ja , dus hij toont een beetje respect ( dan dan weer wel ) met die woorden , maar uiteindelijk , niks nad noppes ....quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:48 schreef gehotseflotst het volgende:
Hij geeft aan dat ie met Mubarak heeft gesproken, die beseft zich dat de omstandigheden moeten veranderen. Voor het volk. De Egyptenaren geven aan dat het tijd is voor verandering. Het is niet de rol van een ander land om te bepalen wie Egypte zou moeten leiden, dat moet aan de Egyptenaren overgelaten worden. Het proces van het kiezen van een nieuwe leider o.i.d. moet vreedzaam verlopen, eerlijk enz.
De demonstratie is inspirerend geweest om de wijze waarop deze verliep. De jonge mensen worden gehoord, hij gelooft dat ze hun eigen toekomst kunnen maken en dat ze voor hun kinderen en kleinkinderen een goede toekomst kunnen creëren. Er zullen moeilijke dagen zijn, veel vragen over de toekomst van Egypte. De mensen van Egypte zullen de antwoorden vinden. Te zien in de gemeenschap, onder de mensen, bij de soldaten en bij de mensen die arm in arm elkaar beschermden.
Bla bla, dat was het onder andere. Snel meegeschreven
Maar hij praatte veel te snel![]()
Jawel, hij zei dat de wil van het volk gevolgd moet worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:55 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Hij zei helemaal niets over wat er moet komen...
Had de president van de USA dan moeten zeggen hoe Egypte zijn nieuwe regering moest gaan inrichten? Ze willen nu juist van opgedwongen dingen af.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:55 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Daar was hij idd erg duidelijk overquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, hij zei dat de wil van het volk gevolgd moet worden.
Ik interpreteerde toch echt dat hij zei dat het Egyptische volk inspraak moest hebben in de regering en dat er naar meerdere mensen moest worden geluisterd?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:55 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ook geen internet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:56 schreef megamandy het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen vroeg op.
Tot morgenavond allemaal! Heb helaas geen tv op het werk en moet tot 18u door.
Uitdroging, slaapgebrek en wazig zicht hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar was hij idd erg duidelijk over
Heeft men btw al een spellcheck gedaan over mijn update op de FP? Bier & FP werk is niet een hele goede combo
Denk niet dat dat het volk momenteel interesseerd... Ze willen enkel Moebie weg & democratie. Dat de VP er dan een half jaar zit, moet dan maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:56 schreef Muridae het volgende:
Dat de VP in het verleden hoofd van de geheime dienst was moeten ze maar vergeten ?
Suleiman is net zo'n grote schurk als Mubarak, lijkt me ook niet de beste kandidaat om hervormingen door te voeren, de ex chef van een paar honderdduizend (geheime) agenten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:56 schreef Muridae het volgende:
Dat de VP in het verleden hoofd van de geheime dienst was moeten ze maar vergeten ?
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar was hij idd erg duidelijk over
Heeft men btw al een spellcheck gedaan over mijn update op de FP? Bier & FP werk is niet een hele goede combo
Dankquote:
en dankquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:57 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Uitdroging, slaapgebrek en wazig zicht hierIk doe mijn best. Spelling lijkt me goed, kijk nog ff verder
Ik heb ook niet het idee dat Obama veel meer had kunnen zeggen zonder als 'kolonisator' over te komen, eigenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:57 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik interpreteerde toch echt dat hij zei dat het Egyptische volk inspraak moest hebben in de regering en dat er naar meerdere mensen moest worden geluisterd?
Al die dictaturen zijn ook representatief voor de stem van het volk. Dat is mijn interpetatie van USA met hun Midden-Oosten politiek de afgelopen 30 jaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:57 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik interpreteerde toch echt dat hij zei dat het Egyptische volk inspraak moest hebben in de regering en dat er naar meerdere mensen moest worden geluisterd?
Neequote:
quote:alphaleah MUST. SLEEP. Is there a Twitter pause button? #jan25 #egypt
1 minute ago via web
Jawel: "Moebie; opzouten & verkiezingen. De VS zal zich niet meer bemoeien met Egypte, zolang we maar door het Suez kanaal kunnen"quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat Obama veel meer had kunnen zeggen zonder als 'kolonisator' over te komen, eigenlijk.
Ik vind deze zin een beetje raar RvLaak. Maar ik heb ook bier op.quote:Deze heeft, volgens Obama, zich perfect gedragen door te kiezen voor beschermen in plaats van de burgers aan te vallen.
Geen idee, ze herhalen heel veel. Nu weer de veldslag in Alexandrië.quote:
Alleen die zin idd. Misschien alleen vermelden dat ze het volk beschermden (en evt dat ze rellen afbraken o.i.d.)?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:00 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik vind deze zin een beetje raar RvLaak. Maar ik heb ook bier op.
Ik kan er momenteel echt niets anders van maken... Als iemand een betere zinsconstructie heeft, graagquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:01 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Alleen die zin idd. Misschien alleen vermelden dat ze het volk beschermden (en evt dat ze rellen afbraken o.i.d.)?
Niet zoals ik het lees. Heb er namelijk bewust "anti-demonstranten" van gemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
over die FP ( ik had al eerder gemeld maar geen reactie gehad) ;
in die FP staat
Volgens Mohyeldin hebben de mensen in de pro-groep stokken en andere wapens mee. Wederom beschermt het leger de anti-demonstranten.
?? staat beetje raar , lijkt nou of ze de pro's namelijk beschermen ( anti demonstratie )
( of zeur ik nou ? )
verder top dat FP! !!!!
bedoelen jullie nou de zin waar ik het over had ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan er momenteel echt niets anders van maken... Als iemand een betere zinsconstructie heeft, graag
Zoiets?quote:Update 00.50 uur
Obama gaf zojuist een persconferentie op het Witte Huis over de situatie in Egypte. Hierin sprak hij over 'enorme demonstraties in Egypte door mensen die verandering willen en eisen'. Hij gaf aan fel tegen het gebruik van geweld te zijn. Vervolgens prees hij het leger. Deze heeft, volgens Obama, zich perfect gedragen door te kiezen voor beschermen en opbreken van rellen.
Hij sprak Mubarak ook toe. Obama gaf aan dat de stemmen van de Egyptenaren duidelijk waren in hun eis dat de tijd van 'de huidige leider van het land' voorbij is en dat het volk een directe overgang van leiding eist.
Tegen de jongeren van Egypte zei Obama dat Amerika hun stemmen hoort. Ook benadrukte de president de nauwe band tussen de VS en Egypte.
nopequote:Op woensdag 2 februari 2011 01:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
bedoelen jullie nou de zin waar ik het over had ?
quote:Deze heeft, volgens Obama, zich perfect gedragen door te kiezen voor beschermen in plaats van de burgers aan te vallen.
lijkt het toch nog of het over mensen gaat die tegen de demonstranten zijn ? of ligt dat nu aan mij ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet zoals ik het lees. Heb er namelijk bewust "anti-demonstranten" van gemaakt
Dan moet je iemand zoeken die af en toe een update kan smsen. Dit topic zit er vol mee denk ik, als je verder geen 'volgers' kentquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee
Erg he, en is mijn eerste werkdag en eigenlijk denk ik niet dat die andere mensen dit ook maar een fuck interesseert.
Maar 't klopt ook wel, omdat ze eigenlijk bevel hadden om met scherp te schieten op de burgers... toch?quote:
Deze heeft, volgens Obama, zich perfect gedragen door te kiezen voor het beschermen in plaats van aanvallen van de burgers.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan er momenteel echt niets anders van maken... Als iemand een betere zinsconstructie heeft, graag
Zoeiets ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deze heeft, volgens Obama, zich perfect gedragen door te kiezen voor het beschermen van de burgers en opbreken van rellen.quote:
Volgens mij ligt dat aan jou, maar ben benieuwd naar de mening van de restquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
lijkt het toch nog of het over mensen gaat die tegen de demonstranten zijn ? of ligt dat nu aan mij ?
zo is die goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deze heeft, volgens Obama, zich perfect gedragen door te kiezen voor het beschermen van de burgers en opbreken van rellen.
Zo ook goed? Ik wil die burgers er namelijk expliciet in hebben.
[..]
Volgens mij ligt dat aan jou, maar ben benieuwd naar de mening van de rest
Dat is ten eerste totaal geen realistische politiek en ten tweede een prachtvoorbeeld van het 'opdringen' dat ik noemde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jawel: "Moebie; opzouten & verkiezingen. De VS zal zich niet meer bemoeien met Egypte, zolang we maar door het Suez kanaal kunnen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |