Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
En ik me afvroeg of de foto een vent of vrouw was al dan niet met mannentieten.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
Ik verveel me. Ga denk maar slapen. Zal ik mijn arabische toetsenbord eens aanzetten?
سلام
Hier staat hallo. Hoop ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Mijn dochter stond gister ook vol bewondering naar de reclame van die paarden met kristal staan kijken. Maar er kwam nog geen: "Die wil ik ook mama" nog even....
De oma van het gezin waar Jolie woont is overleden. Daarom sliepen we gisteravond samen thuis. Terwijl ik eigenlijk nog opgenomen ben. Dus het was hectiek alom. En ze zijn zo ontzettend lief voor ons. Al bijna een jaar zorgen ze voor Jolie, jolie is zo opgenomen in hun gezin. Ze staat op de rouwkaart als onderdeel van het gezin. Echt, wat ze voor ons doen is onbetaalbaar.
Fijn LB dat ze zo goed opgenomen wordt, mooi om te zien En wat ontzettend goed van je dat je haar kon opvangen , ondaks dta je nog opgenomen bent, hektiek vast, maar vooral heel veel goed van jou!
Straks wordt mijn (mama's) autootje opgehaald en als het goed is gaan ze toch nog proberen om hem APK te krijgen. Daar ben ik erg blij mee, want ik zou het nu nog heel erg vinden als ik daar afscheid van moet nemen.
En nu ga ik Maud d'r kamer veranderen en een beetje meer een kleuterkamer van maken. Ik hoop dat ze het kan waarderen.....