Zo'n hekel aan he, als men met alles en iedereen het bed in duiktquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
2 keer in organza geweest, werd gelijk half aangerand door een of andere Thaise vrouw die ik daarna heel vaak in me club gezien heb. Ook wel een gek tof wijfMaar niet mee gezoend (probeerde ze wel) want hoe open minded ik ook mag zijn, zij doet het met alles en iedereen dus liever niet
Oh hou opquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan he, als men met alles en iedereen het bed in duikt
regel mij een rijdende crx dan voor 50 euroquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn vader werkt bij een honda dealer, dus ik kan vrij gemakkelijk en goedkoop aan dat soort auto's komen.
Vooral dat type en model 89-92 zijn niet duur
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iets met een blad clit, en een mond.
Ze kan dan helemaal niks zeggen natuurlijk, der mond zit vol man !quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoop toch dat je dan juist zegt ga door
Crx is wel meteen duurderquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
regel mij een rijdende crx dan voor 50 euro
Daarom is gebarentaal uitgevonden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze kan dan helemaal niks zeggen natuurlijk, der mond zit vol man !
Nee Huppel roept toch echt dat je moet stoppenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoop toch dat je dan juist zegt ga door
Heeft Huppel dan ff pechquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Nee Huppel roept toch echt dat je moet stoppen
Ja, all bark and no bite kwam ook nog in me opquote:
Dat zijn gewoon bikinilijnstoppeltjes manquote:
ja die zijn dus wel gewild he,quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
of iets anders met zo een 1.6 dohc ding erin
Zou de gelegenheid daar zijn... Grijp ik die met 2 vingers aan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, all bark and no bite kwam ook nog in me op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |