ontwikkelen ze die ook bij de hema?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:07 schreef Benelli het volgende:
120 film kun je toch gewoon bij genoeg fotozaken krijgen? Dat doe ik tenminste, scheelt denk ik erg veel tov lomography.com?
Geen idee haha, a.d.h.v. m'n Fuji Instax riep oma ineens dat ze er nog 1 heeft liggen, dus we zullen zien zaterdag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:48 schreef T42 het volgende:
[..]
wat voor 1?
zit er nog een accu in? (lek gevaar!!!)
effe schoon maken en knippen maar
uitdroging van de foto's is dat. heb ik ook vaak.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:47 schreef Azreal het volgende:
Die waas over oude polaroid film geeft altijd wel een leuk effect vind ik. Jammer van de zwarte vlekken, volgens mij zijn de rollers dan niet helemaal goed meer.
Interessant, ik heb het ook steeds bij nieuwe film in m'n Hassie achterwand, maar niet bij film uit dezelfde batch in een polaroid camera, vandaar mijn conclusie dat het aan de rollers lag.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:07 schreef T42 het volgende:
uitdroging van de foto's is dat. heb ik ook vaak.
dan is de ontwikkelvloeistof niet voldoende meer.
ging hier ook om oude film. gebeurd het met nieuwe dan zijn je rollers vies of slecht.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:24 schreef Azreal het volgende:
[..]
Interessant, ik heb het ook steeds bij nieuwe film in m'n Hassie achterwand, maar niet bij film uit dezelfde batch in een polaroid camera, vandaar mijn conclusie dat het aan de rollers lag.
- masochisme. vooral datquote:
Mooier.quote:
De accu van je camera raakt op en een sensor kan overhit raken als je er te lang mee een beeld probeert te vangen. Dat limiteert enigszins je maximale sluitertijd. Film heeft daar veel minder last van en een analoge camera verbruikt meestal ook geen stroom om de sluiter voor langere tijd open te laten staan.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
Langere belichtingen mogelijk? Hoezo dat?
Waarom niet zelf ontwikkelen? veel goedkoper, sneller, en ook nog eens leuker om te doenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:49 schreef LDLProductions het volgende:
Afgelopen weekend 5 fotorolletjes opgehaald bij de Hema.
Twee Kodak VR200, twee Kodak VR400 en één Kodak Plus-X Pan uit '86.
http://www.flickr.com/photos/louisdeleeuw/sets
Ingescand met mijn oude Pacific Image PrimeFilm 1800AFL. Die eigenlijk al best oud is, en niet echt een bepaald hoge resolutie heeft.
Graag reacties op de foto's!![]()
Louis
waar kan ik de spullen dan vinden? hema doet ontwikkelen voor 2,50 trouwensquote:Op maandag 6 juni 2011 10:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Waarom niet zelf ontwikkelen? veel goedkoper, sneller, en ook nog eens leuker om te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |