100 EGP is 8 euro.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Corkscrew het volgende:
Die pro-Moebi's moeten toch wel ideologisch gestuurd zijn? Ik kan me voorstellen dat je voor wat geld wil demonstreren namens je president, maar je gaat voor die paar tientjes toch geen tanks innemen?
Zullen ook wel (ex)militairen tussenzitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Corkscrew het volgende:
Die pro-Moebi's moeten toch wel ideologisch gestuurd zijn? Ik kan me voorstellen dat je voor wat geld wil demonstreren namens je president, maar je gaat voor die paar tientjes toch geen tanks innemen?
indd. dit is toch echt het laaste wat ze kunnen tolereren??quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef schommelstoel het volgende:
Als dit echt waar is.
Dan moet de rest van het leger optreden tegen de Pro's!
Je gaat me niet vertellen dat het groene bovenin is en het paarse bovenin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ruimtelijk inzicht blijft lastig.
Maar we hebben al allemaal gezien dat het politie was.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef t-8one het volgende:
Het leger grijpt uiteraard expres niet in, anders valt de hele wereld over mubarak. Nu kan hij nog blijven zeggen dat het gewoon tuig was an niet zijn schuld.
Leger is (nog) neutraalquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef t-8one het volgende:
Het leger grijpt uiteraard expres niet in, anders valt de hele wereld over mubarak. Nu kan hij nog blijven zeggen dat het gewoon tuig was an niet zijn schuld.
Het is voor de gehele internet gemeenschap wel duidelijk dat het niet zomaar tuig is, enw el zijn schuld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef t-8one het volgende:
Die zijn gelieerd aan het huidige bewind als ordetroepen en dergelijk en zien de bui wel hangen als het omslaat. Dan hangen zij ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Corkscrew het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |