abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:51:04 #251
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92266802
quote:
5s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef papernote het volgende:
Euhhh... heb jij zoveel tijd en ruimte over in je dagelijkse leven dat je van méér dan twee dingen een echte passie kunt maken?
Ik vind een passie wat overdreven maar ik hockey 3 dagen in de week, daarnaast vind ik m'n salsales erg leuk, fotografeer graag en ben ik eigenlijk altijd wel met iets 'nieuws' bezig om te proberen. Dat betekent dus dat ik van de 7 dagen in de week er max 2 heb waarbij ik 's avonds thuis zit. Die meiden hebben waarschijnlijk net zo iets. Als ik iemand zou ontmoeten die elke avond thuis zit te "chillen" (a.k.a. geen fuck uitvoeren) dan haak ik ook snel af. Wil je vooral samen kunnen 'chillen' dan moet je een meid zoeken die dat ook wil.

quote:
Dus in Socios z'n geval: treinen. Wil toch niet zeggen dat die duizend andere dingen die je kunt doen niet leuk zijn?
Tja, ik vind gamen ook leuk op z'n tijd, maar dat ga ik op een eerste date ook niet aangeven als een grote hobby (is het ook niet, maargoed). Je wil niet overkomen als een enorme couchpotato tenzij je een meid zoekt die hetzelfde wil. Maar dan vist Socios in de verkeerde vijver, dan moet 'ie in WoW in-game vrouwen gaan regelen ofzo :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:52:26 #252
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92266840
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef papernote het volgende:
Dan moet je voor jezelf gaan bepalen hoeveel kans je waar op inzet en dan een keuze maken. En wat je belangrijk vindt natuurlijk. Voor een vervolgdate geldt natuurlijk opnieuw dat je de kans op wel/niet aanraken hebt. En volgens mij ligt de kans op fysiek contact bij een vervolgdate hoger dan bij de eerste date.
Volgens mij is het bij je eerste date toch wel de bedoeling dat er in ieder geval gezoend wordt, maargoed.

En kansberekening, echt :') Als je als kerel niet initiatief neemt de eerste date zullen je kansen eerder afnemen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_92266918
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:51 schreef Catbert het volgende:
dan moet 'ie in WoW in-game vrouwen gaan regelen ofzo :D
Ik heb nog nooit WoW, CS, RE o.i.d. gespeeld. Heb helemaal niets met gamen. Alleen af en toe Super Mario Kart op de SNES (veel meiden vinden dat zelfs leuk, haha). Stukje nostalgie erbij.
pi_92266954
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Volgens mij is het bij je eerste date toch wel de bedoeling dat er in ieder geval gezoend wordt, maargoed.
Niet iedereen zal het daar mee eens zijn. Socios moet zelf bepalen wat 'ie wil natuurlijk.
quote:
En kansberekening, echt :') Als je als kerel niet initiatief neemt de eerste date zullen je kansen eerder afnemen.
Dat was even ter illustratie :). Om te laten zien dat er meerdere uitkomsten mogelijk zijn. Initiatief nemen is altijd leuk, maar kan op meerdere manieren. Je hoeft niet per se te zoenen om te laten zien dat je het initiatief kunt nemen.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_92267074
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef papernote het volgende:

[..]

Tsja, kansberekening. Kans op:

- wel aanraken, vervolgdate
- wel aanraken, geen vervolgdate
- niet aanraken, vervolgdate
- niet aanraken, geen vervolgdate

Dan moet je voor jezelf gaan bepalen hoeveel kans je waar op inzet en dan een keuze maken. En wat je belangrijk vindt natuurlijk. Voor een vervolgdate geldt natuurlijk opnieuw dat je de kans op wel/niet aanraken hebt. En volgens mij ligt de kans op fysiek contact bij een vervolgdate hoger dan bij de eerste date.
Nou ja, als vrouw is het ook wel fijn dat je een beetje een teken krijgt dat je date je leuk vindt :+ Dus de eerste date helemaal niks doen is geen goed plan vind ik :D
Kijk, ik heb de ervaring dat je een jongen/man leuk vindt, of niet. En of je nou een blauwtje loopt doordat je haar probeert te zoenen/knuffelen en het wordt hem niet of doordat ze niet nog een keer met je af wil spreken lijkt mij niet veel te verschillen, en dan heb je iig eens die stap gemaakt om een poging tot aanraking te doen :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:59:29 #256
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_92267083
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Socios het volgende:

[..]

Wat voor `type´ vrouw zou mij interessant vinden dan? Vrouwen die mij meestal na zo een date `afwimpelen´ zijn meestal vrouwen die `zogenaamd heel sociaal midden in hun (studenten)leven staan, iedere avond van de week `volgebouwd´ hebben met allerlei (onzin)activiteiten etc.´.
Dat soort vrouwen moet je denk ik niet willen. Vrouwen die héél sociaal zijn en een volgebouwd leven hebben vinden veel mensen die ook wel eens een avond thuis zijn al snel saai. Bovendien hebben die mensen vaak zelf ook geen leven want ze staan immers elke avond in de kroeg of zijn ze bij anderen. Echt interesses en onderwerpen om over te praten hebben ze vaak niet.
Je kan dan beter een wat rustiger iemand zoeken.

* Metro2005 mompelt iets over stille wateren en diepe gronden
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:01:23 #257
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92267161
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef Metro2005 het volgende:
Dat soort vrouwen moet je denk ik niet willen. Vrouwen die héél sociaal zijn en een volgebouwd leven hebben vinden veel mensen die ook wel eens een avond thuis zijn al snel saai. Bovendien hebben die mensen vaak zelf ook geen leven want ze staan immers elke avond in de kroeg of zijn ze bij anderen. Echt interesses en onderwerpen om over te praten hebben ze vaak niet.
Je kan dan beter een wat rustiger iemand zoeken.
Typisch Fok om mensen met een drukke agenda te bestempelen als "geen eigen leven"-type :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:03:55 #258
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_92267251
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Typisch Fok om mensen met een drukke agenda te bestempelen als "geen eigen leven"-type :)
Als je alleen maar in de kroeg staat dan heb je imho weinig echte interesses en kan je jezelf niet vermaken. Dan vul je de leegte op met het weggaan naar de kroeg in mijn ogen.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Maar wat ik meer bedoel is dat Socios misschien wel zo zenuwachtig is dat hij er toch uitflapt dat hij haar wil aanraken en knuffelen. Het meisje kan er maar op voorbereid zijn zou ik maar willen zeggen. Misschien vind ze het dan nog wel aandoenlijk ook!
Ach ik heb ook door de zenuwen wel eens eruit geflapt "ik wil je zoenen :P " , en dat werd wel meer dan zoenen :+ maar echt tof is het niet op zo'n moment. Het is dat het meisje in kwestie net hetzelfde wilde doen en zelf begon te blozen ervan :+
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_92267289
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef Catbert het volgende:
Neuh, dat is niet typisch FOK! Betreffende mensen bevestigen louter de stelling dat vrije tijd niets anders is dan een strijdperk der statuswedijver.
pi_92267307
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef Metro2005 het volgende:

Ach ik heb ook door de zenuwen wel eens eruit geflapt "ik wil je zoenen :P " , en dat werd wel meer dan zoenen :+ maar echt tof is het niet op zo'n moment. Het is dat het meisje in kwestie net hetzelfde wilde doen en zelf begon te blozen ervan :+
:D Ik heb één keer gehad dat een jongen me vroeg "mag ik je een kusje geven?" en dat vond ik toen heel schattig (dus ja :9 ), maar nu zou ik er heel hard om lachen :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 12:08:47 #261
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92267424
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:D Ik heb één keer gehad dat een jongen me vroeg "mag ik je een kusje geven?" en dat vond ik toen heel schattig (dus ja :9 ), maar nu zou ik er heel hard om lachen :')
Ik heb jaren terug helemaal waus op een feest eerst gevraagd aan een meisje of ik haar mocht zoenen. :D! Maar dan ben je ook gewoon veel meer gericht op gevoelens van anderen en zo. :').
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:17:42 #262
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92270035
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef Metro2005 het volgende:
Als je alleen maar in de kroeg staat dan heb je imho weinig echte interesses en kan je jezelf niet vermaken. Dan vul je de leegte op met het weggaan naar de kroeg in mijn ogen.
Er worden hier 2 sprongen gemaakt, nl.: een drukke agenda hebben -> alleen maar in de kroeg staan -> geen leven hebben. Dat is dus typisch Fok, maar iets verzinnen om een bepaalde persoon of groep onder jezelf plaatsen met vage redenaties.

En ik vind het gewoon suf daar denigrerend over te doen, helemaal als je hobby voornamelijk "chillen" is.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
Neuh, dat is niet typisch FOK! Betreffende mensen bevestigen louter de stelling dat vrije tijd niets anders is dan een strijdperk der statuswedijver.
Juist weer typisch dat jij stelt dat het hebben van hobbies te maken heeft met status. Alsof dat ik hockey daar wat mee te maken heeft bijvoorbeeld.
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:22:07 #263
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_92270205
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er worden hier 2 sprongen gemaakt, nl.: een drukke agenda hebben -> alleen maar in de kroeg staan -> geen leven hebben. Dat is dus typisch Fok, maar iets verzinnen om een bepaalde persoon of groep onder jezelf plaatsen met vage redenaties.

En ik vind het gewoon suf daar denigrerend over te doen, helemaal als je hobby voornamelijk "chillen" is.

[..]

Juist weer typisch dat jij stelt dat het hebben van hobbies te maken heeft met status. Alsof dat ik hockey daar wat mee te maken heeft bijvoorbeeld.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Socios het volgende:

[..]

Wat voor `type´ vrouw zou mij interessant vinden dan? Vrouwen die mij meestal na zo een date `afwimpelen´ zijn meestal vrouwen die `zogenaamd heel sociaal midden in hun (studenten)leven staan, iedere avond van de week `volgebouwd´ hebben met allerlei (onzin)activiteiten etc.´.
Ik las dit, ik zie 'studentenleven' staan, dat staat bij mij gelijk aan zuipen in de kroeg :P
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:22:53 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92270226
Alle mensen in de kroeg hebben geen leven want zij zijn oppervlakkig en kunnen zichzelf niet vermaken.

:') :') :')

De Fok-autist heeft weer een nieuw argument gevonden!
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:30:08 #265
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92270495
Tja, Socios is er ook van overtuigd dat mannen alleen bier drinken om stoer te doen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:32:22 #266
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92270594
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:22 schreef Silenus het volgende:
Alle mensen in de kroeg hebben geen leven want zij zijn oppervlakkig en kunnen zichzelf niet vermaken.

:') :') :')

De Fok-autist heeft weer een nieuw argument gevonden!
Nou, nieuw wil ik het niet noemen.

Het is zo lekker makkelijk als je een groep mensen ziet die het leuk hebben met mekaar die op een of andere manier af te kraken. Voelt lekker veilig, stel je toch eens voor dat je eens goed naar jezelf zou kijken :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:40:12 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92270993
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nou, nieuw wil ik het niet noemen.

Het is zo lekker makkelijk als je een groep mensen ziet die het leuk hebben met mekaar die op een of andere manier af te kraken. Voelt lekker veilig, stel je toch eens voor dat je eens goed naar jezelf zou kijken :)
Dat is ook zo, en ik kom 'dit gedrag' wel vaker tegen. Maar dit komt denk ik wel in de top-10 van de meest onzinnige dingen die ik ooit gelezen heb. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_92308073
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit WoW, CS, RE o.i.d. gespeeld. Heb helemaal niets met gamen. Alleen af en toe Super Mario Kart op de SNES (veel meiden vinden dat zelfs leuk, haha). Stukje nostalgie erbij.
Mario Kart is dan ook geweldig. Wat voor een emoties er dan los komen als je apestoned zit te racen voor je leven en je vlak voor de finish wordt afgeknald.. Prachtige tijden. :)
pi_92333397
Ik vind het nog steeds wel aandoenlijk als een man vraagt of -ie een knuffel mag geven O+
Als ie daarna maar meer als man gaat gedragen :+
pi_92335401
En, goed gegaan?
pi_92335452
Zaterdagavond toch pas?
pi_92384115
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Zaterdagavond toch pas?
Inderdaad. Nou, het was weer een aanfluiting dus... Toch maar nuchter gegaan, was geen succes. :') Bek vol tanden erbij. Date zelfs eerder afgekapt door haar.
pi_92384163
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Zaterdagavond toch pas?
Ik dacht gister dat het al zaterdag was. :') Dom dom.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:57:20 #274
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92384209
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:55 schreef Socios het volgende:

[..]

Inderdaad. Nou, het was weer een aanfluiting dus... Toch maar nuchter gegaan, was geen succes. :') Bek vol tanden erbij. Date zelfs eerder afgekapt door haar.
Maar... hoe de fuck kan dat, man? Hoe kan jij nou zo slecht zijn in communicatie dat je, ondanks je uiterlijk en intelligentie, zo hard hebt gefaald? Dat is toch niet normaal?

Heb je ooit iemand erover gesproken?

[ Bericht 2% gewijzigd door Keep_Walking op 05-02-2011 21:02:32 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_92384325
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:55 schreef Socios het volgende:

[..]

balen man...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')