quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die geen internet hebben.
Sure babequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zou de gelegenheid daar zijn... Grijp ik die met 2 vingers aan.
Daar maak je MissB vast blij mee. voor 50 euro.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja die zijn dus wel gewild he,
Je zult het moeten doen met een 1.3
Tenzij ze een kort pittig kapsel heeft, dan moet ik er nog even over nadenken. Maarehm.... over het algemeen heb ik liever sex met een vrouw dan met een man om heel eerlijk te zijn.quote:
Waarom zou ik dat moeten zijn dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Daar maak je MissB vast blij mee. voor 50 euro.
Mij niet, ik haak af
Nu weer een beetje blij met me missB?
Dus je bent gewoon een pot, zonder kort pittig kapsel ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Tenzij ze een kort pittig kapsel heeft, dan moet ik er nog even over nadenken. Maarehm.... over het algemeen heb ik liever sex met een vrouw dan met een man om heel eerlijk te zijn.
MissB moet je niet, dus back off.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Tenzij ze een kort pittig kapsel heeft, dan moet ik er nog even over nadenken. Maarehm.... over het algemeen heb ik liever sex met een vrouw dan met een man om heel eerlijk te zijn.
oh je betaalde liever in natura.... daar doe ik dan die moeite voorquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten zijn dan?
quote:
Haha nee, bi knaapie. Leven zonder mannen is [zie gif hierboven]. Maarja, mannen zijn zo... zo. Te makkelijk te regelen, de uitdaging ontbreekt een beetje. Vind het veel toffer om een meisje zo ver te krijgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon een pot, zonder kort pittig kapsel ?
Zie GIF hierboven.
Maar ze stijgt wel met stip deze week, of is er ooit weleens iemand zo binnen gekomen als zij ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoor het al, mijn positie als meest ranzige Single is nog steeds veilig
Bi knaapie ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha nee, bi knaapie. Leven zonder mannen is [zie gif hierboven]. Maarja, mannen zijn zo... zo. Te makkelijk te regelen, de uitdaging ontbreekt een beetje. Vind het veel toffer om een meisje zo ver te krijgen.
Zoals ik al zei, jij bent zo ongeveer de enige die het ook echt is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Zegt al genoeg lijkt me.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar ze stijgt wel met stip deze week, of is er ooit weleens iemand zo binnen gekomen als zij ?
''gekomen'', hihihihi
Er moest een comma tussen, excuusquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar ze stijgt wel met stip deze week, of is er ooit weleens iemand zo binnen gekomen als zij ?
''gekomen'', hihihihi
[..]
Bi knaapie ?
Single?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Mja ik heb er bij een vrouw liever een man bij. Ik mis toch die worstquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
yeah right, jij bent echt nog nooit in KEL geweest dus....quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik haar ook niet want ze zeurt![]()
Zeurende vrouwen meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh.
Nee, vrouwen die zichzelf heel ranzig op een presenteerblaadje aanbieden zijn charmant.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik haar ook niet want ze zeurt![]()
Zeurende vrouwen meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |