een verschil van 900% tussen verschillende nieuwsmedia suggereert op zjin minst dat iemand te winnen heeft bij het overdrijven dan wel minimaliseren van de aantallen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Teringjantje, wat een sneu gezeik hier over het aantal demonstranten. Wat wil men nou bereiken, dat we met z'n allen besluiten dat het inderdaad maar een klein cluppie moslimbroeders is die een beetje doen alsof ze van Mubarak afwillen, om zo uiteindelijk Israel binnen te kunnen vallen ofzo?
Rot op, heel Egypte ligt op z'n gat, omdat de mensen na jaren van onderdrukking massaal op straat staan te joelen dat ze van 'm af willen. De thugs die opgepakt zijn met politie-ID's, het feit dat Mubarak compleet onzichtbaar is, de handelingen van het leger, alles wijst erop dat het volk op dit moment een duidelijke wil heeft, en dat het echt geen kleine beweging is.
Ik zag het ja, belangrijke verandering van de houding van de VS.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:48 schreef Floxxx het volgende:
John Kerry heeft Mubarak (direct/indirect) gevraagd te vertrekken @ Al Jazeera
Live beelden vanuit Alexandrië laten zien, verder niet veel verschil met 2 uur geleden...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zag het ja, belangrijke verandering van de houding van de VS.
Kan iemand mij ff een update geven van 15:30 t/m nu?
Al zo'n 7 uur langquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:50 schreef Kwaliteit het volgende:
Journaal 24 zend nu ook live beelden uit van verschillende tv-zenders
Doen ze toch al de hele dag ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:50 schreef Kwaliteit het volgende:
Journaal 24 zend nu ook live beelden uit van verschillende tv-zenders
Was dat niet dezelfde Alarabiya correspondent die het net mis had?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:53 schreef Daniel1976 het volgende:
6 minutes ago from Cairo,Egypt
According to AlArabiya regional manager @Almatrafi there are unconfirmed reports that Mubarak will leave #Egypt in a few hours to the Gulf
Geen idee, tweet garantie is tot aan de deurquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde Alarabiya correspondent die het net mis had?
Pro-Mubarak: 300quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:48 schreef InfoWar het volgende:
[..]
een verschil van 900% tussen verschillende nieuwsmedia suggereert op zjin minst dat iemand te winnen heeft bij het overdrijven dan wel minimaliseren van de aantallen.
Zaols we weten is er altijd een motief bij het versprijden van informatie.
Als een nieuwszender de aantallen met 900% overdrijft kan je ook vraagtekens zetten bij de rest van zijn berichtgeving.
even verbeterdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geen idee, tweet garantie is tot aan de deur het scherm
Zitten er ook Engelse tussen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:57 schreef Floxxx het volgende:
http://twitter.com/speak2tweet voice messages vanuit Egypte
Is al aantal uur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:57 schreef Daniel1976 het volgende:
Men zegt dat er geen plek meer is op Tahrir en dat de omliggende straten en pleinen ook voller stromen.
Zal ik anders even de cap daarvan posten, dan kunnen mensen misschien weer even uitzoeken en uitrekenen of het hier wel waarheidsgetrouw was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pro-Mubarak: 300
Staats-Tv: Duizenden!
Ik snap je punt.
yes pleasequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Zal ik anders even de cap daarvan posten, dan kunnen mensen misschien weer even uitzoeken en uitrekenen of het hier wel waarheidsgetrouw was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |