Nee, 24 uur lijkt me niet normaal. Mijn tablet heeft 3 uur ofzo nodig om helemaal op te laden als ie onder de 15% zat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef kotter het volgende:
Men epad nu ligt nu vanaf gister avond tot nu aan de lading en hij is nog steeds niet vol.
Hij staat nu op iets meer dan driekwart.
Dit duurt wel erg lang, is dit normaal bij die dingen?
Wel bij de Chinese dingen ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef kotter het volgende:
Men epad nu ligt nu vanaf gister avond tot nu aan de lading en hij is nog steeds niet vol.
Ze zijn inmiddels bij firmware 2.1.04.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
Ow, m'n Archos 70 wil wel aan de voeding voordat ie de firmware update uitvoert
"Please connect DC-in to start the update"
Maar even doen dan.
Jah heb de stekker inmiddels binnen en om eerlijk te zijn....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:48 schreef UncleSam het volgende:
Marktplaats?
http://kopen.marktplaats.(...)r&qsf=0&submit1=Zoek
Dat is deze toch?
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-2240.html
Hoe bevalt ie? Heb je er al uitgebreid mee gewerkt?
Hoeveel MP camera heeft ie?
Uuh, wednesday is Engels, niet Chinees.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:36 schreef kotter het volgende:
woensdag noemen de chineze wednesday.
viel me net op op men home screen.
Leg hem eens op een warmere plek, mijn archos had dat ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef kotter het volgende:
Welke firmware draait hij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Jah heb de stekker inmiddels binnen en om eerlijk te zijn....
Vind ik de tablet ZWAAR K*T, internet is ongelooflijk traag (weet niet of dat bij de rest ook is) en af een toe onverwacht een error.. (forced close) maar ik heb me er ook nog niet in verdiept ivm drukke planning, dus ms kan er nog verbetering in komen..
iemand tips hiervoor? , andere wifi instellingen ms, goede apps of updates?
http://www.techtin.com/ga(...)-samsung-galaxy-tab/quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:22 schreef shhulp het volgende:
hoe kan ik 3G internet aanzetten op mijn Galaxy tab?
honeycomb op mijn archosquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef shiznuts het volgende:
Sexy... moet hebben... honeycomb... nu...
No Shit Sherlock... zei je dat ook toen Windows 98 uitkwam?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Microtubuli het volgende:
Honeycomb![]()
Ik wed dat het over 3 jaar zwaar verouderd is.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Microtubuli het volgende:
Honeycomb![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Microtubuli het volgende:
Honeycomb![]()
Wat kwam er ook alweer na windows 95? Oja 98!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
No Shit Sherlock... zei je dat ook toen Windows 98 uitkwam?
HTC tablet? Dat zou een leuke optie zijn, maar die is er dus nog niet? Ben heel tevreden over HTC, de telefoons hebben me de afgelopen vijf jaar nooit in de steek gelaten.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef wolferl het volgende:
Ik twijfel, of nog even wachten op de HTC tablet, of nu al een Archos kopen.
SERIEUS? DAT DIT KAN IN DE IT WERELD!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Microtubuli het volgende:
Honeycomb![]()
Wel tof dat je op afstand apps kan installeren. Handig in de toekomst voor werkgevers die bijvoorbeeld software op de telefoons of tablets van hun werknemers moeten updaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef remlof het volgende:
Ow Google's Android Market is tegenwoordig ook via het web toegankelijk: http://market.android.com
Ik heb geen idee, waar kan ik zien welke firmware hij draait?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke firmware draait hij?
Heb hier zelf geen last van gehad op mijn zt-180, alleen op de upgraded gebeurt het af en toe.
Instellingen, over de telefoon en dan android 2.1 een regel daaronder staat iets met 0904, 1030 of 1204 dat nummertje is de firmwareversie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, waar kan ik zien welke firmware hij draait?
En qua internet is mijn epad als ik op wifi zit ongeveer even snel als mijn blackberry.. (heel erg traaag dus) hebben jullie dit ook? want ik ging ervan uit dat wanneer ik via wifi mijn browser gebruik dat hij gewoon evensnel zou zijn als op mijn laptop..
of ligt dit aan mijn instellingen of zo iets dergelijks?
Ik heb precies hetzelfde als jou. Jaren gekut met WM OS gebaseerde telefoons. Toen maar eens voor de verandering in Oktober 2010 de Desire HD gekocht, geen seconde spijt van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
HTC tablet? Dat zou een leuke optie zijn, maar die is er dus nog niet? Ben heel tevreden over HTC, de telefoons hebben me de afgelopen vijf jaar nooit in de steek gelaten.
Ah ok zal vanavond als ik thuis ben er even naar kijken dan. Maar qua internet via wifi, werkt het bij jullie wel snel/goed? want ik vind mijn epad echt super traag surfen namelijk.. Had ik niet verwacht via een wifi verbindingquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Instellingen, over de telefoon en dan android 2.1 een regel daaronder staat iets met 0904, 1030 of 1204 dat nummertje is de firmwareversie.
Edit: Upadte op de ZT-180 II:
Ondertussen heb ik natuuerlijk even verder zitten spelen met mijn zt-180, ik heb er een root op gegooid en daarna wat tweak programmaatjes (autokiller memory optimizer, autorun mangager) erop gegooid, hierna nog maar 1 crash gehad, maar dit lag waarschijnlijk aan een probleem met de werking op grote schermen van de app
Een hoesje eromheen had ik de vorige keer ook al moeten doen, iets van een kickstand/hoesje met kickstand = geweldig!
Niet zo snel als mijn desire, maar toch nog wel redelijk snel, al geprobeerd met een andere browser? Skyfire, Opera etc?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Ah ok zal vanavond als ik thuis ben er even naar kijken dan. Maar qua internet via wifi, werkt het bij jullie wel snel/goed? want ik vind mijn epad echt super traag surfen namelijk.. Had ik niet verwacht via een wifi verbinding
Als je er voor een leuk prijsje vanaf moet kan je een PM sturenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef kotter het volgende:
ik begin men epadje een beetje saai te vinden:P
Ik heb er ook nog niet zoveel op staan.
Wat zijn echt de must haves?
(angry birds ben ik inmiddels ook al zat)
deze denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:46 schreef Paddo80 het volgende:
voor degene die er niet een uit china willen halen:
Point of view 7 inch 4 GB voor 129 euro
http://www.computerland.nl/Information.aspx?pid=1354
Om eerlijk te zijn heb ik er nog niet langer als een uur achter gezeten :S, heb het erg druk met school en werk gehad dus vandaar.quote:
Hoelang duurt het laden van een pagina?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:11 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik er nog niet langer als een uur achter gezeten :S, heb het erg druk met school en werk gehad dus vandaar.
Maar hij bevalt wel goed, werkt beter als verwacht en ook de kwaliteit van de software en het scherm vind ik super.
Enigste puntje is dat het browsen super langzaam gaat bij mij, ik vroeg me al af of het ms aan de instellingen ligt of dit op een andere manier versnelt kan worden.
En bij jou dan? welke apps zijn aan te raden?
Laden van een pagina duurt ong 7-10 seconden bij mij.. ik ga dit weekend even alles uittesten wat je me gestuurd hebt dan laat ik je wel even weten of het verbeterd is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoelang duurt het laden van een pagina?
Wat ik kan aanraden is om er een root (guide) op te gooien en dan: auto killer memory optimizer (market) te installerenik merkte het verschil duidelijk
Verder zou ik een andere browser instaleren daar gaat het het een stuk sneller door (zoals ik eerder al zei: Opera mini beta, Dolphin, skyfire).
Verder heb ik launcher pro geïnstalleerd, al zit er al ADW op normale zt-180 (dacht ik).
Verder taskkiller die er standaard opzit heb ik vervangen door een andere, omdat die een betere widget had (standaard bugde nog wel eens).
Ik zou zeggen kijk eens op: Slatedroid.com/zt-180daar staan nog een paar tweaks/handige apps op
Nog steeds niet? ik kan me herinneren dat je hem voor mij had besteld bij bic toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef beeklaan het volgende:
Ik heb em helaas nog niet ItWasWritten.
Rooten is het vrijgeven van je systeem (superuser).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Laden van een pagina duurt ong 7-10 seconden bij mij.. ik ga dit weekend even alles uittesten wat je me gestuurd hebt dan laat ik je wel even weten of het verbeterd is.
Rooten kwam ik al tegen op internet, maar qwat hhoud het precies in? je hackt het besturingssysteem ofzo?
Kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 01:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Iemand hier de ZT-180?
Ik las geloof ik dat jij (robertNL) deze hebt aangeschaft? Ben in iedergeval op verschillende plaatsen reviews tegengekomen onder jou naam, dus ik denk van wel
Mij leek hij voor een 10'' een goed bang for buck gehalte te hebben. hij kost dan ook maar rond de 1 1 0 euroquote:Als ik zo wat rond kijk lijkt dat mij een van de betere tablets in die prijsklasse. Met 1ghz en 256mb ram, dat heb ik bij andere tablets nog niet gevonden onder de 200eu. Als iemand dat wel heeft hoor ik het graag natuurlijk
Over de snelheid ben ik zeer te spreken, zeker als je af en toe de taskkiller gebruikt en een memory optimizer installeert (zonder werkt hij ook goed maar memory optimizer laat hem net even wat beter draaienquote:Ik had ook ergens gelezen dat de boze vogeltjes er redelijk/goed op draaien? Dat is bij mijn weten toch een ietwat zwaar programma, mijn desire draait het prima, maar de htc legend van mn vriendin heeft er al wat moeite mee. Aan de andere kant gaat internet/youtube etc prima op die htc legend. Als deze ZT-180 dus qua snelheid daar in de buurt zit, zou ik tevreden zijn.
De zt-180 zijn hardware is al een aantal keer veranderd. b.v: andere wifi chip, betere batterij, beter scherm. dit heeft er voor gezorgd dat de horror verhalen die je nog kan lezen (rond augustus vorig jaar) verleden tijd zijn. Zelf zit ik hier 3 betonnen muren en een verdieping hoger en ik heb goede ontvangst met mijn wifi.quote:Wel zag ik ergens dat wifi bereik heel slecht is met die tablet? over alleen wifi ontvangst als je in precies dezelfde kamer als de router zit? Dat lijkt me wat onhandig..
Toen de zt-180 in juni/juli vorig jaar uitkwam dacht/zei men dat er inderdaad een cortex A8 in zou zitten, dit bleek achteraf een infotm x220 (ARM 11) in te zitten, daardoor is de tablet ook zo goedkoop.quote:edit:
Lees trouwens dat er een langzamere(of in iedergeval slechter type) processor in zit dan wat ze eigenlijk marketen?
En dat flash er dus niet op zou werken, ongeacht of je er froyo op zou hebben of niet.
Linkje
De Epad met gps zal iets soepeler lopen maar die is dan ook +- 20 euro duurder, aangezien ik hoorde dat de gps niet heel erg goed was ben ik toen voor de zt-180 gegaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef beeklaan het volgende:
Die van kotter is niet met 512 RAM geheugen. Die van Robbert wel.
Achteraf weet ik niet of het het waard was, het was 70 euro meer, achteraf had ik hem met China post moeten laten komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef beeklaan het volgende:
Die 20 euro is mij die camera en GPS niet waard.
Verder vroeg ik me af of die 80 euro (ofzo? met invoerrechtend etc) het wel waard is om android 2.2 te hebben en 512 ram geheugen? Of dat je dan niet beter gelijk voor een hele andere tablet kan gaan.
Hopelijk wordt de mijne na lunar zo snel mogelijk verscheept.
Dat hij flash mist, lijkt me wel vrij kut. Maar goed. Laat ik niet oordelen voordat hij binnenkomt.
Welke andere tablet zou je dan voor gaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef beeklaan het volgende:
Verder vroeg ik me af of die 80 euro (ofzo? met invoerrechtend etc) het wel waard is om android 2.2 te hebben en 512 ram geheugen? Of dat je dan niet beter gelijk voor een hele andere tablet kan gaan.
Verder zit er rond die prijs niet veel (10''), als je rond de 300 gaat dan kun je beter naar Archos gaan kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dus voor 70 eu meer heb je die versie met 512 mb?
Dat is misschien inderdaad wel wat veel geld voor dat beetje dubbele ramgeheugen. Als het echter soepeler loopt zou dat wel fijn zijn. En froyo erop zou natuurlijk helemaal fijn zijn.
Maar
[..]
Welke andere tablet zou je dan voor gaan?
Ik heb in die prijsrange sowieso erg weinig gezien?
Meeste wordt met 128mb verscheept, dan hou je helemaal niks over. Enlighten me please als je andere tablets in die prijsklasse(100-300eu) weet die meer de moeite waard zouden zijn..
quote:The First Good Android Tablet Has Locked Down Wi-Fi and Costs $800
The Motorola Xoom sure has a lot of whizbang stuff inside: Crazy dual-core processors! Nvidia graphics! HD camcorder! 1GB RAM! Front camera! 3G that's somehow magically upgradeable to 4G! But, uh, it's eight hundred dollars. And it gets worse.
The worse being fine print in the leaked Best Buy ad that says:
‘To activate WiFi functionality on this device, a minimum of one month data subscription is required.’
[...]
The pricing is horribly wrong for a couple of reasons on top of that. One, there isn't a cheaper option. While the most expensive iPad with 3G and 64GB of storage was $830, people still had the option to purchase a bunch of cheaper models, down to $500. In other words, the iPad cost as much as a netbook; the Xoom costs as much as a laptop.
[...]
Don't get me wrong, the reason the pricing seems so gross is that we've been waiting for nearly a year for some real iPad competiton. And at $800, with required data service, I think Moto will mostly be selling them to diehard nerds.
Dat zal 't zijn.quote:Over de hele wereld zijn er nu gelukkige mensen (of minder gelukkige) die met hun Notion Ink Adam kunnen spelen. Bij sommige is het een mooi speeltje, maar velen vinden dat het veel te vroeg uitgebracht is. Het scherm werkt niet lekker mee, de browser doet het niet goed, PixelQI scherm is te donker , de panels verlopen niet soepel, flash in de browser werkt niet, HD films afspelen gaat met moeite.
Aangezien de dollar prijs vaak wordt omgezet naar de euro prijs....quote:Op maandag 7 februari 2011 14:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oef, 800 dollar vind ik wel erg veel.
Dat is al 1 van de major reasons dat ik geen tab of ipad haal..
Ik gebruik Dolphin op m'n Archos, echt een fijne browser.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef kotter het volgende:
Robert wat heb jij zoal op je epad om het soepeler te laten draaien en om hem leuker te maken.
Ik ben er nu al een beetje op uitgekeken omdat ik niet echt weet wat ik er op kan zetten.
Ook is het heel vervelend dat hij geen flash afspeeld, bijv. youtube filmpjes in een blog ofso doen het niet. Ik heb skyfire gedownloade in de market daar stond dat die wel flash speelde maar hij doet alsnog niks.
Skyfire doet het bij somigge sites wel en sommige sites niet, verder doe ik gewoon wat internetten op men Epadquote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef kotter het volgende:
Robert wat heb jij zoal op je epad om het soepeler te laten draaien en om hem leuker te maken.
Ik ben er nu al een beetje op uitgekeken omdat ik niet echt weet wat ik er op kan zetten.
Ook is het heel vervelend dat hij geen flash afspeeld, bijv. youtube filmpjes in een blog ofso doen het niet. Ik heb skyfire gedownloade in de market daar stond dat die wel flash speelde maar hij doet alsnog niks.
Ik dolphinhd, maar die mini is lekker simpel, lijkt me ook wel watquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gebruik Dolphin op m'n Archos, echt een fijne browser.
:y ik heb hem ook geïnstalleerdquote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef kotter het volgende:
Dus dolphin is goed voor flash?
En ik heb op mijn galaxy S applanet, kan je dat ook op de epad instaleren?
Het is een soort installous (ipohne)
Pinnetje aan de zijkant eruit trekken en dan draaien voor de datum.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:37 schreef ItWasWritten het volgende:
Heel leuk zon epad, maar Hoe stel ik in godsnaam De datum en tijd in?
Staat gewoon op de site van die Zwarte Markt App die we maar beter niet gaan noemen.quote:
Dit is dus het homescreen(1 van de 2 dan) van je geupgrade ZT-180?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:49 schreef RobertNL het volgende:
Dm gestuurd over hoe je de app kan installeren via een usb stick
[ afbeelding ]
1 van mijn 3 2 ingerichte homescreens
mischien wel een beetje dubbel (Tijd en datum, maarja)
Het valt redelijk te spelen, door het filmen heb ik het idee dat het erger lijkt dan het in werkelijkheid isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ziet er inderdaad wel grappig uit
Maar de tablet heeft het er wel goed zwaar mee zo te zien, is het wel speelbaar?
Toch wel kunstig, met 1 gig en 512mb ram.
Kan me herinneren dat toen ik waaaay back een pentium2 met 1gig had en 128mb ram, en een klein voodoo-kaartje, je toch ook al 3d racegames kon spelen.
Dat het gebrek aan een 3d-kaart zoveel problemen geeft..
Ik gebruik de mijne nog dagelijks. Weliswaar meer in de trein (zoals nu) dan thuis, maar zou 'm toch al niet meer willem missen. Het apparaat werkt subliem en heeft echt mijn verwachtingen zwaar overtroffenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:22 schreef ElmoFan het volgende:
Ik merk dat ik mijn archos (70 8gb) niet zo heel veel gebruik eigenlijk, het is een leuk speeltje, maar ik gebruik mijn ipod touch meerVoor hoeveel zou ik hem kunnen verkopen? Hij is nog in perfecte staat behalve die rechterspeaker.
Ik denk dat wij 'em anders gebruiken. Als een soort van personal assistent en deels desktop/laptop-vervanging voor office documenten en pdf-jes op de werkvloer, maar natuurlijk ook gewoon voor de multimedia- en entertainmentdoeleinden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gebruik de mijne nog dagelijks. Weliswaar meer in de trein (zoals nu) dan thuis, maar zou 'm toch al niet meer willem missen. Het apparaat werkt subliem en heeft echt mijn verwachtingen zwaar overtroffen
Internetten doe ik ook vaak op mijn ipod maar ik dacht dat een groter scherm fijner zou zijn. Internetten gaat helaas niet zo soepel als op mijn ipod touch. Verder fiets ik en ga ik nooit emt het OV dus een filmpje kijken onderweg zit er ook niet in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik denk dat wij 'em anders gebruiken. Als een soort van personal assistent en deels desktop/laptop-vervanging voor office documenten en pdf-jes op de werkvloer, maar natuurlijk ook gewoon voor de multimedia- en entertainmentdoeleinden.Wat dat betreft zijn die dingen echt briljant, maar dat had ik van tevoren stiekem ook wel verwacht.
Maar een wat jongere doelgroep die er inderdaad alleen spelletjes op wil spelen en mee naar muziek wil luisteren, ja, dan heb je genoeg aan een iPod touch, die dan ook nog eens makkelijker mee te nemen is.
Zo kun je ook niet zeggen welke tablet de beste is, dat hangt van ieders situatie en voorkeuren af.
Welke browser gebruik je dan? Ik vind Dolphin HD echt perfect werken om mee te internetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Internetten doe ik ook vaak op mijn ipod maar ik dacht dat een groter scherm fijner zou zijn. Internetten gaat helaas niet zo soepel als op mijn ipod touch. Verder fiets ik en ga ik nooit emt het OV dus een filmpje kijken onderweg zit er ook niet in.
dolphinHDquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je dan? Ik vind Dolphin HD echt perfect werken om mee te internetten.
zt-180 processor = infomix x220quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef shiznuts het volgende:
Krijg net een mailtje van Redcoon dat ze de Easypix tablet verkopen... (Ik heb ook geen idee)
http://www.redcoon.nl/ind(...)asypix_EasyPad_1000/
Weliswaar was dat van de Oostenrijkse Redcoon, die hebben wel informatie:
1024x600 px, 10,2" 16:9 Touchscreen, ZT180 1GHz processor.
Zou het wat zijn voor 189 euro?
Upd:
http://www.easypix.eu/easypad1000_en.html ai, resistive touch.
[ afbeelding ]
Maar ja, was te verwachten voor die prijs. Wel claimen ze 1080p-support te hebben.
Die slogan ook!'Keep it real' en ziet er dan uit als een iPad/Galaxy Tab-hybride.
Let op er is daarvan 1 versie die 100 euro meer kost en resesief heeft, en 1 van 150 meer die capative heeft. Maar mischien is de prijs ook wel verlaagdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik las net ook ergens iets over een gpad? die had wel een A8 proc erin, maar verder kon ik zo snel weinig erover vinden.
Lag wel bijna 100eu boven de Zt-180, maar wel capacitief scherm ook..
pff, keuzes keuzes
geen idee, ik zal eens kijken wat ik normaal met mijn desire verstook per maandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef beeklaan het volgende:
Hoeveel MB kosten normale pagina's dan? Dit forum, Nu.nl, Geenstijl. Geen Youtube.
Eeeh... Is gewoon hetzelfde als de ZT-180 van BIC.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef shiznuts het volgende:
Krijg net een mailtje van Redcoon dat ze de Easypix tablet verkopen... (Ik heb ook geen idee)
http://www.redcoon.nl/ind(...)asypix_EasyPad_1000/
Weliswaar was dat van de Oostenrijkse Redcoon, die hebben wel informatie:
1024x600 px, 10,2" 16:9 Touchscreen, ZT180 1GHz processor.
Zou het wat zijn voor 189 euro?
Upd:
http://www.easypix.eu/easypad1000_en.html ai, resistive touch.
[ afbeelding ]
Maar ja, was te verwachten voor die prijs. Wel claimen ze 1080p-support te hebben.
Die slogan ook!'Keep it real' en ziet er dan uit als een iPad/Galaxy Tab-hybride.
Dat zei ik gammaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Eeeh... Is gewoon hetzelfde als de ZT-180 van BIC.
Als je die koopt betaal je gewoon 79 euro te veelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
zt-180 processor = infomix x220
Edit: Het is een rebranded ZT-180
Is dat china avontuur zo gevaarlijk dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef RobertNL het volgende:
Zt-180 is een rebranded INFOTM X220 (Bijna goeddeed het uit mijn hoofd
)
Heb die stomme dongel nog niet aan de gang, wel netwerk geen internet..
1 van mijn Epad's staat in V&A voor de mensen die het China avontuur niet aandurven
Voor internet zeker, maar wat wil je op school gebruiken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:26 schreef Thaboel het volgende:
Ik zit te denken aan een Archos 10,1. Beetje simpel internetten thuis. En voor school. Aangezien ze toch lichter en kleiner zijn dan een 'normale' laptop. Aanrader of toch aan de laptop?
nee hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:00 schreef ray_nl het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze:
http://www.brandsdragon.com/products/product_27799.htm
Zag net trouwens in het Chinese webshop topic dat buyincoins failliet is.
De goedkoopste optie is 37 dollar :/ , Bij bic (als die straks weer te bereiken is) kan je hem goedkoper krijgen. met de coupon + referrerquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:15 schreef ray_nl het volgende:
Hoe kom je op 191 dollar?
Met die ElectronicsWholeSale code kom ik, met een 8 GB kaart erbij op 162,01 dollar.
Begreep ergens anders namelijk dat je die 37 dollar verzendkosten weer uit zou kunnen zetten?
Weet je anders ergens waar deze goedkoper te krijgen is, vond hem er wel goed uitzien.
Als je op school veel moet typen zou ik toch voor de laptop gaan. Ik bedoel deze post kost me op m'n Archos minstens 2x zoveel tijd als met een normaal keyboard.quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:26 schreef Thaboel het volgende:
Ik zit te denken aan een Archos 10,1. Beetje simpel internetten thuis. En voor school. Aangezien ze toch lichter en kleiner zijn dan een 'normale' laptop. Aanrader of toch aan de laptop?
Even gekeken (met mobiel) en hij kost met de codes 168 dollar = 129 euroquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De goedkoopste optie is 37 dollar :/ , Bij bic (als die straks weer te bereiken is) kan je hem goedkoper krijgen. met de coupon + referrer
aantekeningen maken. Verslagen maak ik sowieso thuis op de pc. En als ik er miss powerpoints op kan maken en/of op kan zetten zodat ik die gewoon opschool op een beamer aan kan sluiten ofzo. Of is dat echt nog teveel gevraagt van een tablet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor internet zeker, maar wat wil je op school gebruiken?
Vandaag de ZT-180 versie 2 besteld via aliexpress.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Verder zit er rond die prijs niet veel (10''), als je rond de 300 gaat dan kun je beter naar Archos gaan kijken.
Maar die 10'' met 512 ram is nu wel redelijk goedkoop via china post te krijgen geloof ik.
http://www.aliexpress.com(...)2MB-wholesalers.html als je fullfilment via aliexpress doet dan is deze 170 dollar, weet alleen niet hoe ups met invoerrechten is...
De Archos tablets hebben een HDMI uitgang, dus die sluit je zo aan op een beamer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 04:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
aantekeningen maken. Verslagen maak ik sowieso thuis op de pc. En als ik er miss powerpoints op kan maken en/of op kan zetten zodat ik die gewoon opschool op een beamer aan kan sluiten ofzo. Of is dat echt nog teveel gevraagt van een tablet?
Hoeveel heb je er voor betaald? en wat voor verzend methodequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vandaag de ZT-180 versie 2 besteld via aliexpress.
Nu maar wachten/hopen/bidden dat hij snel/heel aankomt
Ben benieuwd!
maar kan je powerpoints op de archos maken? En ook 'ingang' zetten via de tablet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
De Archos tablets hebben een HDMI uitgang, dus die sluit je zo aan op een beamer.
Maken zal niet handig wezen, afspelen zal vast een app voor bestaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
maar kan je powerpoints op de archos maken? En ook 'ingang' zetten via de tablet?
Heb er net geen 200 voor betaald.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaald? en wat voor verzend methode?
quote:Dear Thijs ####,
Your payment for order 100##### has been confirmed. We will ship your order out within 5 business days as promised. After doing so, we will send you an e-mail notifying you of the tracking number. If you have any other questions, please feel free to let me know. Thanks!
Hope you enjoy purchasing from us and look forward to serving you again.
Best Regards
Great Century Co. Ltd.
Peng Jinwei
Nu hopen dat hij snel verzonden word.quote:
Tethering... of 3G module (USB-stick).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:18 schreef ItWasWritten het volgende:
hoe kan ik 3g internet ontvangen dan via me zt-180?
En weet iemand zo waar ik de zt-180 het goedkoopste kan halen? (incl toetsebord map)
Via een usb modem, deze zijn vrij goedkoop op marktplaats te vinden omdat vodafone ze weg gaf bij nieuwe abonnementen. Ik had er 1 voor minder dan 20 euro met 1 gig data tegoed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:18 schreef ItWasWritten het volgende:
hoe kan ik 3g internet ontvangen dan via me zt-180?
En weet iemand zo waar ik de zt-180 het goedkoopste kan halen? (incl toetsebord map)
Is dat zo gebruiksonvriendelijk dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zie net dat er een nieuwe firmware voor mijn upgraded zt-180 ismorgen weer wat te doen dus.
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is dat zo gebruiksonvriendelijk dan?
Dat je een spreekwoordelijke dag kwijt bent om nieuwe firmware erop te gooien?
Veel plezier met je tablet ^^quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:03 schreef -J-D- het volgende:
Heb de Archos 101 zojuist gekocht... Net even mee lopen klooien. Kon gelijk al een firmware-update installeren.
Nu ff googlen of rooten aangeraden wordt of niet.
quote:
Heb hem geroot en de market erop gezet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee hoorhet is vrij simpel
heb nu net mijn tablet (die tekoop is, de normale zt-180) geupdate naar 2.2 het duurde minder dan 40 minuten + ik faalde omdat ik iets niet gelezen had
dus als je wil kan het in 10 minuten. (zal de volgende keer proberen een filmpje te maken
)
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet zeker als ik mijn upgraded vandaag ga upgraden (zoals ik gisteren zei) er is geen change log vrijgegeven dus ik wacht even af wat andere gebruikers zeggen.
[..]
Veel plezier met je tablet ^^
Rooten geeft altijd voordelensoms ook nadelen maar die weet ik in dit geval niet
Ik moet m'n 70 ook nog rooten, hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb hem geroot en de market erop gezet.
Heerlijk apparaat
Ik heb hem vandaag tegenover die mediamarkt gekocht bij Dynabytequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet m'n 70 ook nog rooten, hoe doe je dat?
Ow ik was bij Mediamarkt Arnhem net en daar hebben ze nu de Archos 70 en 101IT gewoon op voorraad.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag tegenover die mediamarkt gekocht bij Dynabyte
Rooten is simpel. Heel simpel. Heb de uitleg gevolgd in de OP van tweakers.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433501//
In 2 minuten gepiept.
Binnenkort ff tethering uitzoeken. Tenminste, ik dacht dat het zo heette als je je telefoon als accesspoint wil gebruik zodat je ook zonder wifi kan internetten op je Archos.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef RobertNL het volgende:
de app: Wifi hotspot (standaard bij normale Desire dus vast ook bij de HD)
Werkt ook als goede battery drain
Merci. Heb ze besteldquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef shiznuts het volgende:
Tipje voor je 101 trouwens:
- Cover
- Anti-glare & -fingerprint protector (weet niet of deze hetzelfde is)
Oh, rooten klinkt niet zo ingewikkeld opeens, als ik dat dan lees inderdaad.Maar wat zijn precies de voordelen ervan, dat zie ik namelijk niet zo 1-2-3?
Done, thanks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag tegenover die mediamarkt gekocht bij Dynabyte
Rooten is simpel. Heel simpel. Heb de uitleg gevolgd in de OP van tweakers.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433501//
In 2 minuten gepiept.
Binnenkort ff tethering uitzoeken. Tenminste, ik dacht dat het zo heette als je je telefoon als accesspoint wil gebruik zodat je ook zonder wifi kan internetten op je Archos.
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef -J-D- het volgende:
[..]Merci.
Die maakt gewoon een wireless verbinding waar ik zelf een code voor kan bepalen? En de Archos vindt hem dan gewoon?
Bij Archos gaven ze dat aan als voordeel geloof ik (het kunnen gebruiken van andere firmware).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar verlies je ook niet garantie ofzo als je de originele boel eraf gooit en gaat rooten?
Nou maakt dat voor mijn china-ding straks weinig uit, want denk dat dat lastig wordt qua claimen van garantie
Mijn updated is (nog) niet gerootquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb jij op je ZT dan nog de 'normale' firmware staan, of is die ook geroot?
quote:
Nee, het valt mij totaal niet op, gebeurt hooguit als je heel veel programma's open hebt.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef Zwansen het volgende:
Toch jammer dat al die Archos dingen nog steeds niet zo soepel scrollen e.d. als de iPad. In dit filmpje is dat echt duidelijk te zien:
Natuurlijk is de prijs ook minder, maar ik vind het er niet uit zien iig. Mn Desire heeft daar veel minder last van. Hebben de Archosbezitters daar geen last van?
Hij runt 'em out-of-the-box met 2.1 hè...quote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef Zwansen het volgende:
Toch jammer dat al die Archos dingen nog steeds niet zo soepel scrollen e.d. als de iPad. In dit filmpje is dat echt duidelijk te zien:
Natuurlijk is de prijs ook minder, maar ik vind het er niet uit zien iig. Mn Desire heeft daar veel minder last van. Hebben de Archosbezitters daar geen last van?
Jeetje, is dat 12 of 14 inch of zo?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:27 schreef Fendy het volgende:
Benieuwd naar de releasedates van de galaxy Tab II, lijkt me zeer interessant met Honeycomb erop en zulks.
[ afbeelding ]
Het is geen officiële prijs. Zie de update in onderstaande link.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Denk dat ze zichzelf inderdaad wel heul erg uit de markt prijzen zo..
Wat zou daar nou voor marketingtruc achter zitten? Lijkt me toch erg onhandig..
10.1" om precies te zijnquote:
Ik wil het.quote:Samsung breidt Galaxy Tab portfolio uit met 10,1 inch powerhouse
Samsung en Vodafone kondigen Samsung Galaxy Tab 10.1 aan
Samsungs eerste Honeycomb dual-core smart media device
Krachtige Samsung Galaxy Tab 10.1 is ultieme entertainer
Delft, 13 februari 2011 Samsung, marktleider in Android tablets, kondigt samen met Vodafone de Samsung Galaxy Tab 10.1 aan. Deze krachtige dual-core tablet is Samsungs eerste device dat draait op Android 3.0 (Honeycomb). Of je nu games wilt spelen, e-books wilt lezen of je Facebookstatus wilt actualiseren, de slanke en lichtgewicht Samsung Galaxy Tab 10.1 is de ultieme entertainer. Deze nieuwe tablet bouwt voort op het succes van de Samsung Galaxy Tab, waarvan al meer dan twee miljoen exemplaren zijn verkocht.
Samsung is marktleider in tablets die draaien op het Android besturingssysteem. Wij willen consumenten verschillende devices aanbieden die rijk aan features zijn, zegt Geert Mol, van Samsung Mobile Nederland. Met een 10,1 inch display en dual surround sound speakers kunnen gebruikers onderweg maximaal van multimedia genieten.
Patrick Chomet, Vodafones Group Director Terminals zegt: Vodafone klanten in meer dan 20 landen over de hele wereld, zijn de eersten die de Galaxy Tab 10.1 komend voorjaar kunnen kopen. Samsung heeft een stijlvol en toonaangevend tablet ontwikkeld dat draait op het nieuwe Android 3.0 besturingssysteem. In veel landen zal dit het eerste Honeycomb device zijn. Vodafones concurrerende datatarieven en betrouwbare en snelle netwerken maken van het gebruik van de Samsung Galaxy Tab 10.1 een echte experience.
Ultiem entertainment
Het 10,1 inch display met een glasheldere resolutie van 1280x800 maakt de Samsung Galaxy Tab 10.1 ideaal voor het genieten van honderdduizenden games en applicaties die verkrijgbaar zijn op Android Market. De dual surround sound speakers maken de beleving compleet. Uiteraard kun je op de Galaxy Tab 10.1 prettig op internet surfen. Daar zorgen de Android browser en Flash 10.1 voor. Met de 8 megapixel camera met autofocus aan de achterzijde en de 2 megapixel camera aan de voorzijde kun je zelfs in HD opnamen maken en direct op het display laten zien.
Krachtig en snel
In de krachtige en razendsnelle Galaxy Tab 10.1 heeft Samsung Honeycomb geïntegreerd. Dit is de nieuwste versie van Androids besturingssysteem dat voor tablets is geoptimaliseerd. Dankzij de 1 GHz dual-core applicatieprocessor roep je internetpaginas razendsnel op en geniet je van multimedia in de hoogste kwaliteit. De dual-core processor, het energiezuinige DDR2 geheugen en de 6860mAh batterij zorgen ervoor dat de krachtige Galaxy Tab 10.1 efficiënt met energie omgaat.
Lichtgewicht
Met een gewicht van slechts 599 gram en een dikte van 10,9 millimeter is de Galaxy Tab 10.1 lichter, dunner en daarmee makkelijk mee te nemen. Vanzelfsprekend wil je met de tablet altijd online kunnen. Daarom heeft Samsung standaard supersnel HSPA+ 21 Mbps, Bluetooth® 2.1+EDR en Wi-Fi 802.11 a/b/g/n geïntegreerd om mobiele downloadsnelheden te verhogen en de benodigde tijd voor datatransfers te verlagen.
De Samsung Galaxy Tab 10.1 is vanaf het tweede kwartaal in Nederland verkrijgbaar.
De home tablets zijn de oude trage, de internet tablets zijn de nieuwe. Voor de market moet je even een programma erop downloaden en installeren, heel eenvoudigquote:Op maandag 14 februari 2011 08:20 schreef Vow het volgende:
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken voor een tablet en denk nou aan een Archos tablet. Het is alleen een beetje door de bomen het bos niet meer zien. Ze hebben home tablets en internet tablets en qua specs kom ik er niet helemaal uit, lastig te vergelijken.
Het is voor mij ook voor op de bank, een beetje surfen, mailen, tweeten, een spelletje etc. Sommige hebben echter maar 128 mb ram en dat lijkt me wat laag?
Aanraders? Advies?
En als ik die rootdinges uitvoer dan kun je gewone android apps gebruiken? Want anders ben je geloof ik gebonden aan welke Archos zelf op de markt brengt?
Las ook iets over codecs die je los moest kopen bij Archos, ze zien er namelijk wel erg lekker uitquote:Op maandag 14 februari 2011 08:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
De home tablets zijn de oude trage, de internet tablets zijn de nieuwe. Voor de market moet je even een programma erop downloaden en installeren, heel eenvoudig
Kijk daar heb ik wat aan. Beter omkijken voor een internet tablet dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
De home tablets zijn de oude trage, de internet tablets zijn de nieuwe. Voor de market moet je even een programma erop downloaden en installeren, heel eenvoudig
Waar is deze te koop en wat kost ie?quote:Op maandag 14 februari 2011 07:01 schreef kiddyl het volgende:
Ik ben het laatste half jaar heel erg veel bezig geweest met Android tablets en heb al tientallen verschillende getest inmiddels. Woon en werk nu in China en kan redelijk makkelijk aan tablets komen (ook prototypes getest, maar daar kun je heel weinig mee).
Gisteren weer eens een nieuwe tablet getest:
9.7" IPS Freescale IMX515 800MHz processor
Android 2.2 met flash
1024 x 768 4:3 scherm (heeft iPad afmetingen) Capacitief en multi-touch
512MB geheugen
4GB opslag waar ong 1,5GB door systeem wordt gebruikt (MicroSD uitbreidbaar)
Camera
WiFi
etc
Benieuwd wat dat moet gaan kosten icm abbo..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef Fendy het volgende:
[..]
10.1" om precies te zijn
Persbericht:
[..]
Ik wil het.
Ik las zonder abbo rond de 699.-quote:Op maandag 14 februari 2011 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Benieuwd wat dat moet gaan kosten icm abbo..
Je kan eventueel kijken naar mijn onderschrift. Volgens mij mag ik niet zo maar linken hier.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:45 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Waar is deze te koop en wat kost ie?
quote:Op maandag 14 februari 2011 07:01 schreef kiddyl het volgende:
Ik ben het laatste half jaar heel erg veel bezig geweest met Android tablets en heb al tientallen verschillende getest inmiddels. Woon en werk nu in China en kan redelijk makkelijk aan tablets komen (ook prototypes getest, maar daar kun je heel weinig mee).
[..]
Kwam me al bekend voor inderdaad.quote:Ik woon en werk inmiddels in China en kan van daaruit de marktontwikkelingen goed volgen.
Niet zomaar ongevraagd, of wanneer het illegale praktijken betreft, maar in deze context lijkt me het geen spam maar gevraagde hulp bieden.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:21 schreef kiddyl het volgende:
[..]
Je kan eventueel kijken naar mijn onderschrift. Volgens mij mag ik niet zo maar linken hier.
Gewoon geroot bedoel je met dat programma?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb eergisteren trouwens mijn Archos 101 geformatteerd, ff met een schone lei begonnen, de originele content teruggezet (vorig keer na de firmware upgrade+format waren de filmpjes, afbeeldingen en muziek weg, die ik eigenlijk wel sjiek vond) en de boel geSuperUserd. Ook eens aan het experimenteren met verschillende launchers, kijken hoe dat bevalt.
Jup. That's what's happenin'.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Gewoon geroot bedoel je met dat programma?
Ik gebruik op mijn Desire HD Launcher Pro. Misschien dat ik dat hier ook op ga zetten.
Ik kijk alleen naar types als de Galaxy Tab en de Xoom, omdat ik daarbij normale garantievoorwaarden krijg, i.t.t. de (even kort door de bocht) Chinese rommel waarbij het nog maar de vraag is of je uberhaupt garantie krijgt en of alles wel werkt als het eenmaal aangekomen is. Daar betaal ik graag wat meer voor. Maar meer dan 600 euro voor een (highend) tablet vind ik ook belachelijk...quote:Op maandag 14 februari 2011 16:25 schreef shiznuts het volgende:
De Galaxy Tab en iPad zijn meer voor mensen die eh... tja, waarom zou je een Galaxy Tab of iPad kopen? Nou ja, waarschijnlijk de mensen die een tablet willen, de prijs/kwaliteit-verhouding niet zo uitmaakt, vanwege de 'want duurder = beter en geld heb ik' instelling en de geïntegreerde sensors (3G, GPS, ambient light sensor, geavanceerde accelerometers/kompas), maar goed, dan nog liggen die zo rond het 600 euro-bereik. Wat mij betreft de norm voor high-end tablets.
Juist. Met die informatie kunnen we dus helemaal niks he.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef Haque het volgende:
Ik heb zo'n 63euro dingetje, kun je daar helemaal geen avi mee kijken??????? of ligt dat aan mijn rom?
Gooi er ff Vplayer op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef Haque het volgende:
Ik heb zo'n 63euro dingetje, kun je daar helemaal geen avi mee kijken??????? of ligt dat aan mijn rom?
Gebruik jij je tablet nog vaak?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gooi er ff Vplayer op.Zou moeten werken. Hoewel, werken is een groot woord, dat 63-euroding, die heeft niet dezelfde processor als een 1-Ghz-ding, dus dat het ook soepel zal afspelen dat is nog maar de vraag. Sowieso kun je 720p en 1080p vergeten.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gebruik jij je tablet nog vaak?
Bij mij werd hij de 4e dat aangemeld bij dhl, toen gezecht dat hij verzonden was, en vervolgens op dag 7 pas opgehaald bij de leverancierquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Snif, vrees dat ze daar in china toch de volle 5 werkdagen gaan gebruiken..
Is nog niks verzonden.
Jawel, alleen oude mensen kijken je raar aan, want die denken dat ze in het jaar 2088 zijn beland.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:26 schreef drumstickNL het volgende:
Wat ik mij afvraag, kun je ook normaal ergens zitten zonder dat mensen je aanstaren? Zoals dat naar laptop gebruikers gedaan word.
Hehe, het is alleen dat ik nooit mensen met een tablet zie zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jawel, alleen oude mensen kijken je raar aan, want die denken dat ze in het jaar 2088 zijn beland.
Weet ik iig dat ik nog geen updates moet doen op mijn ZT-180 straksquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:40 schreef RobertNL het volgende:
Net een update proberen te doen op mijn upgraded zt-180.
Op de normale ging het allemaal heel simpel, maar dat lijkt op mijn V2 toch wat moeizamer te gaan.
Even proberenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef DemonRage het volgende:
Archos heeft inmiddels firmware 2.1.08 uitgebracht voor de generatie 8 tables.
* DemonRage gaat nog ff de kat uit de boom kijken.
Ik vraag me af of de 3G het waard is. Met mijn mobiel heb ik 20% van de tijd geen snelle internet verbinding maar ik maak er wel veel gebruik van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Devolution het volgende:
De prijzen van de Motorola Xoom zijn bekendgemaakt: $799 voor de normale (3G) versie en $600 voor de Wifi versie![]()
Ik ben wel opgelucht, voor $600 wil ik de Xoom best aanschaffen. $800+ voor een tablet gaat mij echt te ver.
Hier hebbie alvast link: Firmware 2.1.08 downloadquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Even proberenik kan hem alleen niet vinden via de tablet zelf, morgeneven op de pc kijken
Huh? Ik heb 2.1.4 op mijn Archos 101. Die lijkt me toch nieuwer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef DemonRage het volgende:
nu je het zegtquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Huh? Ik heb 2.1.4 op mijn Archos 101. Die lijkt me toch nieuwer.
Hehe, verder zijn het wel (een van) de meest smalle randen die je zult tegenkomen. De zijkanten wat breder dan de boven en onderkant (landscape) zodat je 'em stevig vast kunt houden tijdens het gebruikelijke webbrowsen e.d.. Toch wel fijn inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef -J-D- het volgende:
Nog even een grappige gedachtenkronkel:
Ik vond de zwarte rand om de Archos 101 niet heel erg mooi. Maar goed, nu ik het apparaat heb, is het toch wel handig dat niet heel het apparaat touchscreen isJe moet ergens je handen laten.
De touch is ook goed (was resistief meen ik)?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef Vow het volgende:
Jeee mijn PoV is vandaag gebracht.Eerste indruk is goed. 7 inch scherm is perfecte maat voor mij. Schermkwaliteit is opvallend goed en redelijke kijkhoek ook. Hij is wel zwaarder als ik dacht. wat dan wel weer een degelijke indruk geeft. Snelheid valt me reuze mee voor zo'n lichte processor. Alles gaat vlotjes zat.
Tot nu toe is de POV geen POS
Dank.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De touch is ook goed (was resistief meen ik)?
Heb je Angry Birds en Raging Thunder / Asphalt al gespeeld?
Quadrantscore?
Veel plezier. Veel tabletlol toegewenst.
'k Geloof dat UPS verzendingen wel hevig gecontroleerd worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Mijn tablet is vandaag aan de postbode meegegeven heb ik te horen gekregen. Nu maar afwachten hoe supersnel UPS dat ding de wereld overvliegt
Zeker als ik toch alleen maar goed bereik in een stad ofzo heb.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef Devolution het volgende:
Ik ga gewoon tetheren met mijn Androidphone als ik ooit internet nodig heb op de tablet en er geen wifi hotspot in de buurt is. Zeker als het me $200 extra kost om een 3G transceiver in mijn tablet te hebben.
Dat is dan weer vervelendquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'k Geloof dat UPS verzendingen wel hevig gecontroleerd worden.De kans dat je dus invoerrechten moet dokken is wel degelijk aanwezig. Duimen dus maar.
Zelf heb ik afaik alleen aan TNT moeten dokken maar je moet inderdaad direct aan de bezorger cash het juiste bedrag betalen. En hoeveel weet je pas als ze voor de deur staan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is dan weer vervelend![]()
Krijg ik daar bericht van? Of merk ik dat pas aan de deur, dat ik doodleuk even meteen cash moet aftikken?
Misschien bij het tracking, dat 'ie lang bij het inward station/customs blijft liggen, maar uiteindelijk wil dat ook niet altijd veel zeggen en merk je het inderdaad aan de deur.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is dan weer vervelend![]()
Krijg ik daar bericht van? Of merk ik dat pas aan de deur, dat ik doodleuk even meteen cash moet aftikken?
Wat heb je terug gestuurd naar de douane?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:57 schreef beeklaan het volgende:
Of zoals ik, krijg je een brief...
Als die via CP verzonden is kan je ook zien of die bij Customs ligt. Zo ja, ga er dan maar van uit dat je moet betalen. Daarnaast hoeft een bezorgen geen wisselgeld terug te geven. Zorg er dus voor dat je gepast kunt betalen.
Een dooie rat zou wel origineel zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat heb je terug gestuurd naar de douane?
De waarheid. Met Paypal dingetje erbij. Maar het is zeer fraudegevoelig omdat je dat van paypal niet regelrecht kan printen, dus ik kopieer het naar word. Daar kan je gewoon cijfertjes aanpassen als je wilt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat heb je terug gestuurd naar de douane?
Het gebeurd ook tijdens het scrollen. Dus dan ben je geneigd om minder hard te drukken als je scrollt maar ik heb gemerkt dat het juist beter gaat als je harder drukt. Alsof je even anders het contact onderbreekt en hij het dan als een klik interpreteert. Niet intuïtief want verder is tijdens het typen weer erg gevoelig. Misschien eens kijken of er nog iets te kalibreren valt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:44 schreef Devolution het volgende:
Ik heb (op mijn telefoon althans) nog nooit per ongeluk een link aangeklikt. Als je het scherm aanraakt en daarna meteen je vinger omhoog of omlaag beweegt, weet hij automatisch dat je wil scrollen i.p.v. aanklikken. Misschien komt het wel omdat je tablet te traag is om meteen door te hebben dat je iets niet wil aanklikken?
Misschien staat het aangegeven als 2.1.4, maar het is 2.1.04.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Huh? Ik heb 2.1.4 op mijn Archos 101. Die lijkt me toch nieuwer.
Een computer met xp zoeken, windows 7 is waardeloos met driversquote:Op zondag 20 februari 2011 09:12 schreef Vow het volgende:
POV heeft ook net een update uitgebracht maar ik krijg hem maar niet gedaan.
Je moet hem via USB aansluiten terwijl je de start en returnknop vasthoudt. Windows herkent hem dan niet zodat je de speciale drivers kan installeren die het installatieprogramma starten. Dat is nog een heel gedoe in Win 7 maar uiteindelijk gelukt.
Alleen herkent Win de drivers niet. Kan honderd keer de map aanwijzen maar blijft zeggen dat er geen drivers gevonden zijn.
Iemand een suggestie? Of is er misschien een andere manier om de nieuwe image te installeren?
Net geprobeerd, zelfde resultaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Een computer met xp zoeken, windows 7 is waardeloos met drivers
lijkt mij wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef Vow het volgende:
[..]
Net geprobeerd, zelfde resultaat.
In apparaatbeheer geeft ie wel "onbekend apparaat" aan. Maar ook daarlangs lukt het niet.
Ik druk toch wel de goede knop in? Er staat Simultainiously press the power on and return buttons for a few seconds. Met return bedoelen ze toch dat pijltje en niet de home knop?
Dat kan je toch gewoon een keertje proberen?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef Vow het volgende:
[..]
In apparaatbeheer geeft ie wel "onbekend apparaat" aoan. Maar ook daarlangs lukt het niet.
Ik druk toch wel de goede knop in? Er staat Simultainiously press the power on and return buttons for a few seconds. Met return bedoelen ze toch dat pijltje en niet de home knop?
Altijd irritant die driver issues.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef Vow het volgende:
[..]
In apparaatbeheer geeft ie wel "onbekend apparaat" aan. Maar ook daarlangs lukt het niet.
Ik was er vroeger éénquote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef RobertNL het volgende:
Productsleutel: WE-HATE-SYMBIAN?(Voor de Symbian fanboys, niet serieus bedoeld)
Begon het me ook af te vragen. Net zoiets als Windows Mobile 6 fans.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was er vroeger één
Maar volgens mij bestaan ze niet meer
Ow tof wist niet eens dat dat er voor android isquote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef RobertNL het volgende:
Transport tycoon heb ik op mijn desire ^^, goed dat je het zegt zal hem even op mijn tab zetten, is wel leuk op groot scherm denk ik.
Je bedoelt een port van OpenTTD naar Android? www.openttd.orgquote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef RobertNL het volgende:
Transport tycoon heb ik op mijn desire ^^, goed dat je het zegt zal hem even op mijn tab zetten, is wel leuk op groot scherm denk ik.
Het was wel de goede knop. Erg verwarrend. In de upgrade handleiding noemen ze het de return knop en in de gewone handleiding de esc knop. Terwijl het gewoon de back knop is.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon een keertje proberen?
Even mogelijkheden wegstrepen, dus nu met de home knop. Weet je iig zeker dat het daar niet aan ligt.
Hmz heb geen oplossing kunnen vinden daar. Vond wel op een ander forum iemand met een 7GII en precies hetzelfde probleem.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef Dromer het volgende:
[..]
Altijd irritant die driver issues.
Al in het POV topic op twiekers gekeken (en daarna pas) gevraagd? Daar zitten de techneutjes.
https://market.android.com/search?q=openttdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt een port van OpenTTD naar Android? www.openttd.org
Zie ook Transport Tycoon / OpenTTD #34
199 euro zelfs (600 tegen 799 euro). En wat mij betreft is de Xoom het beste wat je de komende tijd kunt halen ja. Ik was eerst meer geïnteresseerd in de Galaxy Tab 10.1 maar daar blijken een paar kritische dingen te ontbreken (HDMI, USB en SD card ondersteuning).quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef drumstickNL het volgende:
De prijs gaat nog, wat mij tegenvalt is de 100 euro extra voor 3g een totaal onacceptabele prijs.
Eindelijk kwam m'n tablet 'em tegen in het systeem van ze.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef DemonRage het volgende:
Ik ook. Kreeg wel een 'proces'-foutmelding bij een reboot, maar na een nieuwe reboot lijkt het te werken.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eindelijk kwam m'n tablet 'em tegen in het systeem van ze.
Googlen op "changelog archos 2.1.08" leverde dit opquote:Op maandag 21 februari 2011 16:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik ook. Kreeg wel een 'proces'-foutmelding bij een reboot, maar na een nieuwe reboot lijkt het te werken.
Waar kan je lezen wat de update gedaan heeft?
Firmware changesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef -J-D- het volgende:
Aha, changelog, dat was een goede zoekterm.
Merci
Dat is zo ongeveer een fokking 1 op 1 iPad kloon man, maar dan matigerquote:Op maandag 14 februari 2011 07:01 schreef kiddyl het volgende:
Verhaal. Klik maar effe op de link oid.
Ik had jaaaren terug een HP pocket PC. Was nog WM 2003 SE. Als ik die nu qua functies vergelijk met android deed ie het echt zo gek nog niet. Het vooral is de bedrijfsfilosofie van MS waardoor ze boot hebben gemist. Besturingssystemen overvol proppen omdat ze over alles monopoly willen houden waardoor je honderduizend menu's en een erg gebruiksonvriendelijk apparaat krijgt. Richt je gewoon op de basis functies en laat de rest aan third parties over. Veel slimmer.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
He, ik heb op mijn vorige telefoons prima gebruik gemaakt van WM 6
Maar toen ik zag hoe makkelijk anderen allemaal dingen op hun telefoon draaiend kregen, en ik maar moest blijven kloten met .cab bestanden enzo. Toch maar overgestapt.
Neemt niet weg dat ik bepaalde ports die het leuk deden op mijn WM telefoon(transport tycoon, monkey island), nog nergens voorbij heb zien komen op androids(of iphone for that matter)..
Heb het net nog een keer precies zo gedaan. Zonder succes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:14 schreef shiznuts het volgende:
Zou toch moeten werken, echt gedaan zoals het hoort?
Ik krijg het ook niet voor elkaar op m'n Archos 70 IT. Maar de enige app die ik wel graag fullscreen zou willen hebben maar dat niet doet is de NOS Teletekst appquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:14 schreef shiznuts het volgende:
Zou toch moeten werken, echt gedaan zoals het hoort?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
De Motorola Xoom in de 24ste beschikbaar in best buy stores voor een prijs van 800 dollar.
Uiteindelijk dus iets van 600-700 euro. (wifi-only) Wat mij wel een aardige prijs lijkt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
In nog geen 800 jaar. Het moet wel leuk blijven...
Heb je een foto oid? Gewoon langs de douane mee gekomen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag mn ZT-180 binnen gekregen
Eerste indruk is goed, even lekker mee lopen klooien. Wat internet afgestruind, youtube gekeken. Wordt allemaal redelijk snel geladen, in iedergeval niet storend qua wachttijd.
Wel even wennen aan het touchscreen, maar geen major concern.
Wat wel erg jammer is, is dat de plug van chinese--> eurostekker niet past. Heb alleen geaarde stopcontacten hier in huis, en op een of andere manier hebben die chinezen het voor mekaar gekregen om de stekker te breed te maken. Hij past fysiek dus niet in het stopcontact![]()
Jammer, daardoor heeft mijn eerste kennismaking met de tablet ongeveer een half uur geduurd, daarna viel de boel gewoon uit omdat de accu leeg was.
Morgen maar even kijken in de winkel.
Zo iets is denk ik wel te halen toch? Gamma ofzo, of moet je er een speciale elektronicawinkel voor opzoeken?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:55 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Heb je een foto oid? Gewoon langs de douane mee gekomen?
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hmpf, brief van ups in de bus..
Blijkbaar zijn ze vandaag langs geweest om de boel te bezorgen..
Proberen ze het morgen weer, maar ook dan ben ik de hele dag weg. Dat wordt dan woensdag pas.
Zie wel dat ik 38eu moet bijleggen, dat is nog te doen.
No problemquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef beeklaan het volgende:
Sorry dat ik niet alle comments bij alle users van de afgelopen weken onthoud
Zal nog wel een paar foto's maken later vandaag.quote:
Krijg je die 12.50 fee die TNT vraagt terugquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef beeklaan het volgende:
Briefje van me ZT-180 plus keyboard door de brievenbus. 36,06 bijbetalen. Niks geen bel gehoord ofzoGelukkig werk ik als bijbaantje bij TNT dus haal ik em vanavond tijdens werk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |