Vast wel, je hebt een goeie reden toch? En daar zijn studieloopbaanbegeleiders voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Swietje het volgende:
Dankje sdbHeb in ieder geval mijn studieloopbaan begeleider er over ingelicht dus ik hoop dat er iets te regelen valt als ik al mijn tentamens grandioos verknalt heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Nee, voor het eerst haar gewassenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef Swietje het volgende:
Heb je voor 't eerst gedoucht sinds zondag Vik?![]()
Dat van de stufi weet ik inderdaad, maar of dat nog zo blijft? Ik ga het binnenkort eens uitzoeken.. Dankje voor de tip
Ik gebruik dat woord altijd voor mijn vader, dus I likequote:
Je hebt gelijk. Ik heb wel een excuus maar dat is eigenlijk onzin. Avondeten 2 borden salade, net 1 straks1. Nu zaalvoetballen, hoiiiiiii.quote:
Maar ik ben wel wakker.quote:
Via jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woord altijd voor mijn vader, dus I like
Vik, hoe ken jij Pep_r Events? Das van een vriendin van mij!
Ze worden tegenwoordig eerst gescreend door de mods, daarom kan het wat langer duren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weet iemand trouwens waarom ik eerst nieuwe DMs meteen binnenkreeg en nou soms pas een paar dagen later?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |