Sterkte...quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Correctie, nou *was* mn kookplaat schoon. De satésaus wou gaan dansen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Correctie, nou *was* mn kookplaat schoon. De satésaus wou gaan dansen.
*kijkt met schuin oog naar ontplofte keuken* Nouja het is gelukkig wel lekker, want ik heb fancypants satésaus van de toko en die maakt mn nasi ook smakelijkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sterkte...
Je kookfaal is groter dan die van mij geloof ik.
Zo voelde ik me net wel eventjes, maar dan zonder man-des-huizes om te troosten.quote:
Enlighten me!quote:
Bij een willekeurige beeldredactie van een website. Probeer het eens bij Entopic.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij een willekeurige beeldredactie van een website. Probeer het eens bij Entopic.
"Hai, volgens de Slankies kan ik heul goed dwaze plaatjes googlen, dus.. wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij een willekeurige beeldredactie van een website. Probeer het eens bij Entopic.
Als ik Entopic was dan wist ik het wel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"Hai, volgens de Slankies kan ik heul goed dwaze plaatjes googlen, dus.. wanneer kan ik beginnen?"
Wat jij moet gaan doen weet je zelf heel goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
You go tink!
edit: Als je op dreef bent, waar moet ik solliciteren?
wat is het dan? *nieuwsgierig*quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:04 schreef loveli het volgende:
O ja
is wel zo, weet alleen niet f ik het kan organiseren voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |