Het Metropole orkest is geniaal, ook op Armin Only afgelopen jaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat met het Metropole gaan doen
Hotel waar Nederlanders zaten is vandaag bestormd. Eén dode en veel gewonden er zijn journalisten krijgsgevangen gemaakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef Eenskijken het volgende:
Eens met wouter. iedereen kan op twitter roepen wat ie wil. Echte journalisten zijn de enige die je goed kunnen informeren.
Naar de muziek of naar de DWDD?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ben benieuwd naar de muziek straks... Ga er morgen heen en geen idee wat ik ervan moet verwachten...
Ben zelfs nog nooit in Amsterdam geweest, ook al fiets ik er dagelijks langsquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:52 schreef TLC het volgende:
Oh dat wil ik ook nog eens in mijn leven doen ; de Hermitage in Sint Petersburg bezoeken![]()
Generatie Seth Gaaikema Henkie Elsink en Dolf Jansenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Dus Paul van Vliet was ook een cabaretier
Dolf Jansen is toch niet zo oud?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Generatie Seth Gaaikema Henkie Elsink en Dolf Jansen
Ha ha ha ha dat geld eisen
Ik moest denken aan de film Hotel Rwanda, alleen nu is er geen NAVO in Egypte volgens mij, verder komt het beeld aardig overheen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hotel waar Nederlanders zaten is vandaag bestormd. Eén dode en veel gewonden er zijn journalisten krijgsgevangen gemaakt.
Ik zou ze ook aanraden er naar toe te gaan.
Dolf Jansen is 47, Paul van Vliet is 75..quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Generatie Seth Gaaikema Henkie Elsink en Dolf Jansen
Ha ha ha ha dat geld eisen
qua stem, even niet meetellend dat imitaties inderdaad net zoveel over tekst en gelaatsuitdrukking en motoriek gaan.quote:
Ik bedoelde Fons jansenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dolf Jansen is 47, Paul van Vliet is 75..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef tong80 het volgende:
Die imitatorman ontdekker imiteert Art Garfunkel perfect.
Dat dus. Hij heeft alleen de stem.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef thettes het volgende:
[..]
qua stem, even niet meetellend dat imitaties inderdaad net zoveel over tekst en gelaatsuitdrukking en motoriek gaan.
Het optreden van de Heideroosjes met Urbanus op Pinkpop was anders best wel punk te noemen. Punkpop eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef tong80 het volgende:
Mijn god iemand van Di-Rect die de Heideroosjes punk vindt.
Hoe noem je zo iets dat het dubbel belachelijk is ?
Zeker was Paul van Vliet cabaretier!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Dus Paul van Vliet was ook een cabaretier
Ik keek net DWDD terug in de hoop leuke K&B scenes te zien, maar niks dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef tong80 het volgende:
Kees van Kooten als imitator
Er is meer als de stem alleen.
Toen ik nog niet geboren was zeker? Ik dacht dat hij alleen van de goede doelen spotjes was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeker was Paul van Vliet cabaretier!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef thettes het volgende:
qua stem, even niet meetellend dat imitaties inderdaad net zoveel over tekst en gelaatsuitdrukking en motoriek gaan.
Omdat MTV een nieuwe serie gaat uitzenden, geloof ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:22 schreef arucard het volgende:
Waarom een item over Beavis & Butthead?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |