(Meth)amfetamine natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb echt te veel moeite om mijn ogen open te houden, en morgen weer zo een lange dag...Iemand nog ideetjes, en nee, een tray red bull achterover kiepen werkt niet.
Goedemiddag Kreabeaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen.
*nu roze nagellak proberen![]()
*
Waarom ben je zo moe dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe, lekker kopje homokoffie en een banaan
Heb echt te veel moeite om mijn ogen open te houden, en morgen weer zo een lange dag...Iemand nog ideetjes, en nee, een tray red bull achterover kiepen werkt niet.
Klopt, doe ik de volgende keer na de sexquote:
Oeh, dat staat goed bij je zwart/roze overhemd!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen.
*nu roze nagellak proberen![]()
*
Oh, okequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, doe ik de volgende keer na de sex
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
(Meth)amfetamine natuurlijk.
Wat dacht je van slapen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe, lekker kopje homokoffie en een banaan
Daarom !quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kan hij in een keer door tot vrijdag
Gister hebben ze in het oosten van het land een 50 km/u gebied van de snelwegen gemaaktquote:
En goed voor de lijn! Win-win-win!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daarom !
En hij houdt geld over, want eten zit er ook ff niet in !
Wat zal ik zeggen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mensen het na 1x niet begrijpen, moet je ze nog een paar keer met de neus er op slaan
Dat zijn de betere aankopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef Kreator het volgende:
Ik heb vandaag voor 20 euro 100 golfballen gekocht. Merkspul. Die zijn normaal gesproken 5x zo duur.
En een putter voor 1,25 euro. De plastic tas die ik erbij moest kopen was net zo duur.
Jemig, ik zou het bijna zelf weer gaan halen met al die voordelen !quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En goed voor de lijn! Win-win-win!
Arme jij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gister hebben ze in het oosten van het land een 50 km/u gebied van de snelwegen gemaakten pas rond 1 thuis.... en vanochtend ging de wekker weer om 6. Ik word ook een dagje ouder
gewoon je standaard verhaaltje dat je al jaren gebruiktquote:
Dikke vette actie. Ik kan daaaaaaaaaagen kijken naar zo'n druiper, die 1 micrometer per 1200 jaar groeit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit te lezen over druipsteengrotten, dat is echt razend interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |