Met roerstaafjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
roel zit met roerstaafjes zijn polse te doorklieven...
Ik kras mee, voel me elke avond net zo'n kraslotquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Kunnen we geldprijzen met jou winnen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kras mee, voel me elke avond net zo'n kraslot
Dan heeft hij het elke avond wel erg druk met dat doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb iig nog steeds niks gewonnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kunnen we geldprijzen met jou winnen?
Zij is al een prijs op zich.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
wie geen geluk heeft in het spel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb iig nog steeds niks gewonnen
mee eensquote:
Ik las 'jouw', gelukkig stond er 'jou'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't nooit zou gebeuren.
Corton.
Das heel fijn, kan hij gelijk de "now playing"- app voor Android fixen, is ook al een paar dagen kaduuk!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Gedraaid op 3FM is nog stuk. Sirolf is vast super hard bezig om het te fixen.
Hij krijgt het drukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Das heel fijn, kan hij gelijk de "now playing"- app voor Android fixen, is ook al een paar dagen kaduuk!
En de Killers
Die lijst ligt al vast volgens mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Somebody Told Me![]()
![]()
Moet m`n Zeroes playlist nog maken maar deze staat daar zeker in![]()
![]()
waar kan ik dat trouwens nog eens doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |