Ja dat snap ik dus niet aan het spotten heh Socios !quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wormerveer, want daar komt per uur 8x een sprinter en en 4x een intercity langs
Vaak weet men van te voren niet welk `nummertje´ er langs komt. Bovendien kan er afwijkend materieel ingezet worden t.o.v. de planning. En dan heb ik het ook nog niet gehad over bijzondere ingelegde treinen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja dat snap ik dus niet aan het spotten heh Socios !
Het is toch al van te voren vastgelegd wat er langskomt ?!
Hoezo 'spot' je dan iets?
Maar een nummer maakt dan toch niet zoveel uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Vaak weet men van te voren niet welk `nummertje´ er langs komt. Bovendien kan er afwijkend materieel ingezet worden t.o.v. de planning. En dan heb ik het ook nog niet gehad over bijzondere ingelegde treinen.
Socios heeft aan een bevriende mod doorgegeven dat je geen eckte bent.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
de neuk, mijn topic is weg en ik kan niet meer op die shoutbox
Je zit zijn piemelquote:
IK SPUUG IN JE KUT!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef Annnet het volgende:
[..]
mag ik vragen als je je kaartgje al hebt
OH NOES MN PLAKOGEN!!quote:
Zo moeilijk is het toch niet om het te snappen? De foute spots staan in een apart topic, de opvallingen dingen etc.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
nee shoutbox is terug, ik snap die site gewoon niet
Jongen ik ben nieuw, laat mij die site rustig onderzoekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om het te snappen? De foute spots staan in een apart topic, de opvallingen dingen etc.
Klinkt als een SS.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar een nummer maakt dan toch niet zoveel uit?
Het lijkt mij toch dat het meer om de verschillende type treinen gaat ?
En dat is toch meestal hetzelfde ?
En wat zijn bijzonder ingelegde treinen ?
Ik zag vlakbij Amsterdam vorige week een vage oude rooie met grijze trein staan, volgens mij niet van de NS dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |