Nouja, ik was extreem moe toen ik thuis kwam, dus er spookt echt van alles door mn hoofd. Gelukkig heeft een huisgenoot bevestigd dat die 's avonds gewoon stond waar ik em had neer gezet en op slot. Want die van hem had hij er naast gezet later.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
moet je m ook op slot doen he
nee geintje, kut voor je
ohja, dat ging ik doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef Yuki het volgende:
Bedtijd (stiekem een half uur geleden al)
Welterusten!![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
@MeMo, mijn speeltje (Alfa dus) is gestolen afgelopen nacht
Nogal ja, ergens hoop ik dat de remmen t weer begeven en dat die zich dood rijdt ofso. Die had ik zaterdag nl gefixed, maar vlakbij huis gingen we alweer slecht werkenquote:
Laat Karma haar ding maar doen idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nogal ja, ergens hoop ik dat de remmen t weer begeven en dat die zich dood rijdt ofso. Die had ik zaterdag nl gefixed, maar vlakbij huis gingen we alweer slecht werken
Ik ben wel echt héél blij dat mn laatste rit naar Aachen was, heb namelijk mooi mn hoogst gereden snelheid met die auto gehaald en dat ook geregistreerd met de GPSquote:
jeetje, dat meen je niet, wat kut zeg!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
@MeMo, mijn speeltje (Alfa dus) is gestolen afgelopen nacht
En nu, heb je een andere auto? Of hoe vervoer je je nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben wel echt héél blij dat mn laatste rit naar Aachen was, heb namelijk mooi mn hoogst gereden snelheid met die auto gehaald en dat ook geregistreerd met de GPS
Als ze die kerel(s) vinden, vertellen ze me maar beter niet waar die woont, want ik kan dan niet voor me in staan
Fiets, ik heb er 2 (eentje net op t station gelaten, vond t te koud om terug te fietsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef L-E het volgende:
[..]
En nu, heb je een andere auto? Of hoe vervoer je je nu?
Dank jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nog wel aan je gedacht vanavond peu, dat ik het zo kut voor je vind.
Ja, je hebt er geen fuck aan verder, maar het lijkt me zwaar klote.quote:
Nee, kan ik me voorstellen. Sterkte man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fiets, ik heb er 2 (eentje net op t station gelaten, vond t te koud om terug te fietsendus maar met de bus gegaan).
Ik hoopte een auto van mn ouders te lenen, maar die doen alsof et niet zo boeitdaar was ik te verbaast over om boos om te worden, dus dat ga ik morgen ff doen en dan proberen alsnog een auto van ze te krijgen. Anders iets in bruikleen ofso. Voor de komende maanden heeft het niet zoveel nut om een compleet andere auto te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |