kan ik me goed voorstellen hoor!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:56 schreef kwakz0r het volgende:
@viking ik weet wel dat t voor stille aanbidders is, maar stiekem vind ik een dierendag voor de liefde leuker. gewoon omdat ik 27 jaar lang géén lief had, en géén stille aanbidders. nu kan het eindelijk en neem ik het er van ook....
Groot gelijk! De liefde kan niet vaak genoeg gevierd wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:56 schreef kwakz0r het volgende:
@viking ik weet wel dat t voor stille aanbidders is, maar stiekem vind ik een dierendag voor de liefde leuker. gewoon omdat ik 27 jaar lang géén lief had, en géén stille aanbidders. nu kan het eindelijk en neem ik het er van ook....
Bevalt me wel zo! 's weekends als zij vrij is zien we elkaar, dus zitten elkaar niet te veel op de lip.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe is het dan met jou en mevrouwpashokje?
Toch prima!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bevalt me wel zo! 's weekends als zij vrij is zien we elkaar, dus zitten elkaar niet te veel op de lip.
En de lieve gesprekken/smsjes voor het slapen gaan natuurlijk... Oh god wat word ik zoetsappig!
jawel hoor. t is alleen echt een zware school, en ik heb twee erg drukke klassen waarvan er één echt niet leuk is (toppunt was een jongen die met een glasscherf twee kinderen bedreigde, voor de grap, in mijn les). inmiddels ken ik wel veel meer collega's dan toen ik er net zat, dus als je wilt weten of mensen er nog steeds werken kun je t nu nog eens vragenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Groot gelijk! De liefde kan niet vaak genoeg gevierd worden. Hoewel ik ook snap dat het een nare dag is als je alleen bent (en dat niet leuk vindt uiteraard).
Verder klink je druk, hopelijk gaat het met je gezondheid snel beter. Wat zal het een opluchting zijn als het hoofdstuk proefschrift helemaal kan worden afgesloten zeg!
Ik moet vaak aan je denken als ik langs je school kom. De reis alleen al lijkt me zwaar, maar is het na de slechte start nog een beetje goed gekomen?
Oh, zoiets lijkt me best tofquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef kwakz0r het volgende:
trouwens hier ook maar even proberen: ik ben ziek en kan dus niet gaan, maar heb kaartjes voor Faust door t Nationale Toneel in de Koninklijke Schouwburg in Den Haag vanavond en morgen, 20.15... t is echt een fantastische voorstelling...
iemand hier die ze van me wil overnemen????
http://www.nationaletoneel.nl/voorstellingen/faust/meer-info
Inclusief pashokjes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Toch prima!
Ik doe het al bijna drie jaar zoNou ja, wel iets vaker denk ik.
Eens, vind ik absoluut ook! En nu dit uit de wereld is, kan ik dat ook weerquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:40 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig was er niks aan de hand, caliik vind het wel positief dat hij nog aan andere dingen kan denken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |