Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef stbabylon het volgende:
Geen exen in Singles zitten, mis ik daardoor iets? Dat ik nu niet en plain public een ex kan hosselen?
magnetron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil dat mijn gehakt ontdooid is, dan kan ik mijn feel-good soep maken.
Mietje, ik sta nu elke dag van 6u tot 14u buitenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef stbabylon het volgende:
Het is koud, het is nat, het is kloteweer!
In een zakje in lauw water leggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil dat mijn gehakt ontdooid is, dan kan ik mijn feel-good soep maken.
Idd, maar dan wel op de ontdooistand, anders wordt het heel ranzig. In mijn magnetron wel tenminste.quote:
Om wat te doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietje, ik sta nu elke dag van 6u tot 14u buiten
Ja, niet te hoog, dan wordt er een deel gaar. Kwestie van beetje op letten en omdraaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Idd, maar dan wel op de ontdooistand, anders wordt het heel ranzig. In mijn magnetron wel tenminste.
Om me niet hele dagen thuis te vervelen, heb ik een oude bijbaan weer opgepakt, ik werkte oa als verkeersregelaar en dat doe ik nu weer bij de jaarbeurs.quote:
Nog 10 minuutjes denk ik... was al bijna helemaal ontdooid.quote:
Ik heb morgen een cursus voor verkeersregelaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om me niet hele dagen thuis te vervelen, heb ik een oude bijbaan weer opgepakt, ik werkte oa als verkeersregelaar en dat doe ik nu weer bij de jaarbeurs.
Is dat niet meer een leuk baantje voor in de zomer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om me niet hele dagen thuis te vervelen, heb ik een oude bijbaan weer opgepakt, ik werkte oa als verkeersregelaar en dat doe ik nu weer bij de jaarbeurs.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb morgen een cursus voor verkeersregelaar
Kou, wind en regen kan je je tegen kleden. Brandende zon, hitte en windstilte nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat niet meer een leuk baantje voor in de zomer?
En jij maar zeuren dat je het zo koud hadquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Kou, wind en regen kan je je tegen kleden. Brandende zon, hitte en windstilte niet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef L-E het volgende:
Ik heb wéér een zieke Peuter, verdomme. Binnen een uur van vrolijk en leuk naar koorts en doodziek op de bank. Stom.
Echt te stereotype voor woordenquote:
Vanaf dit jaar is het bij heel veel evenementen verplicht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Kou, wind en regen kan je je tegen kleden. Brandende zon, hitte en windstilte niet
Je optimisme is aandoenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaag was t beterquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
En jij maar zeuren dat je het zo koud had
En het was beduidend minder koud vandaagquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaag was t beterhad me iets beter gekleed nu.
quote:
Vooral minder windquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het was beduidend minder koud vandaag
ohja, is wel logischquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar is het bij heel veel evenementen verplicht.
Hier in het dorp word er regelmatig iets georganiseerd.
Braderie, carnavalsoptocht, survivalrun, dat soort dingen waarbij je een aantal mensen moet hebben die die cursus gedaan hebben
Ik denk dat ik een tikje overprikkeld zou raken. Ik heb niet voor niets paniekaanvallen tijdens rijles.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik meen het hoor
en het is best leuk om orde te creëren in chaos. T is niet iets wat elke imbeciel kan doen. (hoewel een hbo opleiding ook weer overdreven is
)
Dan is t niet iets voor jou neequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een tikje overprikkeld zou raken. Ik heb niet voor niets paniekaanvallen tijdens rijles.
Nee zeggen kan ik dan wel weer heel goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is t niet iets voor jou neeje moet wel keihard "NEE" kunnen blijven zeggen als er een chauffeur van 100kg uit z'n vrachtwagen komt stappen om nog eens te 'vragen' of die er langs mag
Durf je ook voor de vrachtwagen te blijven staan? Dan ben je al voor 80% geslaagd, voor de rest is het kunnen inschatten welke wagen het beste waar kan komen te staan. Op basis van hoeveelheid vracht, lengte, manier van lossen en beschikbare ruimte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee zeggen kan ik dan wel weer heel goed.
Maar ik heb al een baan hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Durf je ook voor de vrachtwagen te blijven staan? Dan ben je al voor 80% geslaagd, voor de rest is het kunnen inschatten welke wagen het beste waar kan komen te staan. Op basis van hoeveelheid vracht, lengte, manier van lossen en beschikbare ruimte.
Je wilde toch wat anders?quote:
Staat-ie net op?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Lotusss het volgende:
Hèhè... soep staat nu te pruttelen...
Over een kwartiertje mijn heerlijke feel-good soepje
T werk is vooral ook leuk omdat je op rustige momenten lekker de fiets pakt en of met collega's gaat ouwehoeren of door de hallen gaat fietsen om bijv te kijken hoe ze in 2-3 dagen een compleet huis van 3 verdiepingen bouwen (binnen!). Incl afwerking en werkende rioleren etc.quote:
Yepquote:
Hoe krijg jij soep in een kwartier klaar? Ik weet niet beter dan dat dat uren moet trekken. Zo geleerd van oma én mams, en dat doe ik dus ook altijd braaf.quote:
(Semi)kant en klare soep koken gok ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe krijg jij soep in een kwartier klaar? Ik weet niet beter dan dat dat uren moet trekken. Zo geleerd van oma én mams, en dat doe ik dus ook altijd braaf.
Bouillonblokjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe krijg jij soep in een kwartier klaar? Ik weet niet beter dan dat dat uren moet trekken. Zo geleerd van oma én mams, en dat doe ik dus ook altijd braaf.
Hier ook, met wat geluk vrijdag om 10u klaar met werkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef xFriendx het volgende:
Goedenavond allen
Zo, nog 1,5 dag en dan alweer weekend. Ga zondag maar mijn Kruidvat treinkaartje inzetten aangezien dat de laatste dag is dat ik die kan gebruiken. Nu nog even een stad vinden waar ik naartoe reis
Ik vrijdag half 12 ongeveer, heerlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier ook, met wat geluk vrijdag om 10u klaar met werken
Hij slaapt nog. Vanaf 16 uur al, aan een stuk. Ziet er slecht uit. Maar goed, dit is 'gewoon griep'. Heus wel.quote:
Komt vast wel goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij slaapt nog. Vanaf 16 uur al, aan een stuk. Ziet er slecht uit. Maar goed, dit is 'gewoon griep'. Heus wel.
Heel veel beterschap gewenst aan de kleinequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij slaapt nog. Vanaf 16 uur al, aan een stuk. Ziet er slecht uit. Maar goed, dit is 'gewoon griep'. Heus wel.
Idem.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heel veel beterschap gewenst aan de kleine
zeurquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Mijn to-do list voor vanavond is te kort.
Wtf
Ik heb vanavond helemaal geen to-do lijst!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Mijn to-do list voor vanavond is te kort.
Wtf
kom je me helpen met schoonmakenquote:
Was draaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vanavond helemaal geen to-do lijst!
Schoonmakenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom je me helpen met schoonmakenof de film kijken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was draaien
Eten
Nagels lakken
Zal ik dan maar om 8 uur gaan slapen ofzo?
Ik meen me te herinneren dat wij allebei heel vroeg op moeten morgenquote:
Misschien is dat een idee, of ga bij Peu film kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was draaien
Eten
Nagels lakken
Zal ik dan maar om 8 uur gaan slapen ofzo?
Klopt, maar kan nog wel toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat wij allebei heel vroeg op moeten morgen
Die film duurt 3 uur. En ik moet thuis eten, anders kan ik een volledige maaltijd weggooien.quote:
films duren gemiddeld anderhalf uur? half 9 kijken 10 uur klaar en kan je makkelijk 11 uur op bed liggen.. Eerder slaap je toch niet..quote:
hmmm, ja, vroeg op moet ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die film duurt 3 uur. En ik moet thuis eten, anders kan ik een volledige maaltijd weggooien.
Morgenochtend heel vroeg op, dus ik wil vanavond wel op tijd naar bed.
Ik zie enige problemen
Gemiddeld anderhalf uur?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
films duren gemiddeld anderhalf uur? half 9 kijken 10 uur klaar en kan je makkelijk 11 uur op bed liggen.. Eerder slaap je toch niet..
Thanks, maar liever een andere keerquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, ja, vroeg op moet ik ookje kan t eten meenemen (heb nl besteld, maar voor 1 pers) dus wil ook op tijd naar bed
is goed hoorquote:
Amersfoort..... ik roep maar watquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef xFriendx het volgende:
Goedenavond allen
Zo, nog 1,5 dag en dan alweer weekend. Ga zondag maar mijn Kruidvat treinkaartje inzetten aangezien dat de laatste dag is dat ik die kan gebruiken. Nu nog even een stad vinden waar ik naartoe reis
Daar ben ik niet al te lang terug nog geweest, dus dat doe ik niet nu nog een keer.quote:
*hoort Engel's hartje luidruchtig breken*quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar ben ik niet al te lang terug nog geweest, dus dat doe ik niet nu nog een keer.
Meestal ging ik richting Limburg, maar ook dat ken ik ondertussen wel.
* tijnbrein lijmt het hartje van engeltje weer aan elkaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*hoort Engel's hartje luidruchtig breken*
sfeer is er goed. werkinhoudelijk is het vooralsnog wat ik ervan verwacht had. Afwachten hoe het zich de komende weken ontwikkeld. belangrijkste voor mij is dat er voldoende afwisseling in zit en daar ziet het wel naar uit.quote:
*Tijn een Föhn geeft*quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein lijmt het hartje van engeltje weer aan elkaar
dankjequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Tijn een Föhn geeft*
Dan droogt de lijm sneller!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |