IK BEN DIE BOI IN T MIDDEN MET DIE ScHEPquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Kerel links met grijs haar geclaimed!
Dat is geen granaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK WIL DIE ENE MET DIE GRANAAT IN ZN HAND.
NEE MAN, DIE BEN IK AL!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
IK BEN DIE BOI IN T MIDDEN MET DIE ScHEP
Is er een artiest in ons midden dat van iedereen zijn/haar portret kan verwerken in een nieuwe tekening?quote:
Jij bent de piratenvogel van JanPiraatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef humorduck28 het volgende:
Dan ben ik een rondvliegende parkiet, als buitenstaander
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
IK BEN DIE BOI IN T MIDDEN MET DIE ScHEP
iedereen wil die schep zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
Nou ehhhh dan ben ik die dude met zn schep er moet toch wel opgeschept worden hier af en toe he haha hhihihi ok brb![]()
Waarom wil iedereen mij zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
Nou ehhhh dan ben ik die dude met zn schep er moet toch wel opgeschept worden hier af en toe he haha hhihihi ok brb![]()
ik heb al geruild manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik ben die ouwe lul met zn flesje dan
die ben ik alquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik ben die ouwe lul met zn flesje dan
Die lijkt serieus op JanPiraatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen mij zijnOpletten mensen.
ik voel hier een groepsruzie aankomenquote:
IK BEN DIE ENE MET DIE FLES DIE RECHTSEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ik voel hier een groepsruzie aankomen
Oke, okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die lijkt serieus op JanPiraatdus hij mag die zijn oke?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die lijkt serieus op JanPiraatdus hij mag die zijn oke?
jawel die bovenste met die baard tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, okeMaar er is er geen die op mij lijkt
Jaja, is goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK BEN DIE ENE MET DIE FLES ONDER DE SCHEP.
Kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij bent de piratenvogel van JanPiraat
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
jawel die bovenste met die baard toch
NOUHOUquote:
Het staat al in je naam: duck!quote:
Eensch met Klinkiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eerst wachten tot de rest gekozne heeft
Jeuj. Ik ben de bovenste kale gozer met baardquote:
awwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar prima mee kan leven
Tof. Iemand moet even een overzichtje maken eigenlijk.quote:
Als je dat graag wil doenquote:
Regel 1: Bloempje. heeft vrijwel altijd gelijkquote:
Over AppelmatchtopicRoosviceGroep (bedacht door mijquote:
Kerel boven, kaal met baard.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke wil iedereen nog één keer zeggen wie hij is.
Als de OP af is, is het makkelijkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Omdatappel het volgende:
Nu wil ik al helemaal geen lapo meer, het wordt veel te ingewikkeld.
Die kleine gozer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar hoezo ben ik dan een schepquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Over AppelmatchtopicRoosviceGroep (bedacht door mij) 7, nu gekozen als ARG 7, en wordt een heus topic-reeks.. of hoe zoiets heet... verder bemoei ik me er niet mee
Jij mag er ook bij horen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Een of andere verkapte SC, jullie snappen zelf toch ook wel dat dit em niet word.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Een of andere verkapte SC, jullie snappen zelf toch ook wel dat dit em niet word.
We kunnen wel samen een schep zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Jij was te laatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar hoezo ben ik dan een schep?
Jij de stok, zij het schepdeelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
We kunnen wel samen een schep zijn?
ahhhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Eventjes zoet zijn ehquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
kom niet haten omdat je de man met de schep niet mag zijn en gun ons deze slowchatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Ik ben de piratenvogel van JanPiraatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inderdaad, daar kan niemand tegen op.quote:
Only..... Donkey!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
\
[..]
Inderdaad, daar kan niemand tegen op.
kloptquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Eventjes zoet zijn eh![]()
Laat ons maar lekker falen als je denkt dat dat gaat gebeurenHet heeft niets met falen te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn genoeg SC's en er is geen reden voor nog een nieuwe SC.
kerel links onder met hoed?quote:
Maar zijn we iemand tot last? Er zijn genoeg nuttelozere topics...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heeft niets met falen te maken.Er zijn genoeg SC's en er is geen reden voor nog een nieuwe SC.
we zijn niet welkom bij die SC's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heeft niets met falen te maken.Er zijn genoeg SC's en er is geen reden voor nog een nieuwe SC.
Nee, daar wordt ARG7 niet geaccepteerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we zijn niet welkom bij die SC's.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef aight1 het volgende:
Dit is geen SC dit is de harde piratenrealiteit.
Tevens dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef aight1 het volgende:
Dit is geen SC dit is de harde piratenrealiteit.
Ah toeeeeeeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stick?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
piratenhaat piratenliefde, dikke mannen met granatenflesjes alles kan hier besproken worden en we hebben zelfs een blauwe achter ons (chocolatestick)
Elke nacht de NB.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef dralion13 het volgende:
als eckte piraten kapen we toch gewoon een ander topic als deze gesloten wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |