Ik kom met mijn Zafiraquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:15 schreef JJH het volgende:
Zwabber, mocht je bijlezen, je kunt ook met de trein naar Zwolle komen, ik heb een heul grote auto.
Of 7, maar dan mogen ze niet meer dan een handtasje bij zich hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom met mijn ZafiraDus voor 3 man groot genoeg
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Of 7, maar dan mogen ze niet meer dan een handtasje bij zich hebben.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
iBenny
Kally
crv
Crazy-M
Stuart
Koen66
Symphonic
Pisces29
Tha_Erik
PatriQue89
Prima.quote:
Weekend?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima.
Laatste dag weekend, en alles wat moet gebeuren is al gedaan. Ik ga weer eens een hele dag fok! lastigvallen.
moeten er wel mensen zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima.
Laatste dag weekend, en alles wat moet gebeuren is al gedaan. Ik ga weer eens een hele dag fok! lastigvallen.
Zaterdag gewerkt, en komend weekend zaterdag én zondag.quote:
Ohw zo...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Zaterdag gewerkt, en komend weekend zaterdag én zondag.
Dus dan heb je doordeweeks je weekend.
Blond zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Dom mokkel in de winkel: beltegoedcode werkt niet.. Was t al opgewaardeerd
Nee!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee.. T was een buitenlandse studente.. En aangezien ik als enige hirer de engelse taal beheers..
Ik wist niet eens dat er film wasquote:
quote:El Benny is a Cuban film released in 2006, directed and co-written by Jorge Luis Sánchez, his first feature length film. It is a fictional story based on the life of the famous Cuban musician Benny Moré. It includes new versions of his songs performed by musicians including Chucho Valdés, Juan Formell, Haila and Orishas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler anders wordt het zo'n plaatjesparade![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Deze danDie kende ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler anders wordt het zo'n plaatjesparade![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nu ook pauze.. Ik heb een pukkel in de binnenkant van mn bovenbeen.. En dat is naar!
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb net even een lekker rose'tje gehaald voor zaterdag. Dat is minder slecht dan witte wijn toch
Zaterdag dus de eerste keerquote:
Is niet zo heel gekquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ga even op zoek naar een goedkope zwarte broek... ik lijk wel een zwerver hier op me werkzakt steeds van me kont af...
Nee, dat rosé-witte wijn verhaal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij herkent me niet meer terug in maart
Ik geloof dat ik nu bijna 17 kilo ben afgevallen
Ik heb er 1 gevonden voor 19,95quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is niet zo heel gek
Maar je bent wel lekker bezig
Ooooooooooooooooooowquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat rosé-witte wijn verhaal.
Dat rosé beter zou zijn.
En 17 is een boel!![]()
Rose is wel lekker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet niet of ik zaterdag rose ga proberen :p
25 bij elkaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooow
Volgens mij ken je het beste rose drinken als je aan het afvallen ben.
Ja 17 is best veelNog 8
Hoezo nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet niet of ik zaterdag rose ga proberen :p
Ik moet vrijdag weer wegen, ik denk dat ik dan op 17 zit, dus dan moet er nog 6,8 afquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef JJH het volgende:
[..]
25 bij elkaar?
Dan kun je straks voor een heel nieuwe garderobe!
Rose drinken engquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik quote ff niet hoor.. Kut via mobiel..
@miran.m eng!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Benny en Patrique, weten jullie dat groene bloesje van de meet nog? Die is te groot
De eerste of de tweede? Of eentje waar ik niet bij was?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag weer wegen, ik denk dat ik dan op 17 zit, dus dan moet er nog 6,8 af
Ik heb in me kast veel verschillende maten hangen.... maar niet veel maat 38Dus ik kan nog even vooruit
Maar in Mei ga ik flink shoppen met Siepie in Londen
Benny en Patrique, weten jullie dat groene bloesje van de meet nog? Die is te groot
Ja hoor.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zal best![]()
Herken ik je zaterdag nog wel?
De eerste... daar was je ook bij natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:35 schreef JJH het volgende:
[..]
De eerste of de tweede? Of eentje waar ik niet bij was?
Dat weet ik niet echt meer, wat iederen toen aanhad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De eerste... daar was je ook bij natuurlijk
Weet je nog wel hoe ik eruit zag???quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik niet echt meer, wat iederen toen aanhad.
Ik had nog ff foto's gekeken nu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je nog wel hoe ik eruit zag???
Want dan plaats ik nu een foto hoe ik er nu uit zie.... zonder hoofd want ik had die dag een bad hairday en wallen
Allemachtig!quote:
Succs.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben de duivel.. Ik zal 666 dagen over jullie heersen!!
Maar eerst nog ff 3 uurtjes werken!
Ik doe niet aan naaktfoto'squote:
You go!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe niet aan naaktfoto's
Maar mijn broer kwam eergister naast me staan en zei: wanneer kap je er nou mee? Je wordt steeds magerder
Ik wil gewoon naar die 65En dat gaat me lukken
ja doe ik ook.... Met de afbouw val je nog wel wat af, maar met de opbouw kom je ook weer wat aanquote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja doe ik ook.... Met de afbouw val je nog wel wat af, maar met de opbouw kom je ook weer wat aanHeb wel begeleiding enzo he
Elke week netjes wegen
ja mijn collega slaat door, wilde eerst tot 75, en nu opeens 70. En ik vind haar nu al dunquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Maar je hebt ook van die mensen die manisch als een onbenul doorgaan. Begeleiding is belangrijk.
quote:
niet zozeer een dieet, ik ben gewoon normaal gaan etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
Jij doet ook een dieet?
En dat zal je toch wel zien?
ja, die enorme rij voor de pas geopende IKEA toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef iBenny het volgende:
Iemand die shit in Egypte aan het volgen/gevolgd?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, die enorme rij voor de pas geopende IKEA toch?
nopequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef iBenny het volgende:
Heb je niet iemand achter de hand waarvan je het zou kunnen lenen?
misschien zien wij het wel straksquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet zozeer een dieet, ik ben gewoon normaal gaan eten
het gaat bij mij ook een stuk langzamer dan bij c_a
en ik zie er in ieder geval geen reet van
echtquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Nee die demonstratie. Is nu helemaal uit de hand aan het lopen.
Er zijn nu ook Pro-mumbadingen het plein opgekomen. Gevechten enzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Wat gebeurd er allemaal dan ?
de LACK tafeltjes zijn op bij de IKEA en de menigte wordt woedend!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Wat gebeurd er allemaal dan ?
je kan gewoon live meekijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn nu ook Pro-mumbadingen het plein opgekomen. Gevechten enzo.
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Die tafeltjes van 4,99quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de LACK tafeltjes zijn op bij de IKEA en de menigte wordt woedend!
wie weetquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien zien wij het wel straks
Das best lulligquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope
kan nog leuk worden![]()
ik hoop echt dat dit mijn vader zijn niet grappige humor is
ja, dan mag ik een open-boek tentamen zonder boek gaan makenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das best lullig
..ik hoop het ook voor je. Anders heb je een probleem?
Revolutie in Egypte #63 Gevechten rond Tahrir Squarequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan gewoon live meekijken
Behalve op me werk
Topquote:Buschauffeurs zetten bus aan de kan
Buschauffeurs in Almere leggen woensdag om 14.00 uur het busvervoer in de stad stil. Dit omdat er volgens de medewerkers woensdagmorgen weer een buschauffeur is mishandeld.
De chauffeurs willen met de actie duidelijk maken dat ze het zat zijn. Connexxion-medewerkers zijn vaker doelwit van agressie.
De staking vindt plaats op station Almere Centrum en duurt maximaal een uur.
Uhuquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef JJH het volgende:
Ik zit net de twitter bij te lezen, in Egypte hebben ze agenten op kamelen!
Je mag er niet om lachen, maar ik vind dat best hilarisch!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
Was te zien op de stream. Op paard en kameel kwamen ze binnen
Terecht dat ze gaan staken!quote:
echtquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef JJH het volgende:
Ik zit net de twitter bij te lezen, in Egypte hebben ze agenten op kamelen!
Ik zag eerder vandaag of gister ook tentjes op de dat plein staan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan die mensen 's nachts wel slapen?
Die mensen komen en gaan. En sommige slapen op het plein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan die mensen 's nachts wel slapen?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag eerder vandaag of gister ook tentjes op de dat plein staan.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die mensen komen en gaan. En sommige slapen op het plein.
Dat was wel vet netquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik zie ook screenshots met biddende mensen
Wat een zooitje
En terecht hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was wel vet net...
Ze hadden een menselijke ketting gemaakt om de biddende mensen te dekken/verdedigen
moslims moeten toch 5 of 6 keer op een dag bidden ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was wel vet net...
Ze hadden een menselijke ketting gemaakt om de biddende mensen te dekken/verdedigen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moslims moeten toch 5 of 6 keer op een dag bidden ofzo
Klopt. Van de week dat hele pleinquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moslims moeten toch 5 of 6 keer op een dag bidden ofzo
Letterlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Van de week dat hele plein
echtquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Van de week dat hele plein
Ik heb nog nooit van me man op de bank moeten slapen omdat ik ongesteld wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef JJH het volgende:
Dat is niet zozeer het geloof, als 1 persoon die er misbruik van maakt. Doen katholieken net zo goed hoor.
Nou, katholieken normaal. Er gaat geen maand voorbij waarin geen grote zedenzaak bovenkomt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van me man op de bank moeten slapen omdat ik ongesteld was
Eigenlijk zie ik dat de katholieken gewoon normale mensen zijn, die ik ken danEn ik ken meerdere moslims en ze doen allemaal even raar
Zijn die allemaal katholiek dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, katholieken normaal. Er gaat geen maand voorbij waarin geen grote zedenzaak bovenkomt.
En ik ken het de islam niet goed genoeg om te weten of alle vrouwen dan op de bank moeten slapen, ik kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Het is ook echt belachelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn die allemaal katholiek dan?
Is echt waar hoor
Ik heb het wel eens vaker gehoordIk ivnd het ehct belachelijk
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Als mijn moeder onegsteld is.. Oh wacht.. Dat is al een paar jaar geleden
maar dat verstaan ze niet, want ze spreken heul geen nederlands daarquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:29 schreef JJH het volgende:
Heeft die Mubarak nu echt niet door dat ie deze hele chaos met drie, nee twee worden kan oplossen?
Als hij zegt 'Ik vertrek' zijn ze klaar.
Zwabberquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dat verstaan ze niet, want ze spreken heul geen nederlands daar
echtquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef JJH het volgende:
Arabisch doet fok niet aan.
Er staat wat in de fik!
Dat kan ik niet duidelijk zien, lijkt op 'gewoon' huizen en winkels ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Wat staat er in de fik?
Hoezo 'misschien'quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
wow.... wat een gezeik zeg....
Misschien moeten we toch wel blij zijn dat we in Nederland wonen
Dat misschien laat ik er wel tussen weg hoor. We mopperen altijd wel overal op. Maar een geblondeerde schreeuwlelijk is toch wel wat minder erg als een dictator die weigert eieren voor zijn geld te kiezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
wow.... wat een gezeik zeg....
Misschien moeten we toch wel blij zijn dat we in Nederland wonen
Voor velen dan misschien weglaten... voor mij nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat misschien laat ik er wel tussen weg hoor. We mopperen altijd wel overal op. Maar een geblondeerde schreeuwlelijk is toch wel wat minder erg als een dictator die weigert eieren voor zijn geld te kiezen.
Daarom zeg ik ook, nu is het in Spanje ook niet helemaal toppiequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef JJH het volgende:
Spanje zou ik niet graag mee ruilen hoor, als je ziet hoe hun economie er op het moment voor staat.
Er zijn echt maar heel weinig landen waarvoor ik Nederland in zou ruilen. Misschien een Australië of Canada, maar daarna houd het rap op. Ow ja, en Noorwegen, maar dan alleen 's zomers.
Siepiequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef Kally het volgende:
Ik ben moe, en moet zo thuis nog verder werken
Schattiequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef Kally het volgende:
Ik ben moe, en moet zo thuis nog verder werken
Hansquote:
Eerst een weekend bij elkaar in een huisje zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef Kally het volgende:
Nog 2 maandjes Hans dan gaan we concerten
zolang niemand met brandbommen en paarden het huisje binnenkomt zal het wel meevallen denk ikquote:
Ik ga dinsdag naar We WIll Rock youquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef Kally het volgende:
Nog 2 maandjes Hans dan gaan we concerten
leuk bos!!! Hoop dat je t leuk gaat vinden!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag naar We WIll Rock you
Ik hoop het ook. We gaan eerst naar Scheveningen (sea life) en vandaar uit naar Utrecht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
leuk bos!!! Hoop dat je t leuk gaat vinden!!
Gezellig hoor, alleen ik vind Sea Life persoonlijk beetje tegenvallenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. We gaan eerst naar Scheveningen (sea life) en vandaar uit naar Utrecht.
have fun, ik duik zo in exel om te werkenquote:
Okee. Ja ik zag op hun site (van Sealife) ook de mogelijkheid om een combi-ticket madurodam te kopen. Zat mijn vader ook al aan te denken om heen te gaan, voordat ik dit las..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezellig hoor, alleen ik vind Sea Life persoonlijk beetje tegenvallen
Het is wel mooi maar best klein
Hoi Symphiequote:
Nou dat lijkt me leuker om eerlijk te zijn, Sea Life ben je echt binnen een half uur doorheen, althans wij wel en ik heb kinderen die echt dol zijn op dieren, Madurodam is echt heel erg leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ja ik zag op hun site (van Sealife) ook de mogelijkheid om een combi-ticket madurodam te kopen. Zat mijn vader ook al aan te denken om heen te gaan, voordat ik dit las..
Okee, zullen we in overweging nemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me leuker om eerlijk te zijn, Sea Life ben je echt binnen een half uur doorheen, althans wij wel en ik heb kinderen die echt dol zijn op dieren, Madurodam is echt heel erg leuk
Gewoon dat gevoel, maar even volhouden, misschien hebben we nu wel de oplossing gevonden.quote:
tof manquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon dat gevoel, maar even volhouden, misschien hebben we nu wel de oplossing gevonden.
Aangezien dit gevoel ongeveer gelijktijdig is begonnen met het innemen van risperdal, heb ik de psychiater er toe kunnen zetten om over te stappen op een andere anti-psychotica. Hopelijk met effect.
En goede avond luttemetutquote:
Ik ging net op zoek naar een zakquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hai lief, het is weer tijd voor popcorn.
Okay, gelukkig heb je een vermoeden waar het aan ligt, dan kunnen ze eerder iets proberen ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon dat gevoel, maar even volhouden, misschien hebben we nu wel de oplossing gevonden.
Aangezien dit gevoel ongeveer gelijktijdig is begonnen met het innemen van risperdal, heb ik de psychiater er toe kunnen zetten om over te stappen op een andere anti-psychotica. Hopelijk met effect.
goeieavondquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben voor een optie vier overigens.
Gisterenmiddag, jaquote:
Ja. moet maar want dit gevoel heb ik al zolang en is gewoon niet leuk meer. (Is het nooit echt geweest overigens) maar het blijft wel door mijn kop spoken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, gelukkig heb je een vermoeden waar het aan ligt, dan kunnen ze eerder iets proberen ja.
Ohw, gelukkigquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisterenmiddag, ja
2 nieuwe broeken, trui, blouse en nieuwe schoenen.
En 3 thrillers (leesvoer)
neequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey hoi
Heb je de stream gevolgd?
Ja, maandag wat ik dus eigenlijk wilde lukte het niet, maar gisteren dus wel. Had gisteren ook iets meer tijd. Maar ik zat het op het werk en dacht ik pak thuis een blik soep, warm de inhoud op en eet die dan op en ga naar het winkelcentrum, want ik voelde me capabel om te gaan en dat is alitjd afwachten bij mij, dus heb het er maar van genomen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, gelukkig
...en leuk natuurlijk
Nah.. het was echt gek om te volgen. Mensen werden van hun kameel gesleurd en kapot gemacht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee
Zat op werk en was echt kai druk. wel het 1 en ander mee gekregen in het topic. Maar ging echt snel.
Hoorde verhalen over paarden, kamelen .... camara mensen die niet meer veilig zijn, mensen die totally in elkaar gemept werden (tot waarschijnlijk dood) molotovcocktails.
En net op tv stukjes gezien, echt een grote tering bende, als alle verhalen waar zijn (wat overigens al steeds meer bevestigd wordt) dan moet die gast hier voor het krijgshof terecht staan.
nu ook weer op HvNquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah.. het was echt gek om te volgen. Mensen werden van hun kameel gesleurd en kapot gemacht.
OKeequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:04 schreef Kally het volgende:
Bos dat boek was trouwens erg goed, en zeer onverwachte wending, heb het gisteren uitgelezen
Okay, jammer. Morgen ben ik weer de hele dag weg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit beneden op de bank. Kan dus niet
Pffff, goed hoor alleen jongste is al in een bui de hele weekquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
Siepie.. hoe is het nu met je kindjes?
Wuut wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, jammer. Morgen ben ik weer de hele dag weg.
Alweer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Pffff, goed hoor alleen jongste is al in een bui de hele week
Ja saggo kind somsquote:
Okee, klinkt goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:04 schreef Kally het volgende:
Bos dat boek was trouwens erg goed, en zeer onverwachte wending, heb het gisteren uitgelezen
Deze is het http://www.bol.com/nl/p/n(...)004438030/index.html
Ja maar dat herken ik wel hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, klinkt goed.
Ik ben nu niet echt in een boek bezig, ben in al iets dan 4 boeken proberen te beginnen, maar de rust is even weg nu..
Idee moet toch gaan behangen in de kinderkamersquote:
Waneer was je nou naar A'dam geweest, was dat vandaag of gisteren?quote:
Vandaag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waneer was je nou naar A'dam geweest, was dat vandaag of gisteren?
en hoe was het? Welk museum ben je geweest?quote:
Ohhh en hoe was het?quote:
Ohquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat herken ik wel hoor
[..]
Idee moet toch gaan behangen in de kinderkamers
De middagpauze was leuk, het museum niet. Het was het universiteitsmuseum dus heeeel chagrijnig en stil allemaal. Het Allard Piersonmuseum was het geloof ik... Zou het echt niet weten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en hoe was het? Welk museum ben je geweest?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Idee moet toch gaan behangen in de kinderkamers
Joaah.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Ook gezellig toch
En vrijdag?
..en we bellen wel
quote:
Okequote:En vrijdag zit ik denk ik bij een vriendin (XFA kieken) maar dat is nog niet zeker. Maar dan stuur ik zo wel een foto ofzo want ik wil mijn bloemenspeldje showen. En dan bellen we wel ja.
Ja, al valt de popcorn tegen hoor... Had er meer van verwacht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
popcorn en taart... het feest kan niet op
[..]
Oke
Ben benieuwd
Okee, minder en toch wel weer leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
De middagpauze was leuk, het museum niet. Het was het universiteitsmuseum dus heeeel chagrijnig en stil allemaal. Het Allard Piersonmuseum was het geloof ik... Zou het echt niet weten.![]()
Wel leuk door Amsterdam gewandeld.
Het is Groundhog Dayquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
Bosmarmot. Is dat een marmot die op mij lijkt?
mijn bosmarmot vroeg of ik em niet nog een keer aan een weerballon wilde tapen, dus dat doe ik maar nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Wat zei jullie bosmarmot wat voor weer het zal worden?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn bosmarmot vroeg of ik em niet nog een keer aan een weerballon wilde tapen, dus dat doe ik maar niet
dat zal niet veel zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren de luchtdruk in een weerballon uitgerekend.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn bosmarmot vroeg of ik em niet nog een keer aan een weerballon wilde tapen, dus dat doe ik maar niet
Geen idee... Ik zal het vast fout hebben gehad ofzo, maar ik kwam tot in maal tien tot de min vierde.quote:
Weet ik niet... zal toch wel ergens?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH![]()
Komt die film ook op TV vanavond?
SBS ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik niet... zal toch wel ergens?
ah okee. Dan kijk ik misschien wel een andere film. AMelie is gisteren binnen gekomen dus wie weet die wel of een andere die ik nog niet gekeken hebquote:
Wij hebben een leraar voor natuurkunde, zevenentwintig is ie geloof ik. En ik durf te wedden dat het een FOK!ker is, vind het er echt zo'n type voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef Bos81 het volgende:
Natuurkunde![]()
Mijn natuurkunde/wiskunde lerares![]()
![]()
Was iets van 7-8 jaar ouder ofzo dan ons, dus kan het he
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben een leraar voor natuurkunde, zevenentwintig is ie geloof ik. En ik durf te wedden dat het een FOK!ker is, vind het er echt zo'n type voor.
En zeven-acht jaar mag wel hoor.De jongentjens uit onze klas sopten op de geschiedenisstagiaire en die was tien jaar ouder... (Je weet wel, expres pennen laten vallen zodat ze zou bukken enzo.
_____!)
Kijk of ze FaceBook heeft!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee zo erg was het niet. Ben eigenlijk best benieuwd hoe het nu met haar is..
Was ook gewoon heel erg aardig enzo
Okay, jammer! Wie weet krijg je ooit nog eens via via iets te horen. Ik kreeg laatst via via te horen dat een klasgenootje van de basisschool in de cel zit nu. Ook interessant.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
Niet op haar meisjesnaam. Ja er is 13 jaar overheen gegaan inmiddels. Ze kan goed al getrouwd zijn en haar mans naam hebben aangenomen
Ja, die schorsing is wel zwaar ja .Vanuit mijn plek in het stadion leek het een zwaardere overtreding dan op TV. Dus begrijp ik wel dat ze niet akkoord gaan. En die 2 keer geel, was ook wel zwaar ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
Bos81, Jij volgt psv toch ?
Hoorde dat Willem 2 + lampi niet akkoord gaan met het voorstel van 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk.
Whats your opinion ?
Ik heb net ff de beelden gezien maar vind alle 2 de rode kaarten toch wel overdreven
oud schoolleerling zat 1 jaar hoger ofzo dan mij en vaak ruzie mee gehad)quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, jammer! Wie weet krijg je ooit nog eens via via iets te horen. Ik kreeg laatst via via te horen dat een klasgenootje van de basisschool in de cel zit nu. Ook interessant.
Ai, niet leuk. ZO heb ik een keer gehoord dat een ex-klasgenoot is verongelukt in een groot natuurreservaat in de States..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, jammer! Wie weet krijg je ooit nog eens via via iets te horen. Ik kreeg laatst via via te horen dat een klasgenootje van de basisschool in de cel zit nu. Ook interessant.
ben benieuwd wat er morgen besloten word, dan buigt het hogere comite erover.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die schorsing is wel zwaar ja .Vanuit mijn plek in het stadion leek het een zwaardere overtreding dan op TV. Dus begrijp ik wel dat ze niet akkoord gaan. En die 2 keer geel, was ook wel zwaar ja.
Dat is al helemaal schrikken!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, niet leuk. ZO heb ik een keer gehoord dat een ex-klasgenoot is verongelukt in een groot natuurreservaat in de States..
Ja, maar toen ik in het stadion zat, leek het gewoon op schoppen naar de benen van Dzudzak, iets wat dus niets met voetbal te maken heeft en gewoon terecht rood. Maar later toen ik de TV beelden zag zou geel terecht zijn geweest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben benieuwd wat er morgen besloten word, dan buigt het hogere comite erover.
Ik heb ook echt even zelf de beelden bekeken om een beeld te krijgen, hoorde alleen maar verhalen dat het overdreven was
Ja het stond uitgebreid in de krant toen, was erg schrikkenquote:
Daarom moeten ze snel toestaan voor tv beelden te gebruiken tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik in het stadion zat, leek het gewoon op schoppen naar de benen van Dzudzak, iets wat dus niets met voetbal te maken heeft en gewoon terecht rood. Maar later toen ik de TV beelden zag zou geel terecht zijn geweest.
Tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
Ik ga leuk de rest van de avond breien en tv kijken. Mijn deken is bijna af (nog zestien lapjes) en daarna wil ik zo'n grote, dikke sjaal met grote steken gaan breien. Heb al een hele mooie kleur wol op het oog, en ik heb een tijdje geleden naalden van zeven millimeter gekocht en die wil ik ook wel eens gebruiken. Dus even gauw die lapjes breien!! En ze dan aan elkaar naaien... Stel ik vast en zeker uit.
Ja, misschien wel, ik blijf er een beetje sceptisch over, maar goed ik zal niet boos worden ofzo wanneer ze het toe gaan staan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daarom moeten ze snel toestaan voor tv beelden te gebruiken tijdens de wedstrijd![]()
Zag je al met het wk, en ook al vaak in de diverse wedstrijden in het algemeen
Dat vind ik wel een goed idee, zelf een sjaal makenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
Ik ga leuk de rest van de avond breien en tv kijken. Mijn deken is bijna af (nog zestien lapjes) en daarna wil ik zo'n grote, dikke sjaal met grote steken gaan breien. Heb al een hele mooie kleur wol op het oog, en ik heb een tijdje geleden naalden van zeven millimeter gekocht en die wil ik ook wel eens gebruiken. Dus even gauw die lapjes breien!! En ze dan aan elkaar naaien... Stel ik vast en zeker uit.
Hey tdronequote:
ik begin gek te worden van die nieuwe single van tiesto al weer veel te vaak gehoordquote:
Hijs is kutquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik begin gek te worden van die nieuwe single van tiesto al weer veel te vaak gehoord
Ja en op de website kun je ze dus versturen en een boodschap erbij zettenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef tdrone het volgende:
troetels? zijn dat die dingen wat ze bij de plus weggeven?
Ahwquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
OMG ik heb via een website troetels gekregen van de kids, ik laat ze zaterdag wel zien benny
quote:
Joahquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
Ow Benny ga jij die zielige film kijken
Ik de romantische comedy
Joah, ik ga kijken nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah![]()
Die op RTL5?
Wilde ik ook eerst doen, toch maar deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |