abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:52:23 #51
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_92611064
*Batteries not Included

Bij sommige Bart Smits in de '3 voor 6 eurie' uitverkoopbakken.
(Ik kon hem niet vinden op Moviemeter, maar je moet er dus een * voor typen.)

[ Bericht 12% gewijzigd door Muzzie op 10-02-2011 22:19:05 ]
Mens sana in corpore sano
pi_92612641
Wow dat is em gewoon :D Bedankt!!

Nu kijken of het echt zo leuk was als ik hem herinner. :P
(ws. niet maar goed)
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:38:33 #53
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_92618190
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef Mysteriouz het volgende:
Hallo

Als klein kind heb ik een keer een film gezien (90er jaren) die we toen nog op videoband hadden opgenomen. Helaas zijn we de videoband kwijt en ik kan de film nergens meer terugvinden.
Het gaat in ieder geval over een aantal hele kleine UFO's op een zolder als ik het me goed herinner, ze zijn niet kwaadaardig en hebben verschillende kleuren (rood en groen dacht ik). Er gaat tijdens de film dacht ik ook bijna 1 UFO kapot.

Veel meer weet ik er niet van en misschien kan iemand mij helpen :D

Alvast bedankt!
*batteries not included?

Oeps pagina 2 niet gezien
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:32:08 #54
225239 AapjeAapje
ik maak kuttopics.
pi_92694266
Ik heb al gegoogeld maar krijg bovenaan steeds de Wikipedia van Walibi World België
Hoe heet die ene film, dat er op tv een storing kwam, dat je dan je eigen huis zag, dan allemaal flitsen en dan ging je dood? Ik bedoel NIET the Ring.
h
pi_92695584
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:32 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik heb al gegoogeld maar krijg bovenaan steeds de Wikipedia van Walibi World België
Hoe heet die ene film, dat er op tv een storing kwam, dat je dan je eigen huis zag, dan allemaal flitsen en dan ging je dood? Ik bedoel NIET the Ring.
Weet je misschien ook een naam van een acteur, actrice of regisseur?
pi_92758301
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Poemgirl het volgende:
Ik herinnerde me vanochtend opeens een film die ik heel lang geleden gezien heb, maar ik weet de titel niet meer. Voor zover ik me herinner speelt het zich af ergens in de middeleeuwen/tijd van de ridders. Er is een kind dat een moeder heeft dat van adel is, maar ze is verstoten omdat ze met een man wilde trouwen die niet goedgekeurd was door haar familie ofzo. En zij en haar zoon of dochter (weet ik dus niet meer) leefde in een hutje ergens van hout. Ik heb geen idee waar die man was, volgens mij dood. Nou die vrouw werd ziek, sprak de laatste keer tot haar kind en stierf. Dat kind bleef die dode moeder nog wel eens bezoeken. Er kwam wel eens een vriend(in) van het kind, en die wilde zijn moeder zien, en dat kind zag dus die dode moeder, en ze hebben haar volgens mij toen samen begraven.

Maar die adellijke familie nam het kind volgens mij terug omdat het toch van hun eigen bloed is en geen ouders meer heeft, maar hij/zij bleef volgens mij later toch bij de armere familie van zijn vaders kant leven.

Ik weet niet of al het bovenstaande klopt, maar het was dus zoiets :p Iemand enig idee hoe de film heet? Hij was trouwens niet zo schokkend als het klinkt.
Zoekt nog steeds.
  maandag 14 februari 2011 @ 11:35:49 #57
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_92761043
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:32 schreef AapjeAapje het volgende:
Ringu? :P
The Outside Agency
pi_92825845
Geen idee of ik hier goed zit, maar ik zoek om een bepaalde stomme reden de reclame van de Samsung d600 of d900 (werd eind 2005 echt heel veel afgespeeld op tv).
Youtube kan me niet helpen :N
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:54:45 #59
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_92827897
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geen idee of ik hier goed zit, maar ik zoek om een bepaalde stomme reden de reclame van de Samsung d600 of d900 (werd eind 2005 echt heel veel afgespeeld op tv).
Youtube kan me niet helpen :N
Deze?

Rechts in beeld heb je nog meer reclame's, ze spelen bij mij trouwens niet goed af.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_92828085
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:54 schreef victorinox het volgende:

[..]

Deze?

Rechts in beeld heb je nog meer reclame's, ze spelen bij mij trouwens niet goed af.
Hmm vaag, de reclame die ik bedoel staat er niet bij. Weet wel zeker dat het van Samsung is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92829830
wat was er te zien in die reclame dan?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92833403
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef sbientje het volgende:
wat was er te zien in die reclame dan?
Herinner het me niet goed, maar het leek een beetje op een misdaadfilm, speelde zich 's avonds/'s nachts af.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92842634
Ik zoek de titel van een film. Het gaat over een jongen die lijdt aan slapeloosheid (liefdesverdriet geloof ik), en uit verveling neemt hij een nachtbaantje bij de supermarkt. Daar komt hij erachter dat hij de tijd stil kan zetten. Wanneer hij de tijd stil zet kleedt hij de vrouwelijke bezoekers uit en tekent ze na.
Het is een korte film waar later een lange versie van is gemaakt. Nog niet zo oud, ik denk van na 2005.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:18:51 #64
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_92842688
Cashback
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_92842964
dank!
pi_92909656
Hey
Ik had afgelopen een film gekeken in de bios ´´sonny boy´´.
Toen voordat film begonnen was er een reclame met een film die nog in de bios moest komen
ging over een man die blind was volgens mij en die medicijnen had en toen werd hij er slimmer door ofzo hij werd rijk van ook volgens mij..
pi_92915442
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:12 schreef fokmetme het volgende:
Hey
Ik had afgelopen een film gekeken in de bios ´´sonny boy´´.
Toen voordat film begonnen was er een reclame met een film die nog in de bios moest komen
ging over een man die blind was volgens mij en die medicijnen had en toen werd hij er slimmer door ofzo hij werd rijk van ook volgens mij..
Bedoel je toevallig deze?
IMDB linkje

pi_92938906
Even hier proberen:

Vroeger (iets van 17 jaar geleden) keek ik met m'n ouders een real life serie over een of andere kerel (volgens mij uit Australie) die rond reisde met z'n zeilboot en dingen meemaakte. Ik weet ook nog dat hij een hond had. En volgens mij had hij blonde krullen.

Meer kan ik even niet bedenken.

:)
----
pi_92967045
Is het héééél toevallig deze meneer?
http://www.albymangels.com/
pi_92991339
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef Guppi het volgende:
Is het héééél toevallig deze meneer?
http://www.albymangels.com/
[ afbeelding ]
Wauw. Ik had er niet veel van verwacht toen ik hier een bericht achter liet.
Je bent geweldig. ^O^ Je moest eens weten hoe blij ik nu ben. Erg bedankt!
----
pi_93008834
Een beetje summiere omschrijving wellicht, maar ik heb hem jááren geleden gezien. Ik zoek een film met een scène waarin je de eigenaar van een club ziet die vanuit zijn kantoor van bovenaf over de club uit kijkt, en dan een jongen out ziet gaan (volgens mij vanwege drugs). Hij roept zijn uitsmijters en de jongen wordt door de achterdeur een steegje in gekickt. Heeft iemand enig idee uit welke film dit komt?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:22:14 #72
24730 burger
Jan met de pet
pi_93009742
Heel stom maar ik kan niet op de naam komen van de fillm waarin het buurmeisje van de hoofdrolspeler in rode rozen ligt. Das in het begin al.

Hoe heet die ook al weer ? :s
Alles komt goed. ...............toch?
pi_93009891
niet het buurmeisje , maar je hebt het denk ik over American Beauty
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:27:58 #74
24730 burger
Jan met de pet
pi_93009912
Yes !

Thanks !
Alles komt goed. ...............toch?
pi_93016013
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Erg bedankt!
En toch door te googlen! Ik ken de serie zelf niet, maar ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')