quote:
wel goed, maar te weinig "eigen" vind ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah..
Goede opname inderdaad @ Veenstra.
Dat!! Alleen lezen mijn buren hier niet mee...quote:
ik zal wel weer een filmpje in elkaar knutselen.quote:
Echt, de ontvangst-SMS was nèt binnen en de telefoon ging al...quote:
Haha, prachtig !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt, de ontvangst-SMS was nèt binnen en de telefoon ging al...
monstertruckdriver van t.raumschmiere!quote:
Wel de non-vocals uitvoering..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
monstertruckdriver van t.raumschmiere!
ik ken er maar 1quote:
volgens mij jok jij!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoek maar eens op de uitvoering met vocals. Die is dik man!
gekke jongenquote:
Top, heb het gemist.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zal wel weer een filmpje in elkaar knutselen.
Denk dat ze zijn beïnvloed door externe factoren. Waarschijnlijk krijgt de muziekredactie korting bij een of ander pretpark als ze die plaat draaien. Ik weet het zeker!!!!1111quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, zo hoor je deze plaat van The Ting Tings nooit en zo opeens 2x in 24 uur tijd... blijkbaar heeft de muziekredactie 'm herontdekt?
doet die malle corton wel vaker hoorquote:
Kevin terug in de muziekredactie?! Zou het.. Denk het niet, maar wel prettig om te horen. Gisteren al de toppers van Das Popquote:
Ik wou net vragen of de Foo Fighters nog niet gedraaid warenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kon ie de Foo Fighters niet in Dalet vinden?
of everlong!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond maar even een plaatje aanvragen. Zit aan de Foo Fighters te denken. Wheels
Doen! Heb ik al veel te lang niet gehoord, die Foo Fighters!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond maar even een plaatje aanvragen. Zit aan de Foo Fighters te denken. Wheels
Deal! Tik 'm aan ouwe!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen! Heb ik al veel te lang niet gehoord, die Foo Fighters!
toon eens wat meer respect voor een dame!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toon eens wat meer respect voor een dame!
jump? welke jump? just wonderingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
Ik kan me dat hele lijstje van dat ik heb ingevuld niet meer herinneren.
Volgens mij had ik de Chelsea Dagger en Jump aangevraagd
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
LOL !quote:
De ergste die mogelijk is: Girls Aloud omdat ik het als 9 jarige zo'n leuk nummer vond en ik vroeger verliefd was op Cheryl Cole.quote:
*tikt em aan*quote:
Ik kan em hebben vandaagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Proestquote:
die plaat kon ik vroeger niet luchten of horenquote:
geen probleem hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
De ergste die mogelijk is: Girls Aloud omdat ik het als 9 jarige zo'n leuk nummer vond en ik vroeger verliefd was op Cheryl Cole.
Corton? Ja, vast wel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Iuc het volgende:
Zou hij in zijn voor wat Flaming Lips of Pulp?
roel zit met roerstaafjes zijn polse te doorklieven...quote:
Geen corry, das duidelijk bonnie!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
ff een domme vraag...maar welke band is dit? klinkt een beetje als The Beatles meets Nirvana meets Corry Konings....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |