pilletje voor (tegen) hadden.
In sommige gevallen zou dat verdomd relaxed zijn ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]gevoelens.
.
Een gebrek aan liefde (van mij uit!) is niet altijd de reden voor een breuk. Ik kan heel goed genieten van wat we delen op zo'n moment en tegelijk beseffen dat een Wij Deel Twee er niet in zit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan niet mee samen? En als dat op de een of andere manier geen optie is, dan lijkt het me juist pijnlijker op den duur.
Ik heb graag seks met een vrouw waar ik verliefd op ben, en een toekomst mee wil hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb graag seks met een man waar ik van hou, of we nu samen zijn of niet.
je praat er toch niet over, kan je omgeving ze makkelijk negerenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb graag seks met een vrouw waar ik verliefd op ben, en een toekomst mee wil hebben.
Ik leef nog in de jaren 30.
..... ow wachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]gevoelens.
.
Dat ik er niet over praat, betekent niet dat er geen emoties zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je praat er toch niet over, kan je omgeving ze makkelijk negeren
Ik ondersteun je idee, dat heb ik ook het allerliefst. Maar als de man die ik wil, mij niet meer wil, dan is het 'behelpen' en kies je wel eens voor zulke dingen. Nooit spijt van gehad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb graag seks met een vrouw waar ik verliefd op ben, en een toekomst mee wil hebben.
Ik leef nog in de jaren 30.
Ik vind het begrijpelijk, maar ik denk dat ik in die situatie dat juist niet zou moeten doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ondersteun je idee, dat heb ik ook het allerliefst. Maar als de man die ik wil, mij niet meer wil, dan is het 'behelpen' en kies je wel eens voor zulke dingen. Nooit spijt van gehad.
Emoties controleren, uitleggen, er over praten (met een selectief groepje)quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik er niet over praat, betekent niet dat er geen emoties zijnIk zou ze dan voor mezelf uit kunnen schakelen, lijkt me heerlijk
Van anderen? Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Emoties controleren, uitleggen, er over praten (met een selectief groepje)
Ieder zijn ding hoor, ik veroordeel het verder helemaal niet, als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen !quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ondersteun je idee, dat heb ik ook het allerliefst. Maar als de man die ik wil, mij niet meer wil, dan is het 'behelpen' en kies je wel eens voor zulke dingen. Nooit spijt van gehad.
Wat moet jij met mijn ex, en welke?quote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
Ach, iets als seks met je ex bij voorbaat uitsluiten kun je zelf wel 'jaren 30' noemen, maar het is gewoon een beetje bekrompen. Dat weet je gewoonweg niet. Soms gebeurt het, soms kom je weer bij elkaar, soms is het gewoon goed om het af te sluiten op die manier.
Mijn ex nooit meer. De laatste meid waar ik gevoelens voor had? Zeker! Een (nieuwe) scharrel? Kom morgen maar, nu te moequote:
Dan maar bekrompen, ik weet beter dan jij hoe ik hierin sta.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
Ach, iets als seks met je ex bij voorbaat uitsluiten kun je zelf wel 'jaren 30' noemen, maar het is gewoon een beetje bekrompen. Dat weet je gewoonweg niet. Soms gebeurt het, soms kom je weer bij elkaar, soms is het gewoon goed om het af te sluiten op die manier.
Te moe?!?!?!?!?!?!? Voor seks?!?!?!?!?!?!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn ex nooit meer. De laatste meid waar ik gevoelens voor had? Zeker! Een (nieuwe) scharrel? Kom morgen maar, nu te moe
Niet dubbel zoveel pijn, mijn hart was al gebroken, dat bleef zo. Ik geloof idd wel dat de nasleep hierdoor langer was, maar goed.. ook dat heb ik overleefd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hoor, ik veroordeel het verder helemaal niet, als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen !
In jouw situatie zou ik er denk ik toch voor hebben gekozen om het niet te doen, want op het moment dat diegene dan weer vertrekt zou ik dubbel zoveel pijn voelen dan daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |