Helaas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mmm nee hij is mij iets te gesloten..
zie het maar zo; ''Niet geschoten, is altijd mis''quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Om dit soort dingen moet ik altijd lachen.. Er wordt 125 gevraagd en jij wil hem voor 40
En waar geef ik mijn mening dan precies?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef blueline het volgende:
Als je niet weet wat het is waarom bied je dan, maar geef dan ook niet een mening over deze Apple.
Maar ¤35 is goed, alleen komt er ¤90 verplichte verzendkosten overheen.
5 euro meer dan bod daar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef JoPiDo het volgende:
125 euro
en hem dan zo fotograferen dat het net lijkt of het ding plat is
35 euro is trouwens nog altijd 10 euro meer dan er op marktplaats voor gevraagd wordt:
http://link.marktplaats.nl/418315064
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef marcosta het volgende:
geen idee wat ik er mee moet dus dacht leuk voor projectje
meer is ie niet waard vlgens mij
[OFF TOPIC]quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef JoPiDo het volgende:
125 euro
en hem dan zo fotograferen dat het net lijkt of het ding plat is
35 euro is trouwens nog altijd 10 euro meer dan er op marktplaats voor gevraagd wordt:
http://link.marktplaats.nl/418315064
Ja draait lekker soepel. Opstarten duurt ook niet lang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:52 schreef liquid-orange het volgende:
In welke zin is een eMac meer gesloten dan een andere Mac (tenminste ik neem aan dat die vergelijking met een andere Mac is)?
Draait 10.4 ook een beetje soepel?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:58 schreef blueline het volgende:
[..]
Verschil is dat je alleen het geheugen kunt upgraden en een draadloze kaart kunt toevoegen.
Voor de rest is de apple niet te upgraden zonder het hele apparaat uit elkaar te halen.
Dus gesloten. (tenminste ik neem aan dat dit bedoeld wordt )
Ja draait lekker soepel. Opstarten duurt ook niet lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |