*batteries not included?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef Mysteriouz het volgende:
Hallo
Als klein kind heb ik een keer een film gezien (90er jaren) die we toen nog op videoband hadden opgenomen. Helaas zijn we de videoband kwijt en ik kan de film nergens meer terugvinden.
Het gaat in ieder geval over een aantal hele kleine UFO's op een zolder als ik het me goed herinner, ze zijn niet kwaadaardig en hebben verschillende kleuren (rood en groen dacht ik). Er gaat tijdens de film dacht ik ook bijna 1 UFO kapot.
Veel meer weet ik er niet van en misschien kan iemand mij helpen
Alvast bedankt!
Weet je misschien ook een naam van een acteur, actrice of regisseur?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:32 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik heb al gegoogeld maar krijg bovenaan steeds de Wikipedia van Walibi World België
Hoe heet die ene film, dat er op tv een storing kwam, dat je dan je eigen huis zag, dan allemaal flitsen en dan ging je dood? Ik bedoel NIET the Ring.
Zoekt nog steeds.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Poemgirl het volgende:
Ik herinnerde me vanochtend opeens een film die ik heel lang geleden gezien heb, maar ik weet de titel niet meer. Voor zover ik me herinner speelt het zich af ergens in de middeleeuwen/tijd van de ridders. Er is een kind dat een moeder heeft dat van adel is, maar ze is verstoten omdat ze met een man wilde trouwen die niet goedgekeurd was door haar familie ofzo. En zij en haar zoon of dochter (weet ik dus niet meer) leefde in een hutje ergens van hout. Ik heb geen idee waar die man was, volgens mij dood. Nou die vrouw werd ziek, sprak de laatste keer tot haar kind en stierf. Dat kind bleef die dode moeder nog wel eens bezoeken. Er kwam wel eens een vriend(in) van het kind, en die wilde zijn moeder zien, en dat kind zag dus die dode moeder, en ze hebben haar volgens mij toen samen begraven.
Maar die adellijke familie nam het kind volgens mij terug omdat het toch van hun eigen bloed is en geen ouders meer heeft, maar hij/zij bleef volgens mij later toch bij de armere familie van zijn vaders kant leven.
Ik weet niet of al het bovenstaande klopt, maar het was dus zoiets :p Iemand enig idee hoe de film heet? Hij was trouwens niet zo schokkend als het klinkt.
Ringu?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:32 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik heb al gegoogeld maar krijg bovenaan steeds de Wikipedia van Walibi World België
Hoe heet die ene film, dat er op tv een storing kwam, dat je dan je eigen huis zag, dan allemaal flitsen en dan ging je dood? Ik bedoel NIET the Ring.
Deze?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geen idee of ik hier goed zit, maar ik zoek om een bepaalde stomme reden de reclame van de Samsung d600 of d900 (werd eind 2005 echt heel veel afgespeeld op tv).
Youtube kan me niet helpen
Hmm vaag, de reclame die ik bedoel staat er niet bij. Weet wel zeker dat het van Samsung is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:54 schreef victorinox het volgende:
[..]
Deze?
Rechts in beeld heb je nog meer reclame's, ze spelen bij mij trouwens niet goed af.
Herinner het me niet goed, maar het leek een beetje op een misdaadfilm, speelde zich 's avonds/'s nachts af.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef sbientje het volgende:
wat was er te zien in die reclame dan?
Bedoel je toevallig deze?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:12 schreef fokmetme het volgende:
Hey
Ik had afgelopen een film gekeken in de bios ´´sonny boy´´.
Toen voordat film begonnen was er een reclame met een film die nog in de bios moest komen
ging over een man die blind was volgens mij en die medicijnen had en toen werd hij er slimmer door ofzo hij werd rijk van ook volgens mij..
Wauw. Ik had er niet veel van verwacht toen ik hier een bericht achter liet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef Guppi het volgende:
Is het héééél toevallig deze meneer?
http://www.albymangels.com/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |