Nee, 24 uur lijkt me niet normaal. Mijn tablet heeft 3 uur ofzo nodig om helemaal op te laden als ie onder de 15% zat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef kotter het volgende:
Men epad nu ligt nu vanaf gister avond tot nu aan de lading en hij is nog steeds niet vol.
Hij staat nu op iets meer dan driekwart.
Dit duurt wel erg lang, is dit normaal bij die dingen?
Wel bij de Chinese dingen ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef kotter het volgende:
Men epad nu ligt nu vanaf gister avond tot nu aan de lading en hij is nog steeds niet vol.
Ze zijn inmiddels bij firmware 2.1.04.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
Ow, m'n Archos 70 wil wel aan de voeding voordat ie de firmware update uitvoert
"Please connect DC-in to start the update"
Maar even doen dan.
Jah heb de stekker inmiddels binnen en om eerlijk te zijn....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:48 schreef UncleSam het volgende:
Marktplaats?
http://kopen.marktplaats.(...)r&qsf=0&submit1=Zoek
Dat is deze toch?
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-2240.html
Hoe bevalt ie? Heb je er al uitgebreid mee gewerkt?
Hoeveel MP camera heeft ie?
Uuh, wednesday is Engels, niet Chinees.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:36 schreef kotter het volgende:
woensdag noemen de chineze wednesday.
viel me net op op men home screen.
Leg hem eens op een warmere plek, mijn archos had dat ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef kotter het volgende:
Welke firmware draait hij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Jah heb de stekker inmiddels binnen en om eerlijk te zijn....
Vind ik de tablet ZWAAR K*T, internet is ongelooflijk traag (weet niet of dat bij de rest ook is) en af een toe onverwacht een error.. (forced close) maar ik heb me er ook nog niet in verdiept ivm drukke planning, dus ms kan er nog verbetering in komen..
iemand tips hiervoor? , andere wifi instellingen ms, goede apps of updates?
http://www.techtin.com/ga(...)-samsung-galaxy-tab/quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:22 schreef shhulp het volgende:
hoe kan ik 3G internet aanzetten op mijn Galaxy tab?
honeycomb op mijn archosquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef shiznuts het volgende:
Sexy... moet hebben... honeycomb... nu...
No Shit Sherlock... zei je dat ook toen Windows 98 uitkwam?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Microtubuli het volgende:
Honeycomb![]()
Ik wed dat het over 3 jaar zwaar verouderd is.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Microtubuli het volgende:
Honeycomb![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Microtubuli het volgende:
Honeycomb![]()
Wat kwam er ook alweer na windows 95? Oja 98!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
No Shit Sherlock... zei je dat ook toen Windows 98 uitkwam?
HTC tablet? Dat zou een leuke optie zijn, maar die is er dus nog niet? Ben heel tevreden over HTC, de telefoons hebben me de afgelopen vijf jaar nooit in de steek gelaten.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef wolferl het volgende:
Ik twijfel, of nog even wachten op de HTC tablet, of nu al een Archos kopen.
SERIEUS? DAT DIT KAN IN DE IT WERELD!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Microtubuli het volgende:
Honeycomb![]()
Wel tof dat je op afstand apps kan installeren. Handig in de toekomst voor werkgevers die bijvoorbeeld software op de telefoons of tablets van hun werknemers moeten updaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef remlof het volgende:
Ow Google's Android Market is tegenwoordig ook via het web toegankelijk: http://market.android.com
Ik heb geen idee, waar kan ik zien welke firmware hij draait?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke firmware draait hij?
Heb hier zelf geen last van gehad op mijn zt-180, alleen op de upgraded gebeurt het af en toe.
Instellingen, over de telefoon en dan android 2.1 een regel daaronder staat iets met 0904, 1030 of 1204 dat nummertje is de firmwareversie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, waar kan ik zien welke firmware hij draait?
En qua internet is mijn epad als ik op wifi zit ongeveer even snel als mijn blackberry.. (heel erg traaag dus) hebben jullie dit ook? want ik ging ervan uit dat wanneer ik via wifi mijn browser gebruik dat hij gewoon evensnel zou zijn als op mijn laptop..
of ligt dit aan mijn instellingen of zo iets dergelijks?
Ik heb precies hetzelfde als jou. Jaren gekut met WM OS gebaseerde telefoons. Toen maar eens voor de verandering in Oktober 2010 de Desire HD gekocht, geen seconde spijt van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
HTC tablet? Dat zou een leuke optie zijn, maar die is er dus nog niet? Ben heel tevreden over HTC, de telefoons hebben me de afgelopen vijf jaar nooit in de steek gelaten.
Ah ok zal vanavond als ik thuis ben er even naar kijken dan. Maar qua internet via wifi, werkt het bij jullie wel snel/goed? want ik vind mijn epad echt super traag surfen namelijk.. Had ik niet verwacht via een wifi verbindingquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Instellingen, over de telefoon en dan android 2.1 een regel daaronder staat iets met 0904, 1030 of 1204 dat nummertje is de firmwareversie.
Edit: Upadte op de ZT-180 II:
Ondertussen heb ik natuuerlijk even verder zitten spelen met mijn zt-180, ik heb er een root op gegooid en daarna wat tweak programmaatjes (autokiller memory optimizer, autorun mangager) erop gegooid, hierna nog maar 1 crash gehad, maar dit lag waarschijnlijk aan een probleem met de werking op grote schermen van de app
Een hoesje eromheen had ik de vorige keer ook al moeten doen, iets van een kickstand/hoesje met kickstand = geweldig!
Niet zo snel als mijn desire, maar toch nog wel redelijk snel, al geprobeerd met een andere browser? Skyfire, Opera etc?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Ah ok zal vanavond als ik thuis ben er even naar kijken dan. Maar qua internet via wifi, werkt het bij jullie wel snel/goed? want ik vind mijn epad echt super traag surfen namelijk.. Had ik niet verwacht via een wifi verbinding
Als je er voor een leuk prijsje vanaf moet kan je een PM sturenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef kotter het volgende:
ik begin men epadje een beetje saai te vinden:P
Ik heb er ook nog niet zoveel op staan.
Wat zijn echt de must haves?
(angry birds ben ik inmiddels ook al zat)
deze denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:46 schreef Paddo80 het volgende:
voor degene die er niet een uit china willen halen:
Point of view 7 inch 4 GB voor 129 euro
http://www.computerland.nl/Information.aspx?pid=1354
Om eerlijk te zijn heb ik er nog niet langer als een uur achter gezeten :S, heb het erg druk met school en werk gehad dus vandaar.quote:
Hoelang duurt het laden van een pagina?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:11 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik er nog niet langer als een uur achter gezeten :S, heb het erg druk met school en werk gehad dus vandaar.
Maar hij bevalt wel goed, werkt beter als verwacht en ook de kwaliteit van de software en het scherm vind ik super.
Enigste puntje is dat het browsen super langzaam gaat bij mij, ik vroeg me al af of het ms aan de instellingen ligt of dit op een andere manier versnelt kan worden.
En bij jou dan? welke apps zijn aan te raden?
Laden van een pagina duurt ong 7-10 seconden bij mij.. ik ga dit weekend even alles uittesten wat je me gestuurd hebt dan laat ik je wel even weten of het verbeterd is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoelang duurt het laden van een pagina?
Wat ik kan aanraden is om er een root (guide) op te gooien en dan: auto killer memory optimizer (market) te installerenik merkte het verschil duidelijk
Verder zou ik een andere browser instaleren daar gaat het het een stuk sneller door (zoals ik eerder al zei: Opera mini beta, Dolphin, skyfire).
Verder heb ik launcher pro geïnstalleerd, al zit er al ADW op normale zt-180 (dacht ik).
Verder taskkiller die er standaard opzit heb ik vervangen door een andere, omdat die een betere widget had (standaard bugde nog wel eens).
Ik zou zeggen kijk eens op: Slatedroid.com/zt-180daar staan nog een paar tweaks/handige apps op
Nog steeds niet? ik kan me herinneren dat je hem voor mij had besteld bij bic toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef beeklaan het volgende:
Ik heb em helaas nog niet ItWasWritten.
Rooten is het vrijgeven van je systeem (superuser).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Laden van een pagina duurt ong 7-10 seconden bij mij.. ik ga dit weekend even alles uittesten wat je me gestuurd hebt dan laat ik je wel even weten of het verbeterd is.
Rooten kwam ik al tegen op internet, maar qwat hhoud het precies in? je hackt het besturingssysteem ofzo?
Kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 01:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Iemand hier de ZT-180?
Ik las geloof ik dat jij (robertNL) deze hebt aangeschaft? Ben in iedergeval op verschillende plaatsen reviews tegengekomen onder jou naam, dus ik denk van wel
Mij leek hij voor een 10'' een goed bang for buck gehalte te hebben. hij kost dan ook maar rond de 1 1 0 euroquote:Als ik zo wat rond kijk lijkt dat mij een van de betere tablets in die prijsklasse. Met 1ghz en 256mb ram, dat heb ik bij andere tablets nog niet gevonden onder de 200eu. Als iemand dat wel heeft hoor ik het graag natuurlijk
Over de snelheid ben ik zeer te spreken, zeker als je af en toe de taskkiller gebruikt en een memory optimizer installeert (zonder werkt hij ook goed maar memory optimizer laat hem net even wat beter draaienquote:Ik had ook ergens gelezen dat de boze vogeltjes er redelijk/goed op draaien? Dat is bij mijn weten toch een ietwat zwaar programma, mijn desire draait het prima, maar de htc legend van mn vriendin heeft er al wat moeite mee. Aan de andere kant gaat internet/youtube etc prima op die htc legend. Als deze ZT-180 dus qua snelheid daar in de buurt zit, zou ik tevreden zijn.
De zt-180 zijn hardware is al een aantal keer veranderd. b.v: andere wifi chip, betere batterij, beter scherm. dit heeft er voor gezorgd dat de horror verhalen die je nog kan lezen (rond augustus vorig jaar) verleden tijd zijn. Zelf zit ik hier 3 betonnen muren en een verdieping hoger en ik heb goede ontvangst met mijn wifi.quote:Wel zag ik ergens dat wifi bereik heel slecht is met die tablet? over alleen wifi ontvangst als je in precies dezelfde kamer als de router zit? Dat lijkt me wat onhandig..
Toen de zt-180 in juni/juli vorig jaar uitkwam dacht/zei men dat er inderdaad een cortex A8 in zou zitten, dit bleek achteraf een infotm x220 (ARM 11) in te zitten, daardoor is de tablet ook zo goedkoop.quote:edit:
Lees trouwens dat er een langzamere(of in iedergeval slechter type) processor in zit dan wat ze eigenlijk marketen?
En dat flash er dus niet op zou werken, ongeacht of je er froyo op zou hebben of niet.
Linkje
De Epad met gps zal iets soepeler lopen maar die is dan ook +- 20 euro duurder, aangezien ik hoorde dat de gps niet heel erg goed was ben ik toen voor de zt-180 gegaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef beeklaan het volgende:
Die van kotter is niet met 512 RAM geheugen. Die van Robbert wel.
Achteraf weet ik niet of het het waard was, het was 70 euro meer, achteraf had ik hem met China post moeten laten komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef beeklaan het volgende:
Die 20 euro is mij die camera en GPS niet waard.
Verder vroeg ik me af of die 80 euro (ofzo? met invoerrechtend etc) het wel waard is om android 2.2 te hebben en 512 ram geheugen? Of dat je dan niet beter gelijk voor een hele andere tablet kan gaan.
Hopelijk wordt de mijne na lunar zo snel mogelijk verscheept.
Dat hij flash mist, lijkt me wel vrij kut. Maar goed. Laat ik niet oordelen voordat hij binnenkomt.
Welke andere tablet zou je dan voor gaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef beeklaan het volgende:
Verder vroeg ik me af of die 80 euro (ofzo? met invoerrechtend etc) het wel waard is om android 2.2 te hebben en 512 ram geheugen? Of dat je dan niet beter gelijk voor een hele andere tablet kan gaan.
Verder zit er rond die prijs niet veel (10''), als je rond de 300 gaat dan kun je beter naar Archos gaan kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dus voor 70 eu meer heb je die versie met 512 mb?
Dat is misschien inderdaad wel wat veel geld voor dat beetje dubbele ramgeheugen. Als het echter soepeler loopt zou dat wel fijn zijn. En froyo erop zou natuurlijk helemaal fijn zijn.
Maar
[..]
Welke andere tablet zou je dan voor gaan?
Ik heb in die prijsrange sowieso erg weinig gezien?
Meeste wordt met 128mb verscheept, dan hou je helemaal niks over. Enlighten me please als je andere tablets in die prijsklasse(100-300eu) weet die meer de moeite waard zouden zijn..
quote:The First Good Android Tablet Has Locked Down Wi-Fi and Costs $800
The Motorola Xoom sure has a lot of whizbang stuff inside: Crazy dual-core processors! Nvidia graphics! HD camcorder! 1GB RAM! Front camera! 3G that's somehow magically upgradeable to 4G! But, uh, it's eight hundred dollars. And it gets worse.
The worse being fine print in the leaked Best Buy ad that says:
‘To activate WiFi functionality on this device, a minimum of one month data subscription is required.’
[...]
The pricing is horribly wrong for a couple of reasons on top of that. One, there isn't a cheaper option. While the most expensive iPad with 3G and 64GB of storage was $830, people still had the option to purchase a bunch of cheaper models, down to $500. In other words, the iPad cost as much as a netbook; the Xoom costs as much as a laptop.
[...]
Don't get me wrong, the reason the pricing seems so gross is that we've been waiting for nearly a year for some real iPad competiton. And at $800, with required data service, I think Moto will mostly be selling them to diehard nerds.
Dat zal 't zijn.quote:Over de hele wereld zijn er nu gelukkige mensen (of minder gelukkige) die met hun Notion Ink Adam kunnen spelen. Bij sommige is het een mooi speeltje, maar velen vinden dat het veel te vroeg uitgebracht is. Het scherm werkt niet lekker mee, de browser doet het niet goed, PixelQI scherm is te donker , de panels verlopen niet soepel, flash in de browser werkt niet, HD films afspelen gaat met moeite.
Aangezien de dollar prijs vaak wordt omgezet naar de euro prijs....quote:Op maandag 7 februari 2011 14:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oef, 800 dollar vind ik wel erg veel.
Dat is al 1 van de major reasons dat ik geen tab of ipad haal..
Ik gebruik Dolphin op m'n Archos, echt een fijne browser.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef kotter het volgende:
Robert wat heb jij zoal op je epad om het soepeler te laten draaien en om hem leuker te maken.
Ik ben er nu al een beetje op uitgekeken omdat ik niet echt weet wat ik er op kan zetten.
Ook is het heel vervelend dat hij geen flash afspeeld, bijv. youtube filmpjes in een blog ofso doen het niet. Ik heb skyfire gedownloade in de market daar stond dat die wel flash speelde maar hij doet alsnog niks.
Skyfire doet het bij somigge sites wel en sommige sites niet, verder doe ik gewoon wat internetten op men Epadquote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef kotter het volgende:
Robert wat heb jij zoal op je epad om het soepeler te laten draaien en om hem leuker te maken.
Ik ben er nu al een beetje op uitgekeken omdat ik niet echt weet wat ik er op kan zetten.
Ook is het heel vervelend dat hij geen flash afspeeld, bijv. youtube filmpjes in een blog ofso doen het niet. Ik heb skyfire gedownloade in de market daar stond dat die wel flash speelde maar hij doet alsnog niks.
Ik dolphinhd, maar die mini is lekker simpel, lijkt me ook wel watquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gebruik Dolphin op m'n Archos, echt een fijne browser.
:y ik heb hem ook geïnstalleerdquote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef kotter het volgende:
Dus dolphin is goed voor flash?
En ik heb op mijn galaxy S applanet, kan je dat ook op de epad instaleren?
Het is een soort installous (ipohne)
Pinnetje aan de zijkant eruit trekken en dan draaien voor de datum.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:37 schreef ItWasWritten het volgende:
Heel leuk zon epad, maar Hoe stel ik in godsnaam De datum en tijd in?
Staat gewoon op de site van die Zwarte Markt App die we maar beter niet gaan noemen.quote:
Dit is dus het homescreen(1 van de 2 dan) van je geupgrade ZT-180?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:49 schreef RobertNL het volgende:
Dm gestuurd over hoe je de app kan installeren via een usb stick
[ afbeelding ]
1 van mijn 3 2 ingerichte homescreens
mischien wel een beetje dubbel (Tijd en datum, maarja)
Het valt redelijk te spelen, door het filmen heb ik het idee dat het erger lijkt dan het in werkelijkheid isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ziet er inderdaad wel grappig uit
Maar de tablet heeft het er wel goed zwaar mee zo te zien, is het wel speelbaar?
Toch wel kunstig, met 1 gig en 512mb ram.
Kan me herinneren dat toen ik waaaay back een pentium2 met 1gig had en 128mb ram, en een klein voodoo-kaartje, je toch ook al 3d racegames kon spelen.
Dat het gebrek aan een 3d-kaart zoveel problemen geeft..
Ik gebruik de mijne nog dagelijks. Weliswaar meer in de trein (zoals nu) dan thuis, maar zou 'm toch al niet meer willem missen. Het apparaat werkt subliem en heeft echt mijn verwachtingen zwaar overtroffenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:22 schreef ElmoFan het volgende:
Ik merk dat ik mijn archos (70 8gb) niet zo heel veel gebruik eigenlijk, het is een leuk speeltje, maar ik gebruik mijn ipod touch meerVoor hoeveel zou ik hem kunnen verkopen? Hij is nog in perfecte staat behalve die rechterspeaker.
Ik denk dat wij 'em anders gebruiken. Als een soort van personal assistent en deels desktop/laptop-vervanging voor office documenten en pdf-jes op de werkvloer, maar natuurlijk ook gewoon voor de multimedia- en entertainmentdoeleinden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gebruik de mijne nog dagelijks. Weliswaar meer in de trein (zoals nu) dan thuis, maar zou 'm toch al niet meer willem missen. Het apparaat werkt subliem en heeft echt mijn verwachtingen zwaar overtroffen
Internetten doe ik ook vaak op mijn ipod maar ik dacht dat een groter scherm fijner zou zijn. Internetten gaat helaas niet zo soepel als op mijn ipod touch. Verder fiets ik en ga ik nooit emt het OV dus een filmpje kijken onderweg zit er ook niet in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik denk dat wij 'em anders gebruiken. Als een soort van personal assistent en deels desktop/laptop-vervanging voor office documenten en pdf-jes op de werkvloer, maar natuurlijk ook gewoon voor de multimedia- en entertainmentdoeleinden.Wat dat betreft zijn die dingen echt briljant, maar dat had ik van tevoren stiekem ook wel verwacht.
Maar een wat jongere doelgroep die er inderdaad alleen spelletjes op wil spelen en mee naar muziek wil luisteren, ja, dan heb je genoeg aan een iPod touch, die dan ook nog eens makkelijker mee te nemen is.
Zo kun je ook niet zeggen welke tablet de beste is, dat hangt van ieders situatie en voorkeuren af.
Welke browser gebruik je dan? Ik vind Dolphin HD echt perfect werken om mee te internetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Internetten doe ik ook vaak op mijn ipod maar ik dacht dat een groter scherm fijner zou zijn. Internetten gaat helaas niet zo soepel als op mijn ipod touch. Verder fiets ik en ga ik nooit emt het OV dus een filmpje kijken onderweg zit er ook niet in.
dolphinHDquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je dan? Ik vind Dolphin HD echt perfect werken om mee te internetten.
zt-180 processor = infomix x220quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef shiznuts het volgende:
Krijg net een mailtje van Redcoon dat ze de Easypix tablet verkopen... (Ik heb ook geen idee)
http://www.redcoon.nl/ind(...)asypix_EasyPad_1000/
Weliswaar was dat van de Oostenrijkse Redcoon, die hebben wel informatie:
1024x600 px, 10,2" 16:9 Touchscreen, ZT180 1GHz processor.
Zou het wat zijn voor 189 euro?
Upd:
http://www.easypix.eu/easypad1000_en.html ai, resistive touch.
[ afbeelding ]
Maar ja, was te verwachten voor die prijs. Wel claimen ze 1080p-support te hebben.
Die slogan ook!'Keep it real' en ziet er dan uit als een iPad/Galaxy Tab-hybride.
Let op er is daarvan 1 versie die 100 euro meer kost en resesief heeft, en 1 van 150 meer die capative heeft. Maar mischien is de prijs ook wel verlaagdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik las net ook ergens iets over een gpad? die had wel een A8 proc erin, maar verder kon ik zo snel weinig erover vinden.
Lag wel bijna 100eu boven de Zt-180, maar wel capacitief scherm ook..
pff, keuzes keuzes
geen idee, ik zal eens kijken wat ik normaal met mijn desire verstook per maandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef beeklaan het volgende:
Hoeveel MB kosten normale pagina's dan? Dit forum, Nu.nl, Geenstijl. Geen Youtube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |