JIj bent getrouwd, dinges heeft een koter.... Not my cup of teaquote:
Vertel!quote:
Nou, vertel. Maak me gekquote:
Ik zag je gisteren nog een andere uitspraak doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent getrouwd, dinges heeft een koter.... Not my cup of tea.
ja, dus, dat was gisterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren nog een andere uitspraak doen
Wispelturig wijfquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat mij er nu eens een keertje buiten!
Geloofwaardigquote:
Ook daar zie ik geen enkele reden toe, geloofwaardigheidquote:
''Goein sjeik''quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef Phantomesse het volgende:
Haha Huppelmuts haar fobo is echt goein sjeik!
Ik zal hem onthouden voor de volgende apple-discussiequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook daar zie ik geen enkele reden toe, geloofwaardigheid.
Graseter, ben jij het?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef Phantomesse het volgende:
Vanmiddag dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal hem onthouden voor de volgende apple-discussie
Nog meer minpuntenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef Phantomesse het volgende:
Die is boos op mijquote:
Dan gelden er gewoon weer andere regels natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal hem onthouden voor de volgende apple-discussie
Dat eerste wist ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kia ora betekent hallo in het Maori.
Goein sjeik = veel goein quotes + epic boobs.
Ik snap het ook niet en het gaat om mijn foboquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik.
Dat tweede, nee, ik snap er nog steeds niets van.
Met epic boobs!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet en het gaat om mijn fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |