Over AppelmatchtopicRoosviceGroep (bedacht door mijquote:
Kerel boven, kaal met baard.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke wil iedereen nog één keer zeggen wie hij is.
Als de OP af is, is het makkelijkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Omdatappel het volgende:
Nu wil ik al helemaal geen lapo meer, het wordt veel te ingewikkeld.
Die kleine gozer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar hoezo ben ik dan een schepquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Over AppelmatchtopicRoosviceGroep (bedacht door mij) 7, nu gekozen als ARG 7, en wordt een heus topic-reeks.. of hoe zoiets heet... verder bemoei ik me er niet mee
Jij mag er ook bij horen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Een of andere verkapte SC, jullie snappen zelf toch ook wel dat dit em niet word.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Een of andere verkapte SC, jullie snappen zelf toch ook wel dat dit em niet word.
We kunnen wel samen een schep zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Jij was te laatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar hoezo ben ik dan een schep?
Jij de stok, zij het schepdeelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
We kunnen wel samen een schep zijn?
ahhhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Eventjes zoet zijn ehquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
kom niet haten omdat je de man met de schep niet mag zijn en gun ons deze slowchatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Ik ben de piratenvogel van JanPiraatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |