abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92266816
ik had altijd alleen een hekel aan valentijn omdat t me eraan herinnerde dat ik alleen was. nu ik een lief heb vind ik het leuk. punt. een soort dierendag voor de liefde noemden ze t in de krant - alsof dat negatief is....

ik doe niet mee aan de prefab valentijns commercie, maar neem graag de dag ter hand om een beetje extra aandacht te besteden aan t feit dat mn lief er is en ik van m hou (en hij van mij).
Kwak
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:52:50 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92266851
Vrouwen roepen nog wel eens iets anders dan ze eigenlijk denken dus ook als je er afspraken over maakt ben je helaas nog niet safe :P

Verder is valentijnsdag bedoeld voor stille aanbidders :P
Niet meer actief op Fok!
pi_92266852
Valentijnsdag :')

Commerciele onzin bedoelt om mensen zich kut te laten voelen zodat ze snel bij datingsites gaan inschrijven.

Ofzo.

Derhalve verwacht ik ook geen kadootje of andersoortige ongein.
pi_92266892
Mijn lief is de dag voor valentijnsdag jarig, mijn moeder op valentijnsdag. Ik blijf niet bezig :+ . Wij doen dus niets, hoewel we in de eerste jaren wel een lief kaartje stuurden ofzo.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92266925
oh en verder gaat t met mij... eh... medium...

ik ben heel erg veel ziek geweest (keelontsteking, griepje, darmontsteking, griepje2) en voor de sint bijna ingestort, maar nu gaat t (buiten griepje 2) best goed.
proefschrift lijkt eindelijk geen pijnpunt meer. apparently heb ik al genoeg geschreven en mn begeleidster is nu aan t editen en aan elkaar plakken (ze wil zo graag dat t af komt dat ze dat zelf is gaan doen. hm. ok. doe maar.)
ben lid van een vrouwensportschool aan t einde van de straat waar ook op de andere vestiging vriendinnen van me sporten, maar nog niet geweest vanwege griepje2.
lief is lief O+
werk is zwaar, en denk dat ik wel op zoek ga naar een andere school, maar in principe leuk.
nog steeds bezig met individuele gesprekken in den haag, heb ik erg veel aan, want alles hangt samen met alles...

en nou ja, eh, dat is een beetje waarom ik geen tijd had om te posten en bij te lezen...
Kwak
pi_92266941
Ik heb valentijnsdag nooit leuk gevonden. Toen ik alleen was kwam de stille hoop om een kaartje/roos te krijgen van een stille aanbidder nooit uit, de keer dat het wel gebeurde gaf alleen maar gedoe (oh help nu moet ik hem zeggen dat ik hem niet zie zitten) en met vriendje viel het altijd in een drukke periode of kregen we de dag ervoor ruzie ofzo :'). En dan heb je weer het 'oh help straks doet hij er wel aan en heb ik niets'. Doet me eraan denken, moet hem nog even melden dat ie van mij niets hoeft te verwachten. Al zal ie dat al wel weten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_92266986
@viking ik weet wel dat t voor stille aanbidders is, maar stiekem vind ik een dierendag voor de liefde leuker. gewoon omdat ik 27 jaar lang géén lief had, en géén stille aanbidders. nu kan het eindelijk en neem ik het er van ook....
Kwak
pi_92267039
Hoi kwak! :)

Wij doen nooit iets met Valentijnsdag. Het is dat jullie er nu over beginnen, dus riep ik tegen vriendje "oja, Valentijnsdag!" en nu gaan we misschien uit eten, maar dat doen we de rest van het jaar eigenlijk ook al vaak genoeg.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:58:50 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92267060
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 11:56 schreef kwakz0r het volgende:
@viking ik weet wel dat t voor stille aanbidders is, maar stiekem vind ik een dierendag voor de liefde leuker. gewoon omdat ik 27 jaar lang géén lief had, en géén stille aanbidders. nu kan het eindelijk en neem ik het er van ook....
kan ik me goed voorstellen hoor! :)
Niet meer actief op Fok!
pi_92267121
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:56 schreef kwakz0r het volgende:
Groot gelijk! De liefde kan niet vaak genoeg gevierd worden O+ . Hoewel ik ook snap dat het een nare dag is als je alleen bent (en dat niet leuk vindt uiteraard).

Verder klink je druk, hopelijk gaat het met je gezondheid snel beter. Wat zal het een opluchting zijn als het hoofdstuk proefschrift helemaal kan worden afgesloten zeg!
Ik moet vaak aan je denken als ik langs je school kom. De reis alleen al lijkt me zwaar, maar is het na de slechte start nog een beetje goed gekomen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92267214
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hoe is het dan met jou en mevrouwpashokje?
Bevalt me wel zo! 's weekends als zij vrij is zien we elkaar, dus zitten elkaar niet te veel op de lip. O+
En de lieve gesprekken/smsjes voor het slapen gaan natuurlijk... Oh god wat word ik zoetsappig! :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92267255
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bevalt me wel zo! 's weekends als zij vrij is zien we elkaar, dus zitten elkaar niet te veel op de lip. O+
En de lieve gesprekken/smsjes voor het slapen gaan natuurlijk... Oh god wat word ik zoetsappig! :')
Toch prima!
Ik doe het al bijna drie jaar zo :s) Nou ja, wel iets vaker denk ik.
pi_92267300
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Groot gelijk! De liefde kan niet vaak genoeg gevierd worden O+ . Hoewel ik ook snap dat het een nare dag is als je alleen bent (en dat niet leuk vindt uiteraard).

Verder klink je druk, hopelijk gaat het met je gezondheid snel beter. Wat zal het een opluchting zijn als het hoofdstuk proefschrift helemaal kan worden afgesloten zeg!
Ik moet vaak aan je denken als ik langs je school kom. De reis alleen al lijkt me zwaar, maar is het na de slechte start nog een beetje goed gekomen?
jawel hoor. t is alleen echt een zware school, en ik heb twee erg drukke klassen waarvan er één echt niet leuk is (toppunt was een jongen die met een glasscherf twee kinderen bedreigde, voor de grap, in mijn les). inmiddels ken ik wel veel meer collega's dan toen ik er net zat, dus als je wilt weten of mensen er nog steeds werken kun je t nu nog eens vragen ;)
Kwak
pi_92267365
trouwens hier ook maar even proberen: ik ben ziek en kan dus niet gaan, maar heb kaartjes voor Faust door t Nationale Toneel in de Koninklijke Schouwburg in Den Haag vanavond en morgen, 20.15... t is echt een fantastische voorstelling...

iemand hier die ze van me wil overnemen????

http://www.nationaletoneel.nl/voorstellingen/faust/meer-info

en weg waren ze!

[ Bericht 5% gewijzigd door kwakz0r op 03-02-2011 12:17:39 ]
Kwak
pi_92267425
Ik kan niet..beetje ver vliegen!

Boh, wat een kutdag is vandaag zeg! Bah bah bah. Nog niets gedaan gekregen. Zo eerst maar eens lunchen, en me dan proberen af te sluiten voor de wereld (lees, 2 irritante collega's) in de middag.
pi_92267609
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef kwakz0r het volgende:
trouwens hier ook maar even proberen: ik ben ziek en kan dus niet gaan, maar heb kaartjes voor Faust door t Nationale Toneel in de Koninklijke Schouwburg in Den Haag vanavond en morgen, 20.15... t is echt een fantastische voorstelling...

iemand hier die ze van me wil overnemen????

http://www.nationaletoneel.nl/voorstellingen/faust/meer-info
Oh, zoiets lijkt me best tof O+ Maar op dit moment heb ik de financiële middelen niet geloof ik ;(
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:13:59 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92267611
Hee Kwak! Beterschap en hoera voor lieve lieven! :Y)

Wij zijn de 6e alweer 8 jaar samen *O* Dus dat vieren we altijd en valentijn niet :+ Al heb ik in de loop der jaren wel zo nu en dan een kaartje gehad, toch leuk, vooral omdat het niet altijd is, dus dan is het een verrassing :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 3 februari 2011 @ 12:15:28 #293
70532 loveli
N
pi_92267670
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Toch prima!
Ik doe het al bijna drie jaar zo :s) Nou ja, wel iets vaker denk ik.
Inclusief pashokjes?
crap in = crap out
pi_92267735
kaartjes zijn inmiddels weg trouwens, zal mn bericht even aanpassen. vriend van me wilde ze wel hebben nadat ie even wat afspraken heeft verzet.
Kwak
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:17:37 #295
236335 neen
schone schijn
pi_92267742
Valentijnsdag leent zich oor flauwe grappen. Meer plezier kan ik er niet uithalen. Nou goed goed weekend alvast allemaal!

Hoi kwak! En felicitados aan jou en de anderen die lang samen zijn enzo heuh!
het lijkt niet wat het is
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:18:12 #296
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92267766
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 08:40 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig was er niks aan de hand, cali :) ik vind het wel positief dat hij nog aan andere dingen kan denken.
Eens, vind ik absoluut ook! En nu dit uit de wereld is, kan ik dat ook weer :)
Ik kan ermee leven als iemand zegt geen interesse te hebben (tuurlijk zou ik het jammer vinden en misschien ook gekwetst raken, zeker bij deze lijkt dat mogelijk) maar als ik niks weet, niks hoor en me allemaal wilde dingen in mijn hoofd haal, dat trek ik echt niet ;( :@
Hoe dan ook, ik ga 't gewoon even rustig aan doen en we zien wel hoe het gaat lopen :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_92267819
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Inclusief pashokjes?
:')
pi_92267952
*gaap* wat had ik vandaag graag de hele dag in mn bed blijven liggen. Mn lijf is moe, mn hoofd te druk en ik heb het continue koud. Gelukkig schijnt de zon buiten, reden tot wat vrolijkheid.

@kwak: zoals jij het nu omschrijft, snap ik dat je graag aan valentijn wil doen nu.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:25:32 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92268006
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Inclusief pashokjes?
:').

Zo, mijn computer staat weer eens aan :'). En nu ga ik even een topic in WGR aanmaken om advies te vragen over mijn situatie, zal zo wel even een linkje posten hier :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92268141
ik heb trouwens schandelijk veel gemist hier denk ik zo...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')