Pizzadoos?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Twiitch het volgende:
Pik in een doos, doet het altijd goed
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef Otis2.0 het volgende:
TS gaat weer een doos chocolade kopen voor zijn Hannah Montana poster waarna hij die zelf in tranen gaat zitten opvreten, net als elk jaar elke week elke dag.
Dan krijg je een cadeau en een roos van mij, dat is wel lief tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Knijpflesje het volgende:
Waarom moet ik nou weer net op Valentijnsdag jarig zijn.
Dan krijg je tenminste iets op Valentijnsdagquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Knijpflesje het volgende:
Oh, dan moet ik je twee kaartjes sturenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Knijpflesje het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Knijpflesje het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef Twiitch het volgende:
Dan krijg je tenminste iets op Valentijnsdag
zullen wij elkaar dan verjaardagscadeau's geven ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Knijpflesje het volgende:
Het lijkt mij niet verstandig om op die tour verder te gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef gnilrednoz het volgende:
Dit lijkt me niet het meest handige topic om te openen, vlak nadat er een foto van je op de frontpage heeft gestaan, Juicyhil
Net of die daar op zit te wachtenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef 92Merel het volgende:
Ik moet nog steeds iets voor vriendlief bedenken
Als m'n ex het vergeten was was het gewoon pijpen. Da's altijd goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef 92Merel het volgende:
Niets moet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef 92Merel het volgende:
Je hebt een kort en vlot en pittig kapsel.quote:
Dat is al beter, je hebt nog 11 dagen om iets te halen.quote:
Maar een goed potje sex kan het altijd nog beter maken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Met liefde ben ik al gelukkig hoor
Mijn cadeau voor jou ligt al klaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef Adames het volgende:
[..]
zullen wij elkaar dan verjaardagscadeau's geven ?
Enorm kort, vlot en pittig. Dacht, heb nu bijna een jaar een vriend, nu kan ik mn haar kort knippen, rood verven en dik worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je hebt een kort en vlot en pittig kapsel.
Inderdaad en als ik niks kan vinden, koop ik wel een luchtje ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is al beter, je hebt nog 11 dagen om iets te halen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Inderdaad en als ik niks kan vinden, koop ik wel een luchtje ofzo
Want Koninginnedag is Amerikaans?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:19 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Jij viert alleen sinterklaas?
Valentijnsdag is een dag om een geheime liefde je liefde te verklaren. Niet om elk jaar je vriend het meest standaard cadeau te geven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef 92Merel het volgende:
Inderdaad en als ik niks kan vinden, koop ik wel een luchtje ofzo
Jij denkt dat feestdagen altijd geļmporteerd zijn en Nederland zelf niets heeft?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:19 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Jij viert alleen sinterklaas?
Maar dit is de eerste keer dat ik een vriend heb met Valentijnsdagquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Valentijnsdag is een dag om een geheime liefde je liefde te verklaren. Niet om elk jaar je vriend het meest standaard cadeau te geven.
Geef hem nou maar wat hij echt wil, goede seks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar dit is de eerste keer dat ik een vriend heb met Valentijnsdag![]()
Maar sowieso slaat het hele idee nergens op van Valentijnsdag
Krijgt ie toch welquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geef hem nou maar wat hij echt wil, goede seks.
wat stond hierquote:
Zeg ik nietquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoezo mag je niets over Juicy zeggen dan?
Dikke mensen zijn de nieuwe Moslims.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je haat het omdat jij nooit een valentijn hebt gehad?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef Juicyhil het volgende:
Ja hoor, beginnen we weer met die commerciėle zooi. Jongens met een overhemd en naar links gekamde haren die hun 'dinnetje' weer troep geven.
Slaat echt helemaal nergens op.
Hij heeft een keer een tekening voor Fok gemaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
watquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet verstandig om op die tour verder te gaan.
Dit kan namelijk zeer nare gevolgen hebben voor je account.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Echte bazen gaan er dan ook zaterdag (12 feb.) een zeer neukbare dag van maken.
haha is je piemel gebrokenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]ge3n sEcks voor my tot 23 februari.
Lukt dat nog een beetje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik doe aan no fap februari meedus ik mag alleen sex hebben jullie weten
Mijn libido is niet zo hoog meer als vroegah, dus ik denk dat ik pas na anderhalve week serieuze moeite ga krijgenquote:
ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb een kutje.
Nee degene met wie ik seks heb is op vakansie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |