omdat de kukident bij hun niet blijft plakken....duhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom hebben kippen geen gebitjes?
ik niet iigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben er zich al vrouwelijke discjockeys gemeld?
Je moet ook firefox nemenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:38 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijn Google Chrome faalt nu de hele tijd
Ik nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik nog nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
Doeiquote:
Ik durf nog nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nog, dat klinkt hoopvol, hoezo nog niet?
Goeien vraag voor Dragemsquote:
Haha ik heb precies hetzelfdequote:
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en waarom durf je dan niet? Bang voor bashen?
Jouw muzieksmaak is topquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja
En iedereen vindt mijn muzieksmaak vast te mainstream enzo
Ja maar ik luister daar dus maar sommige nummers van enzo en die staan nu niet in mn bibliotheek..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak is topWant kaiser chiefs, bomba ed. Zolang je maar geen granaatjes gaat draaien
Dit herinnert mij aan mijn Naatje 1 grap van een week terug ofzulks.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak is topWant kaiser chiefs, bomba ed. Zolang je maar geen granaatjes gaat draaien
Dan moet je die downloadenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar ik luister daar dus maar sommige nummers van enzo en die staan nu niet in mn bibliotheek..
Neequote:
Welk grapjen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan mijn Naatje 1 grap van een week terug ofzulks.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef Snuf. het volgende:
HOE NOEM JE NAATJE ALS HIJ KNALT??Ik herinner hem me nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
¯_(ツ)_/¯
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef Snuf. het volgende:
HOE NOEM JE NAATJE ALS HIJ KNALT??HAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Your musical compatibility with goudvisusernameoplastfm is SUPER
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Moss, Scouting for Girls, Martin Solveig & Dragonette and Handsome Poets.
Ja jij dus ookquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:45 schreef Snuf. het volgende:
http://www.last.fm/user/MisterSnuf
Toevoegen is R&R back![]()
![]()
Your musical compatibility with MisterSnuf is SUPERquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:45 schreef Snuf. het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:45 schreef Snuf. het volgende:
![]()
quote:Your musical compatibility with MisterSnuf is Medium
Music you have in common includes U2, David Guetta, De Jeugd van Tegenwoordig, Eminem and The Prodigy.
geoden muzaksmak jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:46 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Your musical compatibility with MisterSnuf is SUPER
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Go Back to the Zoo, Snow Patrol, Mumford & Sons and Rigby.
U2quote:
dank jequote:
Emmen zou ik doenquote:
Ik accept jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Your musical compatibility with MisterSnuf is Medium
Music you have in common includes U2, Dire Straits, David Guetta, Gnarls Barkley and Red Hot Chili Peppers.
Groot gelijkquote:
Hoeveel zijn het er?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je gaat ze toch zeker wel beantwoorden dragems?
Runnin trough the Junglequote:
Aardig gek hoor, jongeman.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:48 schreef Graseter het volgende:
Music you have in common includes Red Hot Chili Peppers, Arctic Monkeys, Dire Straits, Linkin Park and David Guetta.
Hihi dire straitsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:48 schreef Graseter het volgende:
Music you have in common includes Red Hot Chili Peppers, Arctic Monkeys, Dire Straits, Linkin Park and David Guetta.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
omdat IK daar geen zin in heb, en ik heb meer aanzien als jou t.o.v. het leven
Doeeiquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Koelkast is tof als hij slaapt ja
hihi wat een stomme quotequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
The Riflesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:50 schreef dragems het volgende:
Your musical compatibility with MisterSnuf is HIGH
Music you have in common includes U2, Kaiser Chiefs, Creedence Clearwater Revival, Them Crooked Vultures and The Rifles.
mc donaldsquote:
quote:
quote:Your musical compatibility with dragem is Medium
Music you have in common includes Jimi Hendrix, U2, Metallica, Pink Floyd and Meat Loaf.
Your musical compatibility with dragem is LOWquote:
Puur Rebelsquote:
Heb ik ook last vanquote:
Met mij ook?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
Your musical compatibility with dragem is SUPER
Music you have in common includes Electric Six, Lily Allen, White Lies, Die Antwoord and The Ting Tings.
BAM, gewoon, super, tot nog toe met iedereen die ik gelastfmd heb
nou, nou, nou. gaan we schelden?quote:
wat leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
Your musical compatibility with dragem is SUPER
Music you have in common includes Electric Six, Lily Allen, White Lies, Die Antwoord and The Ting Tings.
BAM, gewoon, super, tot nog toe met iedereen die ik gelastfmd heb
oh, ik dacht nog even teen spirit, omdat ie zo vaak voorbijkomt en jij dat een kutplaat vindtquote:
Jij begon.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nou, nou, nou. gaan we schelden?
wat zei zegtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe krijg ik het geluid weer normaalloopt nu steeds vast
naaktpixs posten, dat helpt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe krijg ik het geluid weer normaalloopt nu steeds vast
quote:
Volgens mij mis ik een stukje fokhistorie hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Baksteen, de rest is geschiedenis?!
*snik*quote:
EN IK DRINK TOT DE MODDERFOKKING FLES LEEG IS HEB PAS DOEKOE ALS IK DIE FLESJES IN WISSELquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik een stukje fokhistorie hier.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
EN IK DRINK TOT DE MODDERFOKKING FLES LEEG IS HEB PAS DOEKOE ALS IK DIE FLESJES IN WISSEL
Ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor telkens hetzelfde stukje kut muziek
CCR kutmuziek noemenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
DITquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou stuur er een dan!quote:
quote:
Eze:quote:
Of een stukje JvT-geschiedenisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
EN IK DRINK TOT DE MODDERFOKKING FLES LEEG IS HEB PAS DOEKOE ALS IK DIE FLESJES IN WISSEL
RTquote:
Je mist niks hoor, kut muziekquote:
Naaktpics zijn altijd goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je wilt je zicht houden neem ik aan?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naaktpics zijn altijd goed
En zo erg zal het wast niet zijn !
PM Nou maar
open gewoon nietsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders gaat hij jou tarrelpics PMen hoor, dat wil je niet
GAD-VER-DAMMEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb seks gehad met mijn hont!
Heul niet altijd!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naaktpics zijn altijd goed
En zo erg zal het wast niet zijn !
PM Nou maar
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet altijd!!
Ik noem een flippiefoto
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ben zojuist anaal genomen door een paard terwijl ik een nieuwe trui aan het breien was!
neit zo eng pratenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet altijd!!
Ik noem een flippiefoto
Laat mij dat eerst maar beoordelen dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet altijd!!
Ik noem een flippiefoto
relleennnnn!!! @ caïro ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef Monopoly het volgende:
Die Flippie foto was baas
Was bijna een relletje geweest
Ik neem aan dat ze de penis door blad bedoeltquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat mij dat eerst maar beoordelen dan.
Wil jij een foto zien van mono zn piemel door een papiertjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat mij dat eerst maar beoordelen dan.
Ghehequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef Monopoly het volgende:
Die Flippie foto was baas
Was bijna een relletje geweest
Ooooooh diequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de penis door blad bedoelt(en die wil je niet zien)
ogod, was die piemel van monoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij een foto zien van mono zn piemel door een papiertje
Tiet nodig om op uit te huilen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ooooooh die![]()
Die heb ik al gezien
Comfortabele steen?quote:
Ik heb gewoon mijn hoofdleeggeschept, voor altijd verlost van hoofdpijn!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB EEN KNALLENDE KOPPIJN VERDOMME!!
Ik denk wel 3.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tiet nodig om op uit te huilen?
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tiet nodig om op uit te huilen?
[..]
Comfortabele steen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn hoofdleeggeschept, voor altijd verlost van hoofdpijn!
dan is dit laatste nummerquote:
Als popje meehelpt heb je er 4 om op uit te huilenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar niet tegen mijn vriend Toon, want dan krijgen ze met mij te maken.
WEER een ander UI, ik herkende je nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een kut muziek.. word er depri van
Waarom had je geen internet?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
WEER een ander UI, ik herkende je niet
als we van jouw grootte uitgaan en 1 van jouw tieten als 1 tellen dan hebben we er met Popje erbij geen 4 maar 2,1.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als popje meehelpt heb je er 4 om op uit te huilen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil heel graag blijven luisteren maar ik wil ook naar koelkast en darcli luisteren vanavond.
Dus ik ga nu de radio uitzetten en hopen dat mn hoofdpijn zakt
draai je ook drentse muziek?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Als iemand nog wat wil horen, DM even
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
heh kut, ik ben eten voor de cavia's vergeten te kopen
nu gaan ze dood?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
heh kut, ik ben eten voor de cavia's vergeten te kopen
Ja dat dacht Jozef Fritzel ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee1 dagje zonder eten overleven ze wel
Ja weet ik nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarom had je geen internet?Ik kon gisteren niet luisteren want ik was pas na de uitzending thuis
Hoe kun je fokken als je in een maag zit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
ben ik weer heerlijk gegeten | biefstukje !
quote:
Lekkeerrrquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
ben ik weer heerlijk gegeten | biefstukje !
Oke zal wel een KOELE uitzending geweest zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja weet ik niet
Gister deed ik samen met koelekast.
Ik moest hem 4x lezen voor ik hem snaptequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
als we van jouw grootte uitgaan en 1 van jouw tieten als 1 tellen dan hebben we er met Popje erbij geen 4 maar 2,1.
Vroeger deed je een aankondiging bij een flauwe grapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke zal wel een KOELE uitzending geweest zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuk of 30?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest hem 4x lezen voor ik hem snapte
En als we die van popje tellen als 1?
Ik kan hem kicken hoor als het moetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waar de fack is die vent mee bezig?
We hebben net afgesproken dat ik om 6 uur ga
jE HEBT EEN MIC ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waar de fack is die vent mee bezig?
We hebben net afgesproken dat ik om 6 uur ga
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoezow?
toon draait goeien muzak
Ja in die goede oude tijd dat ik nog in Capslock tieptequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vroeger deed je een aankondiging bij een flauwe grap
wat heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
zitten we nou de tieten van popje te vernederen?
Hoi!quote:
Juist niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
zitten we nou de tieten van popje te vernederen?
Maak daar 8 van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:07 schreef djkoelkast het volgende:
Wij gaan ook 7 minuten uitlopen vanavond, om Toon te wreken
fok toon hij wist niet of hij wel op tijd zou zijn omdat hij moest etenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:07 schreef djkoelkast het volgende:
Wij gaan ook 7 minuten uitlopen vanavond, om Toon te wreken
Zolang ik het zakje magquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef Driepink het volgende:
hahah het stinkt hier in huis zo hard nu he!ze gaan rijst eten! HELP, dan neem ik maar een boterham ofzo
Dus jou maakt het niet uit hoe groot of klein ze zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Juist niet.
Die van huppel zijn gewoon 15x zo groot, per stuk.
WAT DE NEUK KNETTERquote:
Er stond net toch duidelijk dat ik er wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef dragems het volgende:
[..]
fok toon hij wist niet of hij wel op tijd zou zijn omdat hij moest eten
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga warme sjokomel met slagroom maken jwt zo terug matties.
de eckte sjokomel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Snuf. het volgende:
Op zich niet, moet bij je bouw passen. Maar als ik wat moet uitspreken prefereer ik klein boven grootquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jou maakt het niet uit hoe groot of klein ze zijn?
watquote:
maak ook maar beker voor mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Snuf. het volgende:
ik wat druk met vragen lezen op de pm kan niet alles in de gaten houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er stond net toch duidelijk dat ik er was
slagroomquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Snuf. het volgende:
Wat had jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff ik voel mezelf alweer ziek worden terwijl ik een maand terug nog griep gehad heb.
Kan het zijn dat ik het alweer krijg?!
ik ook, dus dan hebben we ten minste iets gemeenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op zich niet, moet bij je bouw passen. Maar als ik wat moet uitspreken prefereer ik klein boven groot
No man, dragems is m'n billemattiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Snuf. het volgende:
TOON EN DRAGEMS MORGEN 4 UUR UTRECHT CENTRAAL IN DE BURGER KING GAAN JULLIE HET UITVECHTEN
Is cool hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef dragems het volgende:
[..]
ik wat druk met vragen lezen op de pm kan niet alles in de gaten houden
ik denk wel dat ik dat kan redden maar mag het ook bij de starbucksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Snuf. het volgende:
TOON EN DRAGEMS MORGEN 4 UUR UTRECHT CENTRAAL IN DE BURGER KING GAAN JULLIE HET UITVECHTEN
gore hont, ik wil jou eten opeten nuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga nu even boodschappen uitpakken die net zijn gekocht door mijn moeder en chocomel maken en we gaan SHOARMA ETEN
Ik was vorige maand ook ziek en nu was ik weer ziekquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
No man, dragems is m'n billemattie
[..]
Is cool hoor
wat is datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is jullie mening over google art? Het is nu op het journaal
Ja, ben dit jaar al te veel ziek geweest, word er gek van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff ik voel mezelf alweer ziek worden terwijl ik een maand terug nog griep gehad heb.
Kan het zijn dat ik het alweer krijg?!
ja bij mij ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:11 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik was vorige maand ook ziek en nu was ik weer ziekZat iets meer dan een maand tussen eigenlijk.
Popje van mij. Afblijven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:11 schreef Driepink het volgende:
koelkast, jij het zakje ik het popje ?
Ik had eind november griep, begin december buikgriep, en nu weer grieperigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja bij mij ook.
Ik was die maandag voor kerst, tot die zaterdag (kerst) ziek
Boh niet zo overdrijven hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Juist niet.
Die van huppel zijn gewoon 15x zo groot, per stuk.
Ik die donderdag en vrijdag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja bij mij ook.
Ik was die maandag voor kerst, tot die zaterdag (kerst) ziek
Ik afgelopen jaar ook een paar keer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, ben dit jaar al te veel ziek geweest, word er gek van.
jij wilt allesquote:
Google Art, een manier om sperzieboontentoonstellingen virtueel te bezoeken en zelfs in te zoemen op details, geen idee of het iets kost, weet alleen dit van het journaal. Rijksmuseum is daar ook te vinden.quote:
Ik trek die sleutel door je aars naar buitenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij wilt allesdan krijg je ook zakje niet, dan bind ik der vast met touwen en handboeien enzo en slik ik de sleutel in!
sperzieboontentoonstellingen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Google Art, een manier om sperzieboontentoonstellingen virtueel te bezoeken en zelfs in te zoemen op details, geen idee of het iets kost, weet alleen dit van het journaal. Rijksmuseum is daar ook te vinden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik trek die sleutel door je aars naar buiten
Ok dat is netjes dan !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik die donderdag en vrijdag.
En ik werk in een supermarkt, drukste tijd per jaar
Ik ben wel gebleven. Met vieze buikgriep. Om het half uurtje naar achteren rennen om te kotsen
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gewoon tentoonstellingen, maar omdat sperzieboontoon draait vond ik dit toepasselijk
quote:
Ah okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gewoon tentoonstellingen, maar omdat sperzieboontoon draait vond ik dit toepasselijk
doei doeiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:14 schreef Driepink het volgende:
OKE NU ETEN! DOEI!(
voor de lieve mensjens )
JIJ GING NET OOK AL ETEN ZEI JEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:14 schreef Driepink het volgende:
OKE NU ETEN! DOEI!(
voor de lieve mensjens )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |