Ik ook. Hij heeft al onze kansen verpestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN WAT DOE JE.
Ik ga huilend en trillend in een hoekje zitten he.
Mooiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die piraten de regeltjes aan hun bootschoentjes lappen dan.
Ik ook, ik ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook. Hij heeft al onze kansen verpestNu ga ik snel slapen en hopen dat alles nog goed komt, welterusten allemaal
![]()
Ja, nu vindt ze ons geen kwaliteitsusers meer, als ze dat al vond, en krijgen we geen legale SC.quote:
achja ik ga jou ook lekker illegaal kapen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, nu vindt ze ons geen kwaliteitsusers meer, als ze dat al vond, en krijgen we geen legale SC.
Sssst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
achja ik ga jou ook lekker illegaal kapen hoorga eens het water op jij
Ik word in de steek gelaten door iedereen na dit topicquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef HappyBob het volgende:
Wat nou vragen om slotje dan? Jullie zijn duidelijk geen echte piraten dan. Ik blijf gelukkig een wolf en mijn roedel laat mij nooit in de steek.
we hadden een tijdelijke plekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik word in de steek gelaten door iedereen na dit topic
Gelukkig kan je altijd terugvallen op je broeder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik word in de steek gelaten door iedereen na dit topic
achja er wordt toch niets gedaan dit is al een reeks van 8 nu en goud waardquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we hadden een tijdelijke plek
mjah in zo'n geval wordt je wel gewoon keihard gebanned maar rebels welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WE kunnen ook gewoon topics kapen met iedereen,
Dat was mijn 7000e postquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jahannnn we mochten dit helemaal niet. Ik weet dat je piraat bent en alles maar maar
Echt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mjah in zo'n geval wordt je wel gewoon keihard gebanned maar rebels wel![]()
Maar daar wordt ie niet minder leuk omquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
OPPASSEN DAT DIT GEEN NIEUWE SC WORD!
mmkayquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je kaapt en hoeveel
hehehe ok slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mmkay
Ik ga er vandoor, toedels!
geeft zakdoekje aan Klinkerbotsing*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja tot danMweh ik ga mezelf in slaap huilen denk ik.
hahahahh wie is deze held danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef ARG7CS het volgende:
Ik wil mijn fobo tot de beschikking stellen als clubhuis als dit topic gesloten wordt
Ja, was toch ook de bedoeling? Wie ben jij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef ARG7CS het volgende:
Ik wil mijn fobo tot de beschikking stellen als clubhuis als dit topic gesloten wordt
baasheid!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef ARG7CS het volgende:
droom maar van een nieuwe SC die vannacht gestart isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja tot danMweh ik ga mezelf in slaap huilen denk ik.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
geeft zakdoekje aan Klinkerbotsing*
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
droom maar van een nieuwe SC die vannacht gestart is
je hebt geen foboquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef ARG7CS het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat illegaal, dus iedereen ssssstt
heheheh zo kennen we je weer lekker op die mobiel gewoon onder de dekensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga over op mobiel ehh ik ga slapen bedoel ik.
stadszegel nieuwegein xDquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef JanPiraat het volgende:
ik neem volledige verantwoordelijkheid op me voor het starten van dit topic en zal ook als de held worden omschreven in de geschiedenisboeken als dit een daverend succes wordt.
Met zegel uiteraard
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |