Het was ook mijn eerste keer, tevens mijn laatste keerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste keer en 2009 de laatste keer
Dat bericht lijkt leeg als je een slechte schermresolutie hebtquote:
Chesea Dagger was een enorme hit een paar jaar Geleden, daarna nooit meer wat van gehoord.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
Zijn de Kaiser Chiefs eigenlijk populair in Nederland
Nopequote:
Maar die is ook niet van de Kaiser Chiefsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Chesea Dagger was een enorme hit een paar jaar Geleden, daarna nooit meer wat van gehoord.
Presentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat bericht lijkt leeg als je een slechte schermresolutie hebt![]()
Jij bent er ook weer zo te zienquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, bizar hoe dat dit jaar is gegaan met de kaartverkoop
Tof zeg, dat je al 4x bent geweest![]()
Woeps, ik haal twee Gappies door elkaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope
[..]
Maar die is ook niet van de Kaiser Chiefs
Op de laptop heb ik dat danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat bericht lijkt leeg als je een slechte schermresolutie hebt![]()
ja, datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op de laptop heb ik dat dan/care
Ik voelde me al dom dat ik niet wist dat dat van de Kaiser Chiefs wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woeps, ik haal twee Gappies door elkaar
Ehm, nee, wieso?quote:
Trustequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Truste lieverdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Dat is van de Fratellis thoughquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Chesea Dagger was een enorme hit een paar jaar Geleden, daarna nooit meer wat van gehoord.
Dat halen we wel een keer inquote:
truste kerel, ik maak het ook niet te laatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Klinkt heel erg tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Afgelopen jaar heb ik er mijn verjaardag gevierd met FOK!crewleden.
Breuls, MrManiak, Juicyhil, Pink_Floyd en Whaley
Welterusten Trevquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Coolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat halen we wel een keer in
alhoewel ik zometeen naar boven ga verhuizen, dus ff offline, dan nog ffquote:
Luisterzequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef D. het volgende:
Cool
Dan ga ik nu slapen
Nouja, naar mijn boek luisteren, maar da's evengoed weg van hier
Truste Dquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Cool
Dan ga ik nu slapen
Welterusten Deequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Cool
Dan ga ik nu slapen
Alvast welterusten Koenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alhoewel ik zometeen naar boven ga verhuizen, dus ff offline, dan nog ffzeggen en dan
Jij ook alquote:
Heb je zelfs een boek voor hdv?quote:
Stencils, maar dat is zo dik als een boekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb je zelfs een boek voor hdv?
Bosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is er nog WEL??
Stu?
Fles?
MPG?
ST?
nee, ST is net vertrokkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is er nog WEL??
Stu?
Fles?
MPG?
ST?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is er nog WEL??
Stu?
Fles?
MPG?
ST?
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is er nog WEL??
Stu?
Fles?
MPG?
ST?
Oh dearquote:
Woohooquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer klaar met 30 dezelfde posts?
Ik ben er dus ook nog
En Marijke!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer klaar met 30 dezelfde posts?
Ik ben er dus ook nog
Ja ik ben er nog wel hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is er nog WEL??
Stu?
Fles?
MPG?
ST?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is er nog WEL??
Stu?
Fles?
MPG?
ST?
PGR, was je er nog lieverd??quote:
Maar toch ga ik er nu in liggen. Pil pakken en sudoku's maken en dan slaap proberen te pakkenquote:
Welterusten Bosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar toch ga ik er nu in liggen. Pil pakken en sudoku's maken en dan slaap proberen te pakken
Tot morgen
Tot laterquote:
Truste Bosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar toch ga ik er nu in liggen. Pil pakken en sudoku's maken en dan slaap proberen te pakken
Tot morgen
quote:
Lieve schat, mijn glazen bol is vandaag wat wazig, vraag het me morgen nog een keerquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn glazen bol is vandaag wat wazig, vraag het me morgen nog een keer
Hmmm, die kan de deur dan wel uit. Kolere bolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn glazen bol is vandaag wat wazig, vraag het me morgen nog een keer
Aangezien ik niet zijn agenda beheer of bij hem in woon oid heb ik dus echt geen flauw ideequote:
Je slaapt in je gewone kleertjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, ik draag eigenlijk al sinds groep 6 geen pyama meerslaap nu twee jaar al in de kleren die ik de vorige dag aan heb gehad of aan ga doen in 9/10 van de gevallen...
Ja, en garantie leveren doet die stomme fabrikant ook al nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmm, die kan de deur dan wel uit. Kolere bol
Oplichterij dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en garantie leveren doet die stomme fabrikant ook al niet![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, beetje mat nu.. Grouphugggg???
Duo-hug met jou is ookquote:
Ja, vette oplichterij!quote:
Die prins bleek ook een oplichterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vette oplichterij!Toen ie het nog wel deed zei ie dat ik rijk zou worden en m'n prins zou tegenkomen, nou mooi niet!!!
![]()
Boks ouwequote:
Ja, dubbel genaaidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die prins bleek ook een oplichter![]()
OMG
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vette oplichterij!Toen ie het nog wel deed zei ie dat ik rijk zou worden en m'n prins zou tegenkomen, nou mooi niet!!!
![]()
Snot funnyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dubbel genaaidZonder te zoenen
SNOES toch..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dubbel genaaidZonder te zoenen
Doe maar welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal maar geen flauwe opmerking maken
Snot is nooit funnyquote:
Ach, is ook wel eens lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |