Nee???quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze worden tegenwoordig eerst gescreend door de mods, daarom kan het wat langer duren.
Ws dezelfde persoon die mij erop gewezen heeft. En ze heet:quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Milka Daim![]()
Iemand hier in dit topic heeft me daar ooit op gewezen
Tuurlijk. Ik liep weer drama te schoppen om niets.quote:
Ah leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Via jou. Ik vond dat paaseierenevent leuk
.
Je moet ook wel water bij je aanmaakkoffie doen he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ah leuk
Uniek: ik denk na 2 koffie al: het is wel weer genoeg. Ik krijg er zo'n droge mond van.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet ook wel water bij je aanmaakkoffie doen he.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet ook wel water bij je aanmaakkoffie doen he.
Je kunt bij ikea toch online bestellen? Bij ikea Duitsland tot voor kort iig wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Syrena het volgende:
Geen Daim voor mijmijn vader belde net dat zijn enkel teveel zeer doet. Ik heb bij hem aangedrongend dat ie morgen naar de dokter gaat, ik vind het maar niks als 1 van mijn ouders iets heeft waar geen aanwijsbare oorzaak voor is (hij is niet gevallen, niet verstapt oid).
Dan nog maar een tijdje zonder ladenblokIkea moet gewoon een online shop beginnen
(imagine de chaos
)
In NL niet. In Amerika kan het volgens mij ook inderdaad. Ik zou het wel superhandig vinden!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kunt bij ikea toch online bestellen? Bij ikea Duitsland tot voor kort iig wel.
Nice!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijst
o. 3 crackers met appelstroop
t. halve banaan, halve nashipeer + sinaasappel
l. 3 opscheplepels gestoomde groente + 2 opscheplepels gestoomde aardappel + stuk gestoomde vis + bakje ijs met chocosaus
t. -
d. 3 opscheplepels couscoussalade met feta, tomaat, komkommer, paprika, ui + salade van aardappel, wortels, bleekselderij, gerookte kip, mayo en yoghurt
Sterkte...quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Correctie, nou *was* mn kookplaat schoon. De satésaus wou gaan dansen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Correctie, nou *was* mn kookplaat schoon. De satésaus wou gaan dansen.
*kijkt met schuin oog naar ontplofte keuken* Nouja het is gelukkig wel lekker, want ik heb fancypants satésaus van de toko en die maakt mn nasi ook smakelijkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sterkte...
Je kookfaal is groter dan die van mij geloof ik.
Zo voelde ik me net wel eventjes, maar dan zonder man-des-huizes om te troosten.quote:
Enlighten me!quote:
Bij een willekeurige beeldredactie van een website. Probeer het eens bij Entopic.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij een willekeurige beeldredactie van een website. Probeer het eens bij Entopic.
"Hai, volgens de Slankies kan ik heul goed dwaze plaatjes googlen, dus.. wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij een willekeurige beeldredactie van een website. Probeer het eens bij Entopic.
Als ik Entopic was dan wist ik het wel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"Hai, volgens de Slankies kan ik heul goed dwaze plaatjes googlen, dus.. wanneer kan ik beginnen?"
Wat jij moet gaan doen weet je zelf heel goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
You go tink!
edit: Als je op dreef bent, waar moet ik solliciteren?
wat is het dan? *nieuwsgierig*quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:04 schreef loveli het volgende:
O ja
is wel zo, weet alleen niet f ik het kan organiseren voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |