Ik zie allerlei voorwerpen vliegen,stenen wssquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik zie nog geen gevecht hoor
Je bedoeld dat ze eindelijk wakker geworden zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef -jos- het volgende:
alle westerse media hypen opeens de pro-Mubarak protesten
Ik heb een automatisch script lopen dat om de 30 seconden screenshots upload: http://projects.wss-llc.com/img/quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef Hukkie het volgende:
Hoe krijgen jullie die screens er zo snel op?
stream loopt traag hier, heb ik met aje ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik zie allerlei voorwerpen vliegen,stenen wss
Thx.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Ik heb een automatisch script lopen dat om de 30 seconden screenshots upload: http://projects.wss-llc.com/img/
http://projects.wss-llc.com/img/quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef Iridal het volgende:
omg.... pics please van degene die kunnen capturen voor ons mensen verstoken van live beelden
Precies, demo breken, business as usual.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef t-8one het volgende:
Vanmiddag zegt Mubarak op tv dat de anti-demonstranten begonnen met vechten, en in September wordt de macht overgedragen aan een van z'n zoons.
Natuurlijk, zo krijgen de anti Mubarak aanhangers de schuld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef theNull het volgende:
ZO te zien redden de pro's nu heel hard weg
yep...die lokken het gewoon uit en zorgen ervoor dat Mubarak kan zeggen: zie je wel, die anti's zijn gewoon geweldadig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo krijgen de anti Mubarak aanhangers de schuld.
Natuurlijk, het is allemaal georganiseerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef senesta het volgende:
beleidy Amr El Beleidy
One guy saying that theyre causing clashes giving the army a reason to intervene and end all demos
2 minutes ago
Inderdaad, NU naar het paleis en alles afbreken, fuck it.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef Ludacriss het volgende:
Als de anti slim zijn, gewoon direct door naar het paleis.
Slim mannetje is die Mubarak. Dat moet ik hem wel toegeven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef Axia het volgende:
[..]
yep...die lokken het gewoon uit en zorgen ervoor dat Mubarak kan zeggen: zie je wel, die anti's zijn gewoon geweldadig!
indd. sluwe vuile teringGRRRRFGFGFquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef senesta het volgende:
beleidy Amr El Beleidy
One guy saying that theyre causing clashes giving the army a reason to intervene and end all demos
2 minutes ago
pakinamamer Pakinam and Voicequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo krijgen de anti Mubarak aanhangers de schuld.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Inderdaad, NU naar het paleis en alles afbreken, fuck it.
Paleis is 10 km verderop toch ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Met bussen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Paleis is 10 km verderop toch ?
Ik sta achter wat CLF zegt; als ze nu geen keiharde actie ondernemen kunnen ze beter gewoon opflikkeren. Afbreken die tent.quote:
Vamos! Vamos!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef superworm het volgende:
AJE: People very badly wounded.
RandaYaacoub Randa Yaacoub
Mubarak wants to hurt the anti-Muabarakers, so he hired thugs, fed them and dressed them to go beat the shit out of the true people#Jan25
31 seconds ago Favorite Retweet Reply
»
matthew cassel
justimage matthew cassel
Anti Mubarak chanting asking where is Egyptian army. There is no security here at all.
52 seconds ago Favorite Retweet Reply
»
Ali Seif
BloggerSeif Ali Seif
Both groups are fighting, me women, both groups chasing eachother #jan25
Zij is niet in dienst van AJE. Volgens mij aangekondigd als anti- Mubarak demonstrant.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Hukkie het volgende:
Verslaggeefster op AJE klinkt aardig paniekerig.
quote:12.19pm: "There is a fight of some kind of going on right in front of me. I'm assuming that it's pro and anti Mubarak supporters," Peter Beaumont reports from Tahrir Square.
The security services are just sitting on their tanks watching, he says. "You can't help feeling that it has all been heavily coordinated," he says.
"It's an extraordinary turnaround."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |