Zelfs als ze controleren merken ze niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:56 schreef RacerDKB het volgende:
Laat ze lekker, totdat ze gepakt worden.
9 van de 10 keer controleren ze je toch niet (in de trein dat is).
Ja uiteraard dat is een direct gevolg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:57 schreef manusjehatte het volgende:
door die paupers worden mijn sigaretten anders wel 50 cent duurder he
quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja uiteraard dat is een direct gevolg.
Ja, en als mensen er niet mee stoppen worden de sigaretten volgend jaar duizend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja uiteraard dat is een direct gevolg.
En natuurlijk behoor jij niet tot 'die mensen'...quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:53 schreef manusjehatte het volgende:
Wat een fucking paupers. Betaal voor je reis of ga met de fiets man ; (
Het voelt volgens hun niet echt als diefstal omdat het via de computer kan allemaal.
Ik download dan nog wel muziek via torrents, maar dat is weer een ander verhaal vind ik
Je krijgt een 10 voor begrijpend lezen (Y)quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:01 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En natuurlijk behoor jij niet tot 'die mensen'...
Ik ben blij dat je rookt, scheelt mij uiteindelijk geld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:01 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
[..]
Ja, en als mensen er niet mee stoppen worden de sigaretten volgend jaar duizend.
toen ik je username zag, las ik ali bombabiquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:03 schreef ABombali het volgende:
Ik ga het ook proberen komende week...
Waarom?
Ik kreeg vorig jaar een boete voor niet inchecken(Student Jaarkaart), in de eerste week dat het verplicht was.
En als je 'vergeet' uit te checken moet je 4 euro betalen. Moeten ze wel zorgen dat al die apparaten het doen!
Ongeveer 80 euro kwijt door de OV chipkaart, dus ik ga voor 80 euro gratis reizen, dan stop ik ermee.
Haha, je kon beter "Pearle Opticiens, 2e montuur gratis" lezen, maarjaquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:03 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
toen ik je username zag, las ik ali bombabi
Ergens ben ik het wel met je eens. Laatst deden die kk dingen het ook niet hier en kon ik mooi 4 euro gaan betalen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:03 schreef ABombali het volgende:
Ik ga het ook proberen komende week...
Waarom?
Ik kreeg vorig jaar een boete voor niet inchecken(Student Jaarkaart), in de eerste week dat het verplicht was.
En als je 'vergeet' uit te checken moet je 4 euro betalen. Moeten ze wel zorgen dat al die apparaten het doen!
Ongeveer 80 euro kwijt door de OV chipkaart, dus ik ga voor 80 euro gratis reizen, dan stop ik ermee.
Hier in Rdam kan je alleen nog maar met die dingen betalen. Nou dikwijls doen de poortjes het weer niet waardoor mensen niet kunnen uitchecken of je kunt niet inchecken en moet je weer naar een ander perron (aan de overkant) anders kost het je 4 euro.quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:10 schreef manusjehatte het volgende:
ze moeten die uitcheckpalen bij de bus en tram ook gewoon buiten zetten
Dat scheelt al een hoop gedoe
quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:05 schreef ABombali het volgende:
[..]
Haha, je kon beter "Pearle Opticiens, 2e montuur gratis" lezen, maarja
Wanneer er miljarden aan gespendeerd worden zou ik persoonlijk een systeem verwachten waarvan iig de opzet deugt, ook zou ik verwachten dat het nieuwe systeem het reizen voor de klant zeker niet lastiger maakt. Op beide punten faalt dit wanproduct.quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:16 schreef DroogDok het volgende:
OV chipkaart![]()
Met strippenkaarten werd ook flink gefraudeerd, nu met de ov-chipkaart, 100% waterdicht bestaat helaas niet.
Dit is nieuw voor mij. Bron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:16 schreef DroogDok het volgende:
Met strippenkaarten werd ook flink gefraudeerd...
Dan gebruik je lekker dat andere tooltje waar je jezelf incheckt. Geen verbinding met TLS meer nodig, dus helemaal niet meer traceerbaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Die worden nog wel gepakt. De conducteur kan de fraude niet zien, maar in het systeem wordt wel uiteindelijk opgemerkt dat er ineens uit het niets saldo op de kaart verschenen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |