abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:25:47 #151
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_92212346
Even iets heel anders tussendoor please:
Ik was aan het surfen via een link van hier en vond een stuk tekst van Memoirs from the Women's Prison geschreven door Nawal al-Saadawi.
Iemand van hier bekend met dat boek en enig idee hoe ik aan het boek kan komen?

En niet zeggen de 1e link van google is Amazon, want ik heb geen cc :P

Wat ik zover heb gelezen is vreselijk goed geschreven en ik zou heel graag de rest van het boek willen lezen!
pi_92212347
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:24 schreef -jos- het volgende:

[..]

Bij deze dus een hoax. Die gast zit ook in de malediven, waarschijnlijk op zn strandstoel in de zon gewoon beetje hoax berichtjes te verspreiden :P
En populair dat ie daar is bij de dames! :P "Hee schatje, ik word de volgende president B-) "

Heb nog geen andere tweets over Mubarak's zoon gezien, dus zal wel een gerucht zijn ;)
pi_92212357
quote:
nofrills: RT @rzabaneh: #Egypt #Jan25: Egyptian Information Minister asks employees of radio and TV to protest in support of #Mubarak.
half a minute ago via web
pi_92212362
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef theNull het volgende:

[..]

Zolang hij nog geen duidelijke tegenstand van het leger heeft en nog steeds controle over de politiemacht heeft / staatstelevisie , kan het nog alle kanten op. Als je alleen al z'n toespraken hoort, dan zie ik die vent in z'n huidige positie nog gek dingen doen.
De mogelijkheid bestaat natuurlijk wel, maar als mubarak per se zo repressief wilde zijn, had hij in de afgelopen 30 jaar wel een Ahmedinejad-achtige vesting opgebouwd.

Het land gaat kapot aan giantische corruptie en bureaucratie, geleid door de gehele politiek, niet door mubarak zelf, hij is slechts het gezicht ervan.

Kans is er, maar ik denk eigenlijk dat hij ook wel slim genoeg is om te weten dat hij daar niet veel meer mee wint
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_92212366
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:24 schreef -jos- het volgende:

rzabaneh Rania Zabaneh
#Egypt #Jan25: Egyptian Information Minister asks employees of radio and TV to protest in support of #Mubarak.

En daar issie weer:

Millions want Mubarak to stay, there are no protestors on Tahrir square
pi_92212399
exiledsurfer RT @BiancaJagger: RT@sharifkouddous: Regime is mobilizing pro-Mubarak marches. I saw 200-300 outside hotel window. This is an alarming development #Egypt
pi_92212407
ik lees berichten op twitter dat er weer proM aan het demonstreren zijn ?
oh ja goedumorgen!
hoezo adhd ?
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:27:58 #158
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_92212410
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

De mogelijkheid bestaat natuurlijk wel, maar als mubarak per se zo repressief wilde zijn, had hij in de afgelopen 30 jaar wel een Ahmedinejad-achtige vesting opgebouwd.

Het land gaat kapot aan giantische corruptie en bureaucratie, geleid door de gehele politiek, niet door mubarak zelf, hij is slechts het gezicht ervan.

Kans is er, maar ik denk eigenlijk dat hij ook wel slim genoeg is om te weten dat hij daar niet veel meer mee wint
Hij was toch aardig repressief?! Niet aan de oppervlakte, maar als je teveel deed wat hem niet uit kwam, dan kon je echt wel bezoekje van special police verwachten
pi_92212414
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:27 schreef SolidArt het volgende:
exiledsurfer RT @BiancaJagger: RT@sharifkouddous: Regime is mobilizing pro-Mubarak marches. I saw 200-300 outside hotel window. This is an alarming development #Egypt
Bericht van 1.00 vannacht
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_92212421
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:25 schreef tass het volgende:
Even iets heel anders tussendoor please:
Ik was aan het surfen via een link van hier en vond een stuk tekst van Memoirs from the Women's Prison geschreven door Nawal al-Saadawi.
Iemand van hier bekend met dat boek en enig idee hoe ik aan het boek kan komen?

En niet zeggen de 1e link van google is Amazon, want ik heb geen cc :P

Wat ik zover heb gelezen is vreselijk goed geschreven en ik zou heel graag de rest van het boek willen lezen!
Tweedehands op Bol.com ... luie donder :P
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:28:39 #161
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_92212432
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik lees berichten op twitter dat er weer proM aan het demonstreren zijn ?
oh ja goedumorgen!
Mubarak heeft kennelijk nog wat geld over, jij kan nog PRO demonstranten betalen.
pi_92212455
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:28 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Toch zijn er wel al berichten over schermutselingen tussen proM's en antiM's vanmorgen bij Tahrir.
pi_92212461
quote:
AlArabiya_Eng: Egypt's Defense Ministry will issue a statement shortly, state TV says http://www.alarabiya.net/en_default.html #Egypt #Mubarak #Jan25
1 minute ago
pi_92212464
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:28 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

deze ?
fpleitgenCNN Hilarious. Big pro Mubarak demo. Then three protesters come to us, say thy are with nat. Petrol. Comp. Forced to come protest. #egypt
7 minutes ago via TwitBird
hoezo adhd ?
pi_92212470
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:27 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Hij was toch aardig repressief?! Niet aan de oppervlakte, maar als je teveel deed wat hem niet uit kwam, dan kon je echt wel bezoekje van special police verwachten
Goed gezegd, je hebt namelijk gelijk en je verwoord het beter, maar met wat je nu zelf zegt he?..... op een schaal van 10, hoe groot acht je de kans dat hij orders geeft om mitrailleurvuur los te gaan laten op de meute?
pi_92212483
jmsardo Breaking news: Egyptian TV announcing that the army will make a public statement in the next minutes. #25jan #Egypt
pi_92212489
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef SolidArt het volgende:
jmsardo Breaking news: Egyptian TV announcing that the army will make a public statement in the next minutes. #25jan #Egypt
ohh ik ben benieuwd!!
hoezo adhd ?
pi_92212492
quote:
Omg! :o
pi_92212497
Anyway, mensen ik moet nu echt huisman gaan spelen. I'll be back, maar wss niet voor vanaaf. AJE blijft hier natuurlijk wel op staan ;)
pi_92212513
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

deze ?
fpleitgenCNN Hilarious. Big pro Mubarak demo. Then three protesters come to us, say thy are with nat. Petrol. Comp. Forced to come protest. #egypt
7 minutes ago via TwitBird
Ken ik niet :)
pi_92212516
quote:
:o ff volgen dan maar
pi_92212528
lessirey Lessi Rey
Al Jazeera: State TV employees were ordered to protest in support of Mubarak. Also 3 rallies are held in support of #Mubarak in Cairo #Egypt
1 minute ago
pi_92212537
Ik zie toch wel wat berichten op twitter dat de sfeer anders is dan gister.
pi_92212543
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef RvLaak het volgende:
Anyway, mensen ik moet nu echt huisman gaan spelen. I'll be back, maar wss niet voor vanaaf. AJE blijft hier natuurlijk wel op staan ;)
:W Blijf volgen, wordt interessant met reactie van het leger :D
pi_92212574
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

:W Blijf volgen, wordt interessant met reactie van het leger :D
Doe ik & nu echt weg ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')