Dit is geen bashtopic man!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
![]()
Socios, neem je wel eens jonge meisjes mee op een railrunner?
Een huppelende muts.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef Annnet het volgende:
weet iemand nog leuke tekst voor op een kaartje naar huppelmuts/
Stront voorop hehquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef honkeytonk het volgende:
Je moet een TT altijd met "Ik" beginnen. Durf voor jezelf op te komen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef Annnet het volgende:
weet iemand nog leuke tekst voor op een kaartje naar huppelmuts/
ik weet iets, ik ga plakoogjes op die hondten plakken hahahaha en de poesquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een plaatje van een huppelende muts.[ afbeelding ]
Waarom zitten er zoveel mongolen op het internet ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet het wel weer, wanneer ik me ook ga inschrijven op die website heb ik weer een ban van 4 maanden
INSPREKEN, OPNEMEN, OP USB ZETTEN EN STURENquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je schrijven in Amsterdams accent?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Woensdag 02 feb 2011 - 14:43:43 Meld bericht
Spottermac
Hoi ik ben nieuw hier en vanwege mijn goede spotvriend Socios op deze site gekomen, ik hoop het leuk te hebben hier!
gr.
Spottermac Reageer
Ik ga nieuwe vrienden maken daarquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef Crimyclown het volgende:
Hoelang denk je het op dat forum vol te houden?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Spottermac
Hoi ik ben nieuw hier en vanwege mijn goede spotvriend Socios op deze site gekomen, ik hoop het leuk te hebben hier!
gr.
Spottermac Reageer
Ga nou niet teveel etteren hier!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga nieuwe vrienden maken daar
TVPquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Term Plaatje Omschrijving
AHOB Automatische Halve OverwegBomen
AHS ArbeidsHygienische Strategie
AI ArbeidsInspectie
AKI Automatische KnipperlichtInstallatie
AKI Aanbestedingszaken, Kostenmanagement en Inkoop (RIB)
AOB Automatische OverpadBomen
ATB Aanvraag Tijdelijke snelheidsBeperking
ATB Automatische Trein Beïnvloeding
AW Afbakening Werkplek
meteen wat geleerd in mijn eerste minuten daar
Dat was een goei jonguhhhquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef utopie het volgende:
[..]
Waarom zitten er zoveel mongolen op het internet ??
Ik etter nieteens, ik verbreed mijn forumhorizon alleen maar, ontdek nieuwe dingen, maak nieuwe vrienden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga nou niet teveel etteren hier!!
Ik heb je even zonder ban nodig atm
Je hebt het "Opvallende dingen 3 februari" topic voor morgen aangemaakt. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Spottermac
gr.
Spottermac Reageer
Ja ik snap nog helemaal niks van die site manquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hebt het "Opvallende dingen 3 februari" topic voor morgen aangemaakt. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling?
Jij bent van de MM toch hehehequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS negeert mij als indirecte collega
*pakt scheermesje*
jatochquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent van de MM toch hehehe
Barweinig helaas... Voor de meiden zit ik op FOK!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Socios, zitten er ook meiden op dat forum, of spotten meiden helemaal geen treinen ?
Okquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Barweinig helaas... Voor de meiden zit ik op FOK!
\hey sociosquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Barweinig helaas... Voor de meiden zit ik op FOK!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja Annnet kan ik je aanraden Socios, dat is een wilde
Zo praat je niet over Annnet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
topickaap van 1 of andere snol hier denk
Heb je al geantwoord waar je gaat spotten ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
topickaap van 1 of andere snol hier denk
Wormerveer, want daar komt per uur 8x een sprinter en en 4x een intercity langsquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je al geantwoord waar je gaat spotten ?
Ik zou Zaandam zeggen, daar komen altijd veel vrachtwagons langs.
Dit is ook een mooi spotplekje, ook in de buurt van Amsterdam:quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Wormerveer, want daar komt per uur 8x een sprinter en en 4x een intercity langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |