Ik vind een passie wat overdreven maar ik hockey 3 dagen in de week, daarnaast vind ik m'n salsales erg leuk, fotografeer graag en ben ik eigenlijk altijd wel met iets 'nieuws' bezig om te proberen. Dat betekent dus dat ik van de 7 dagen in de week er max 2 heb waarbij ik 's avonds thuis zit. Die meiden hebben waarschijnlijk net zo iets. Als ik iemand zou ontmoeten die elke avond thuis zit te "chillen" (a.k.a. geen fuck uitvoeren) dan haak ik ook snel af. Wil je vooral samen kunnen 'chillen' dan moet je een meid zoeken die dat ook wil.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef papernote het volgende:
Euhhh... heb jij zoveel tijd en ruimte over in je dagelijkse leven dat je van méér dan twee dingen een echte passie kunt maken?
Tja, ik vind gamen ook leuk op z'n tijd, maar dat ga ik op een eerste date ook niet aangeven als een grote hobby (is het ook niet, maargoed). Je wil niet overkomen als een enorme couchpotato tenzij je een meid zoekt die hetzelfde wil. Maar dan vist Socios in de verkeerde vijver, dan moet 'ie in WoW in-game vrouwen gaan regelen ofzoquote:Dus in Socios z'n geval: treinen. Wil toch niet zeggen dat die duizend andere dingen die je kunt doen niet leuk zijn?
Volgens mij is het bij je eerste date toch wel de bedoeling dat er in ieder geval gezoend wordt, maargoed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef papernote het volgende:
Dan moet je voor jezelf gaan bepalen hoeveel kans je waar op inzet en dan een keuze maken. En wat je belangrijk vindt natuurlijk. Voor een vervolgdate geldt natuurlijk opnieuw dat je de kans op wel/niet aanraken hebt. En volgens mij ligt de kans op fysiek contact bij een vervolgdate hoger dan bij de eerste date.
Ik heb nog nooit WoW, CS, RE o.i.d. gespeeld. Heb helemaal niets met gamen. Alleen af en toe Super Mario Kart op de SNES (veel meiden vinden dat zelfs leuk, haha). Stukje nostalgie erbij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:51 schreef Catbert het volgende:
dan moet 'ie in WoW in-game vrouwen gaan regelen ofzo
Niet iedereen zal het daar mee eens zijn. Socios moet zelf bepalen wat 'ie wil natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij je eerste date toch wel de bedoeling dat er in ieder geval gezoend wordt, maargoed.
Dat was even ter illustratiequote:En kansberekening, echtAls je als kerel niet initiatief neemt de eerste date zullen je kansen eerder afnemen.
Nou ja, als vrouw is het ook wel fijn dat je een beetje een teken krijgt dat je date je leuk vindtquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef papernote het volgende:
[..]
Tsja, kansberekening. Kans op:
- wel aanraken, vervolgdate
- wel aanraken, geen vervolgdate
- niet aanraken, vervolgdate
- niet aanraken, geen vervolgdate
Dan moet je voor jezelf gaan bepalen hoeveel kans je waar op inzet en dan een keuze maken. En wat je belangrijk vindt natuurlijk. Voor een vervolgdate geldt natuurlijk opnieuw dat je de kans op wel/niet aanraken hebt. En volgens mij ligt de kans op fysiek contact bij een vervolgdate hoger dan bij de eerste date.
Dat soort vrouwen moet je denk ik niet willen. Vrouwen die héél sociaal zijn en een volgebouwd leven hebben vinden veel mensen die ook wel eens een avond thuis zijn al snel saai. Bovendien hebben die mensen vaak zelf ook geen leven want ze staan immers elke avond in de kroeg of zijn ze bij anderen. Echt interesses en onderwerpen om over te praten hebben ze vaak niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat voor `type´ vrouw zou mij interessant vinden dan? Vrouwen die mij meestal na zo een date `afwimpelen´ zijn meestal vrouwen die `zogenaamd heel sociaal midden in hun (studenten)leven staan, iedere avond van de week `volgebouwd´ hebben met allerlei (onzin)activiteiten etc.´.
Typisch Fok om mensen met een drukke agenda te bestempelen als "geen eigen leven"-typequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef Metro2005 het volgende:
Dat soort vrouwen moet je denk ik niet willen. Vrouwen die héél sociaal zijn en een volgebouwd leven hebben vinden veel mensen die ook wel eens een avond thuis zijn al snel saai. Bovendien hebben die mensen vaak zelf ook geen leven want ze staan immers elke avond in de kroeg of zijn ze bij anderen. Echt interesses en onderwerpen om over te praten hebben ze vaak niet.
Je kan dan beter een wat rustiger iemand zoeken.
Als je alleen maar in de kroeg staat dan heb je imho weinig echte interesses en kan je jezelf niet vermaken. Dan vul je de leegte op met het weggaan naar de kroeg in mijn ogen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Typisch Fok om mensen met een drukke agenda te bestempelen als "geen eigen leven"-type
Ach ik heb ook door de zenuwen wel eens eruit geflapt "ik wil je zoenenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Maar wat ik meer bedoel is dat Socios misschien wel zo zenuwachtig is dat hij er toch uitflapt dat hij haar wil aanraken en knuffelen. Het meisje kan er maar op voorbereid zijn zou ik maar willen zeggen. Misschien vind ze het dan nog wel aandoenlijk ook!
Neuh, dat is niet typisch FOK! Betreffende mensen bevestigen louter de stelling dat vrije tijd niets anders is dan een strijdperk der statuswedijver.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef Catbert het volgende:
Typisch Fok om mensen met een drukke agenda te bestempelen als "geen eigen leven"-type
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef Metro2005 het volgende:
Ach ik heb ook door de zenuwen wel eens eruit geflapt "ik wil je zoenen" , en dat werd wel meer dan zoenen
maar echt tof is het niet op zo'n moment. Het is dat het meisje in kwestie net hetzelfde wilde doen en zelf begon te blozen ervan
Ik heb jaren terug helemaal waus op een feest eerst gevraagd aan een meisje of ik haar mocht zoenen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik heb één keer gehad dat een jongen me vroeg "mag ik je een kusje geven?" en dat vond ik toen heel schattig (dus ja
), maar nu zou ik er heel hard om lachen
Er worden hier 2 sprongen gemaakt, nl.: een drukke agenda hebben -> alleen maar in de kroeg staan -> geen leven hebben. Dat is dus typisch Fok, maar iets verzinnen om een bepaalde persoon of groep onder jezelf plaatsen met vage redenaties.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef Metro2005 het volgende:
Als je alleen maar in de kroeg staat dan heb je imho weinig echte interesses en kan je jezelf niet vermaken. Dan vul je de leegte op met het weggaan naar de kroeg in mijn ogen.
Juist weer typisch dat jij stelt dat het hebben van hobbies te maken heeft met status. Alsof dat ik hockey daar wat mee te maken heeft bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
Neuh, dat is niet typisch FOK! Betreffende mensen bevestigen louter de stelling dat vrije tijd niets anders is dan een strijdperk der statuswedijver.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er worden hier 2 sprongen gemaakt, nl.: een drukke agenda hebben -> alleen maar in de kroeg staan -> geen leven hebben. Dat is dus typisch Fok, maar iets verzinnen om een bepaalde persoon of groep onder jezelf plaatsen met vage redenaties.
En ik vind het gewoon suf daar denigrerend over te doen, helemaal als je hobby voornamelijk "chillen" is.
[..]
Juist weer typisch dat jij stelt dat het hebben van hobbies te maken heeft met status. Alsof dat ik hockey daar wat mee te maken heeft bijvoorbeeld.
Ik las dit, ik zie 'studentenleven' staan, dat staat bij mij gelijk aan zuipen in de kroegquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat voor `type´ vrouw zou mij interessant vinden dan? Vrouwen die mij meestal na zo een date `afwimpelen´ zijn meestal vrouwen die `zogenaamd heel sociaal midden in hun (studenten)leven staan, iedere avond van de week `volgebouwd´ hebben met allerlei (onzin)activiteiten etc.´.
Nou, nieuw wil ik het niet noemen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:22 schreef Silenus het volgende:
Alle mensen in de kroeg hebben geen leven want zij zijn oppervlakkig en kunnen zichzelf niet vermaken.![]()
![]()
De Fok-autist heeft weer een nieuw argument gevonden!
Dat is ook zo, en ik kom 'dit gedrag' wel vaker tegen. Maar dit komt denk ik wel in de top-10 van de meest onzinnige dingen die ik ooit gelezen heb.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, nieuw wil ik het niet noemen.
Het is zo lekker makkelijk als je een groep mensen ziet die het leuk hebben met mekaar die op een of andere manier af te kraken. Voelt lekker veilig, stel je toch eens voor dat je eens goed naar jezelf zou kijken
Mario Kart is dan ook geweldig. Wat voor een emoties er dan los komen als je apestoned zit te racen voor je leven en je vlak voor de finish wordt afgeknald.. Prachtige tijden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit WoW, CS, RE o.i.d. gespeeld. Heb helemaal niets met gamen. Alleen af en toe Super Mario Kart op de SNES (veel meiden vinden dat zelfs leuk, haha). Stukje nostalgie erbij.
Inderdaad. Nou, het was weer een aanfluiting dus... Toch maar nuchter gegaan, was geen succes.quote:
Maar... hoe de fuck kan dat, man? Hoe kan jij nou zo slecht zijn in communicatie dat je, ondanks je uiterlijk en intelligentie, zo hard hebt gefaald? Dat is toch niet normaal?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Nou, het was weer een aanfluiting dus... Toch maar nuchter gegaan, was geen succes.Bek vol tanden erbij. Date zelfs eerder afgekapt door haar.
balen man...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Nou, het was weer een aanfluiting dus... Toch maar nuchter gegaan, was geen succes.Bek vol tanden erbij. Date zelfs eerder afgekapt door haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |